Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2011, 13:28
wudong
wudong is offline
Hoe zou je leven als je mocht leven op iedere manier dat je zou wensen?
van kleding, woning, autos, en andere dingen etc
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2011, 13:42
Verwijderd
Zoals nu, want dat mag ik al..? Als ik meer geld had gewild, dan kan ik daar gewoon voor kiezen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 14:52
wudong
wudong is offline
hmm oke origeneel xD
ik zou leven tot mijn hart het begeeft lol xd
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 19:22
Verwijderd
Hmmm, ik zou best wel overdreven rijk willen zijn. Dat ik me geen zorgen meer hoef te maken over geld. Geld maakt niet gelukkig, maar maakt het ongelukkig zijn wel draaglijker, vind ik. Niet dat ik nu grote geldzorgen heb, maar er hoeft maar iets mis te gaan en ik heb geld te kort en daar maak ik me veel te vaak zorgen over. En als mijn werk zou wegvallen, wat niet irreëel is, dan heb ik wel een probleem.
Dan zou ik ook een chauffeur inhuren. Ik rij best graag, maar ook veel lange stukken en dat zou best wel eens afgewisseld mogen worden zodat ik me niet de hele tijd hoef te concentreren ^^.
En oh, ik zou een gave larplocatie willen hebben, een kasteeltje of boerderijtje met een stukje bos, dan kon ik vrienden uitnodigen voor larps bij mij <3.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 19:45
AzN
AzN is offline
Ik zie mezelf wel als kleuterjuf <3. Daarnaast zou ik 'n motor kopen en daar ieder weekend mee toeren. Heel anders dan hoe m'n leven er nu uitziet .
Oud 03-11-2011, 19:49
Verwijderd
Ik zou gezond zijn en ik zou wel graag wat meer geld hebben zodat ik fijn veel kan bakken. En later genoeg geld voor een hele mooie boerderij met een grote woonkeuken!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 19:49
Verwijderd
Ik zou rijk willn zijn,een groot huis huis kopen ,en een hammer.Ohja ik hou van lekker en gezond eten,ik zou heel lekker willen eten, dar word ik heel blij en gelukkig van.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 20:01
Thinus
Thinus is offline
Koning zijn lijkt me wel wat.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Koning zijn lijkt me wel wat.
Met al die verplichtingen? Nah, dan liever rijk zonder dat ^^
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Ik zou gezond zijn en ik zou wel graag wat meer geld hebben zodat ik fijn veel kan bakken. En later genoeg geld voor een hele mooie boerderij met een grote woonkeuken!
Daar denk ik dan nooit aan. Gezond zijn, dat zou een hele mooie zijn...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 22:32
Daantjer
Daantjer is offline
Ik zou gewoon met een veel te volle bankrekening af en toe wat leuks doen. Ook zou ik er nog een adelijke titel bij kopen. Oh ja, naast geld is een leuke vriendin wel prettig, maar dat komt niet uit de lucht gevallen.
Oud 04-11-2011, 08:14
The Larch
The Larch is offline
Ik zou auto kunnen rijden en heel, heel, heel vaak rijden. Dwars door Rusland, heel lang over eindeloze wegen rijden. <3 En ik zou een wat sterker gestel hebben en niet zo vaak ziek zijn. Verder had ik een man, kinderen, een grote hond en een zak geld.
Oud 04-11-2011, 09:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zou mijn vriendje en mijn familie veel vaker zien, en mijn moeder en vader ook af en toe hierheen vliegen, of met zijn allen ergens heen gaan. Verder zou ik mijn rijbewijs halen, en deze studie zo goed als ik kan afmaken, een persoonlijke muziekbibliotheek samenstellen, en een klein autootje kopen voor mijn schoonmoeder want ik weet dat ze dat graag wil.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2011, 09:15
bambambam
bambambam is offline
Citaat:
Ik zou gewoon met een veel te volle bankrekening af en toe wat leuks doen. Ook zou ik er nog een adelijke titel bij kopen. Oh ja, naast geld is een leuke vriendin wel prettig, maar dat komt niet uit de lucht gevallen.
Succes met het vinden van een vriendin die meer van jou houdt dan van je geld
Met citaat reageren
Oud 04-11-2011, 12:38
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ik zou in een lekker groot huis midden in een coole stad gaan wonen(eindhoven,den bosch, breda of maastricht)
Wat meer vrienden zou ook niet verkeerd zijn.
En uuuhm twee lieve asielhonden.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2011, 13:52
Rivka
Rivka is offline
Ik zou graag wat meer tijd hebben om leuke dingen te doen, zoals vrienden vaker zien en meer uitgaan. En wat geld is ook nooit weg, natuurlijk.
Oud 04-11-2011, 19:29
Verwijderd
Als ik alles zou kunnen wensen weet ik nu niet wat ik zou moet wensen. Ik ben nu gelukkig. En als ik iets wens , wens ik meer. Ik zou me dood vervelen als ik alles kan wensen. Het is zo makkelijk.
Ik word blij als ik iets krijg waar ik moeite voor moet doen. Ik waardeer het meer. Dat ontneemt de wensen.
Moeite doen. Laten zien dat je ergens moeite voor moet doen. Als ik ga wensen zal ik vast rare dingen wensen. Dingen die zo moeten zijn. Dingen die je niet hoort te veranderen. Ik zou me schuldig voelen door mij ego. Ik wens armoede weg. Ik wens alle kwade dingen weg. Maar of de wereld er beter van wordt. Ik zou het druk hebben met wensen.
Ik zal een God worden. Ik zou terug verlangen aan het feit dat ik niet minder belangrijk ben dan anderen en niet meer. Ik zou weer bij het begin komen dat ik kon wensen. Zekerheid hebben dat ik gelukkig blijf is fijn. Maar meer dan dat hoef ik niet. Dus dat wordt mijn wens. Ik wens hem zo dat ik niet meer ga wensen. Maar het liefst wens ik niks.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2011, 20:44
Aheon
Aheon is offline
Ik zou socialer en extraverter willen zijn, waardoor ik een groter sociaal netwerk zou hebben. Verder maar weinig materialistische wensen eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2011, 20:45
Aheon
Aheon is offline
Citaat:
Als ik alles zou kunnen wensen weet ik nu niet wat ik zou moet wensen. Ik ben nu gelukkig. En als ik iets wens , wens ik meer. Ik zou me dood vervelen als ik alles kan wensen. Het is zo makkelijk.
Ik word blij als ik iets krijg waar ik moeite voor moet doen. Ik waardeer het meer. Dat ontneemt de wensen.
Moeite doen. Laten zien dat je ergens moeite voor moet doen. Als ik ga wensen zal ik vast rare dingen wensen. Dingen die zo moeten zijn. Dingen die je niet hoort te veranderen. Ik zou me schuldig voelen door mij ego. Ik wens armoede weg. Ik wens alle kwade dingen weg. Maar of de wereld er beter van wordt. Ik zou het druk hebben met wensen.
Ik zal een God worden. Ik zou terug verlangen aan het feit dat ik niet minder belangrijk ben dan anderen en niet meer. Ik zou weer bij het begin komen dat ik kon wensen. Zekerheid hebben dat ik gelukkig blijf is fijn. Maar meer dan dat hoef ik niet. Dus dat wordt mijn wens. Ik wens hem zo dat ik niet meer ga wensen. Maar het liefst wens ik niks.
Mooi gezegd.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2011, 21:02
RienoBieno
RienoBieno is offline
Ik zou samen met de genen die ik leuk vind een gelukkig leven lijden waar we alles hebben wat we nodig hebben geen extra dingen enz.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2011, 21:22
Verwijderd
Ik heb eigenlijk wel een hele waslijst met wat ik wil zijn en wat ik wil doen. Maar het belangrijkste is dat ik dat allemaal zelf ga doen en niet alles zomaar kan wensen. Dan is de lol van iets bereiken er ook af...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 00:39
Verwijderd
Fuck de lol van iets bereiken als ik zomaar honderdmiljoen op mijn bankrekening heb.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 21:21
darkfairy
darkfairy is offline
ik zou gezonder willen zijn.
willen samen wonen.
en meer vrienden willen hebben.
weer werk willen hebben.
en ooit een kind krijgen.
