Advertentie | |
|
![]() |
|
Ga eens gezellig met haar praten/kletsen (niet zoals met je vrienden
![]() En een beetje ballen kweken en je over je verlegenheid heen zetten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar kweenie wa er is, gwn als k bij haar ben weet k niks meer om te zeggen, luister k nr wat zij zegt en zegge we dag. En dan denk shit khad dit of dat moete zegge. Niet zo supergezellig gesprek |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is voor vrijwel elke jongen van jouw leeftijd moeilijk om met het meisje te praten wat je leuk vindt, dan is het zaak om mans genoeg te zijn om je daaroverheen te zetten. Je zal ook zien dat zodra het weer uit tussen jullie is dat het daarna een stuk makkelijker gaat om met andere chicks te praten. Gewoon een keertje doen. Is goed voor je. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alles is mogelijk als je maar charmant en capabel genoeg bent. Je hebt maar 1 kans, dus verpest het niet. Wees fris, wees orgineel, wees niet bang en ga er voor. Jezelf blijven zeggen dat het MISSCHIEN niets zal worden is verspilde moeite, want zo weet je ook niets. |
![]() |
||
Citaat:
Maar heeft iemand het al is vanaf mijn kant bekeken. Het mooiste en leukste meisje dat je kent. En dan allemaal mensen die zeggen "doe het gwn". Voor jullie is het kweenie hoe makkelijk om te zeggen. Maar heeft iemand eraan gedacht dat het voor mij moeilijk is om te doen ? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maak een gezellig praatje en leer haar wat kennen! Doe dit steeds wat vaker en kijk hoe ze reageert en of ze ook een beetje contact met jou zoekt....
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hou eens op met dat oneindige gejank over hoe uniek je wel niet bent over hoe zenuwachtig je bent en hoe moeilijk het is. Het is voor vrijwel iedereen de eerste keer moeilijk. Huilen over hoe speciaal je wel niet bent op een internetforum heeft zelden iets opgeleverd. Weetjewat joh, als je het toch niet durft dan doe je het toch niet? Ik denk overigens niet dat een hoop meisjes op bange knaapjes vallen, dus dat wordt nog interessant hoe je het dan gaat oplossen. |
![]() |
||
Citaat:
Uitspraak: zèmaa Algemene betekenis: geen idee wat dat is maar da maakt niet uit. Betekenis in mijn buurt: wannabe, in je dromen iets zijn.(alles in die richting) Laatst gewijzigd op 24-10-2011 om 22:35. |
![]() |
||
Citaat:
Ik had allang met haar bezig moeten zijn maar nee ik zit hier als een pussy te doen. Het is nu een beetje laat maar als ik haar morgen zie is het 1ste wat ik doe met haar praten, msn vragen en dan zie ik wel hoe dat ze doet. Ik ben het zat om als een pussy op een zama magisch antwoord te w8ten dat toch nie bestaat. Maar bedankt om me te laten zien dat ik als een pussy doe (dat had ik nodig) Laatst gewijzigd op 24-10-2011 om 22:10. Reden: een kleine fout |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||