![]() |
|
Je kan ook misselijk worden van de honger he. ik heb dit ook jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren gehad, nu gaat het net een jaartje goed eigenlijk al heb ik het soms nog. Bij mij duurde het meestal een kwartiertje 's ochtends voor ik misselijk werd, en ik was ook tot kokhalzen aan toe misselijk. Nooit overgegeven. Toch altijd een boterham naar binnen gewrongen en daarna ging het ook vrij snel over. At ik niet, dan bleef ik veel langer misselijk. En door de stress rondom de misselijkheid kreeg ik er ook buikklachten van. Dat gaat nu ook veel beter.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb het ook een tijd zo erg gehad trouwens dat ik écht niks wegkreeg 's ochtends en dan probeerde ik maar een beetje drinkontbijt (gewoon meenemen en dan steeds een klein slokje) want dan had ik toch wat energie. En beschuitjes met halvarine en suiker gingen er met wat moeite ook wel in. iig is met veel moeite wél eten toch beter dan niet eten.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Drinkontbijt heb je in allerlei varianten. Zo te lezen woon je in belgië, dus ik weet niet of ze het daar ook verkopen. hier in nederland verkoopt Hero een fruitontbijt variant ervan die in belgië misschien ook te koop is. en er is ook een zuivelvariant van ik dacht campina. Maar ik weet dus niet of ze dat in Belgie ook verkopen.
Beschuitjes zijn ook weer zo'n ultiem nederlands product maar volgens mij verkopen ze dat bij jullie wel toch? ik deed er gewoon een dun laagje boter op en dan strooide ik er suiker op (zonder boter blijft dat niet plakken ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Juist terug van de dokter! die ochtendmisselijkheid heeft te maken met 'ochtendstress'. m'n dokter zei ook dat erg veel mensen kampen met dit probleem... hij zei ook dat het te maken had met dat ik niet zo veel slaap (4-5uur per nacht,vroeger had ik maar zo veel slaap nodig, nu blijkbaar meer) en dat dat de klachten verergert. heb nu een kuur gekregen van natuurlijke pilletjes, die ik drie weken lang elke avond in moet nemen. om m'n lichaam wat te kalmeren en duidelijk te maken dat het tijd is om te gaan slapen (het zijn geen slaappilletjes!), en ik moet gewoon ook zoveel mogelijk slapen, normaal na drie weken zou ik rustiger moeten slapen en frisser moeten opstaan!
en van dat 'ziek zijn 'tijdens m'n maandstonden, komt doordat ik wat heb gerommeld met m'n pil. heb ene keer twee maand doorgenomen,dan drie, dan maar 1 keer. en hij zegt dat ik nu me ziek voel door m'n hormonenschommeling die ik niet 'gewend' ben! (: |
![]() |
|
Mja, ik wou vragen of je 's ochtends vaak haast hebt als je vroeg op moet staan. Ik word namelijk misselijk als ik erg moet haasten of heel erg vroeg op moet. Bij mij heeft het niet te maken met m'n ontbijt want dat doe ik altijd.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? #3 Bloem | 500 | 06-11-2007 23:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
ochtendmisselijkheid Verwijderd | 12 | 10-06-2006 19:55 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |