Advertentie | |
|
![]() |
|
Jullie zouden ook in een stad die mooi tussen jullie twee in ligt kunnen afspreken, dat jullie allebei iets van 20 euro voor een kaartje betalen en dan een hele dag samen een stad kunnen verkennen ofzo.
![]()
|
Zou ook nog kunnen, alleen slapen we ook wel is bij elkaar en dat maakt het toch wat moeilijker.
Heb even bij de NS lopen neuzen, daar heb je toch wel abbonomentjes die redelijk wat opleveren. Met wat rekenwerk, zou ik zonder korting of wat dan ook en 2 bezoekjes per maand, 4 x 18 = 72 euro moeten betalen. Met zo'n weekend vrij abbonoment betaal ik €40 per maand.. Lijkt me al een goed begin toch? Maar ik moet naar school ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Bedankt voor alle reacties
![]() Ik ga het er eerst maar met m'n moeder over hebben, zij moet me ook los kunnen laten. Als ik daar heen wil moet ik dat toch zelf kunnen beslissen? Met een folderwijkje moet die €40 per maand bij elkaar sparen wel lukken.. Laura en mij lijkt zo'n kortingskaart (weekend vrij van de NS) in ieder geval een goed idee. Nogmaals bedankt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar inderdaad, ga maar een baantje zoeken en als je je ouders laat zien dat je je verantwoordelijk kunt gedragen zullen ze vast ook minder moeilijk doen. |
![]() |
|
Ik woon zelf zo'n 2 uur van mijn vriendje af, de reiskosten voor mij zijn gratis aangezien ik student ben maar ik heb wel een paar tips voor je om goedkoper te reizen! Deze heb ik zelf gebruikt toen ik nog geen 18 was en het heeft me erg geholpen!
-Je kunt aan een student vragen op stations of je met hem/haar mee mag reizen, een student mag namelijk 3 mensen met zich mee nemen die voor 40% korting mee in de trein mogen. (Vergeet niet een treinkaartje te kopen met 40% korting). Voor deze methode heb je wel wat lef nodig om zomaar iemand aan te spreken. -Jumbo/HEMA/Kruidvat/Albert Heijn hebben vaker acties waar je voor 13.50 een NS dagkaart kunt kopen, zo bespaar je je ook erg veel geld! -Voordeeluren abbonementje of weekend abbonementje op je OV Chipkaart laden! Eventueel zoek je je een bijbaantje en vraag je kleedgeld aan je ouders dat je vervolgens kunt uitgeven aan treinkaartjes i.p.v. kleding (als je niet iedere maand kleding hoeft). Hopelijk helpt het je! :-) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Relatie op afstand... Blabal | 18 | 23-11-2005 18:29 | |
Liefde & Relatie |
relatie op afstand. amehoewla | 47 | 01-04-2004 09:21 | |