Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou graag wat meer tijd hebben om leuke dingen te doen, zoals vrienden vaker zien en meer uitgaan. En wat geld is ook nooit weg, natuurlijk.
|
Verwijderd
|
Als ik alles zou kunnen wensen weet ik nu niet wat ik zou moet wensen. Ik ben nu gelukkig. En als ik iets wens , wens ik meer. Ik zou me dood vervelen als ik alles kan wensen. Het is zo makkelijk.
Ik word blij als ik iets krijg waar ik moeite voor moet doen. Ik waardeer het meer. Dat ontneemt de wensen. Moeite doen. Laten zien dat je ergens moeite voor moet doen. Als ik ga wensen zal ik vast rare dingen wensen. Dingen die zo moeten zijn. Dingen die je niet hoort te veranderen. Ik zou me schuldig voelen door mij ego. Ik wens armoede weg. Ik wens alle kwade dingen weg. Maar of de wereld er beter van wordt. Ik zou het druk hebben met wensen. Ik zal een God worden. Ik zou terug verlangen aan het feit dat ik niet minder belangrijk ben dan anderen en niet meer. Ik zou weer bij het begin komen dat ik kon wensen. Zekerheid hebben dat ik gelukkig blijf is fijn. Maar meer dan dat hoef ik niet. Dus dat wordt mijn wens. Ik wens hem zo dat ik niet meer ga wensen. Maar het liefst wens ik niks. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou een grote, oude boerderij kopen en die helemaal opknappen zodat ik een open haard, een woonkeuken en duisent slaapkamers heb. En een heel luxe badkamer met een bad op leeuwenpootjes. En heel veel grond erom heen, wan tik wil heel veel beestjes. Maar ook dan wel ruimte voor beesten van anderen. Dat iemand die geen ruimte heeft voor zijn paard, dat bij mij neer kan zetten. Ik wil minstens twee honden, van die koeienhonden die vet groot zijn. En daar dan uren meer rondstruinen in de bossen rondom mijn huis <3 In mijn huis zou ik ook een geluidsdichte studio bouwen voor mijn vriendje. En een rommelkamer voor mezelf, waar mijn frutseltjes en rommeltjes en fröbels staan. En in dat huis zijn dan altijd vrienden en zitten we avonden lang aan de keukentafel te eten en te drinken en gelukkig te zijn. En in de zomer kunnen we buiten zitten onder een grote notenboom en daar tot laat filosoferen over alles. En ik zou, als ik eenmaal iets ouder ben, een (of meer) kindjes adopteren.
Verder zou ik veel reizen en op mijn reizen vrijwilligerswerk doen. Het liefst naar Oost-Europa. Of ik zou een stichting oprichten die daar hulp biedt maar niet zo idioot veel geld vraagt aan vrijwilligers die daar daadwerkelijk gaan helpen. En uiteraard zou ik mijn rijbewijs gaan halen, een leuke auto kopen en een auto voor mijn vriendje kopen. Verder zou ik, als ik heel veel geld zou hebben, ook mensen in mijn omgeving bijspringen. Zo zou ik de hypotheek van mijn ouders afbetalen, het schoolgeld van mijn zussen en eventuele woonruimtes oid ook willen betalen. Ik zou iig willen bijspringen zodat zij niet meer elke euro hoeven om te draaien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou wat meer ruimte voor mijn spulletjes willen en meer boeken en meer boekenkasten. Maar ik wil mijn huisgenootjes houden! Alleen wonen lijkt me niets. En als ik meer ruimte heb, kan ik meer knuffelige huisdiertjes in huis nemen. Oh en dan wil ik ook katten, dus dan moet er wel genoeg ruimte zijn voor de beestjes om (veilig) buiten rond te struinen! En uhm... verder niet zo veel denk ik. Ja, gezondheid. Me voelen zoals ik me nu voel, maar dan zonder medicijnen met nare bijwerkingen.
En ik zou wel een parttime baan willen denk ik. Met aardige, begripvolle, gezellige, vrolijke collega's. Wel een betekinsvolle baan. Dus toch wel in de zorg/hulpverlening denk ik. Behalve gezond zijn, zijn het allemaal wel wensen die op den duur misschien te bereiken zijn! ![]() |
![]() |
|
Ik zou een mooi boerderijtje kopen, met een beetje klassieke/sjieke uitstraling. Met dikke muren en een binnenplaats. En ik zou een paar koeien nemen, en varkens, en die dan weiden op het grote stuk land aan de boerderij. Het liefste een heuvel. Ik wil ook wel een ezels. En een moestuin. En dan woon ik daar samen met mijn vriend, en ik ben dan vrijwilliger bij de bibliotheek in de stad. Ja, dat lijkt me leuk
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zou jij je leven geven voor je wederhelft? Severus | 24 | 13-05-2010 22:19 | |
De Kantine |
Hoe zou je leven eruit zien als je een andere naam had gehad? Cherry Springs | 39 | 31-05-2007 08:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Zou je mij vergeven? Anno 1986 | 5 | 13-07-2004 21:01 | |
Psychologie |
Hoe je leven weer op orde te krijgen. In_stilte | 10 | 20-09-2003 07:53 | |
De Kantine |
Wat zou je doen als je van het andere geslacht zou zijn? RACKX | 7 | 09-06-2003 22:08 | |
Psychologie |
een dag in je leven jasmijn'84 | 11 | 03-02-2002 13:31 |