Oud 06-11-2011, 00:28
Daantjer
Daantjer is offline
Ik zou in ieder geval een pand aan de Thorbeckegracht (nr. 52) of aan het Ter Pelkwijkpark kopen...
Oud 06-11-2011, 01:43
Verwijderd
Citaat:
Fuck de lol van iets bereiken als ik zomaar honderdmiljoen op mijn bankrekening heb.

Dan kan je lol kopen ffs!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2011, 11:12
wudong
wudong is offline
erg leuke reacties allemaal bedankt!~ xD
het ziet er leuk uit, iemand anders die zijn grandieuze levensplan op de kaart wil leggen xd
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 11:20
Verwijderd
Ik zou een grote, oude boerderij kopen en die helemaal opknappen zodat ik een open haard, een woonkeuken en duisent slaapkamers heb. En een heel luxe badkamer met een bad op leeuwenpootjes. En heel veel grond erom heen, wan tik wil heel veel beestjes. Maar ook dan wel ruimte voor beesten van anderen. Dat iemand die geen ruimte heeft voor zijn paard, dat bij mij neer kan zetten. Ik wil minstens twee honden, van die koeienhonden die vet groot zijn. En daar dan uren meer rondstruinen in de bossen rondom mijn huis <3 In mijn huis zou ik ook een geluidsdichte studio bouwen voor mijn vriendje. En een rommelkamer voor mezelf, waar mijn frutseltjes en rommeltjes en fröbels staan. En in dat huis zijn dan altijd vrienden en zitten we avonden lang aan de keukentafel te eten en te drinken en gelukkig te zijn. En in de zomer kunnen we buiten zitten onder een grote notenboom en daar tot laat filosoferen over alles. En ik zou, als ik eenmaal iets ouder ben, een (of meer) kindjes adopteren.
Verder zou ik veel reizen en op mijn reizen vrijwilligerswerk doen. Het liefst naar Oost-Europa. Of ik zou een stichting oprichten die daar hulp biedt maar niet zo idioot veel geld vraagt aan vrijwilligers die daar daadwerkelijk gaan helpen.
En uiteraard zou ik mijn rijbewijs gaan halen, een leuke auto kopen en een auto voor mijn vriendje kopen.
Verder zou ik, als ik heel veel geld zou hebben, ook mensen in mijn omgeving bijspringen. Zo zou ik de hypotheek van mijn ouders afbetalen, het schoolgeld van mijn zussen en eventuele woonruimtes oid ook willen betalen. Ik zou iig willen bijspringen zodat zij niet meer elke euro hoeven om te draaien.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 15:25
RienoBieno
RienoBieno is offline
Ik zou dan de mensen in afrika gaan helpen inplaats van die in oost europa
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Ik zou dan de mensen in afrika gaan helpen inplaats van die in oost europa
racist.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 16:00
Verwijderd
Citaat:
racist.
<3
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Hmmm, ik zou best wel overdreven rijk willen zijn. Dat ik me geen zorgen meer hoef te maken over geld. Geld maakt niet gelukkig, maar maakt het ongelukkig zijn wel draaglijker, vind ik. Niet dat ik nu grote geldzorgen heb, maar er hoeft maar iets mis te gaan en ik heb geld te kort en daar maak ik me veel te vaak zorgen over. En als mijn werk zou wegvallen, wat niet irreëel is, dan heb ik wel een probleem.
Dan zou ik ook een chauffeur inhuren. Ik rij best graag, maar ook veel lange stukken en dat zou best wel eens afgewisseld mogen worden zodat ik me niet de hele tijd hoef te concentreren ^^.
En oh, ik zou een gave larplocatie willen hebben, een kasteeltje of boerderijtje met een stukje bos, dan kon ik vrienden uitnodigen voor larps bij mij <3.
Als je altijd genoeg geld had, dan maakte je je evenveel zorgen over andere dingen in je leven. De hoeveelheid zorgen vermindert niet, de onderwerpen alleen maar. *schouderophaal* Ik denk met enige regelmaat dat mijn leven een stuk gemakkelijker zal zijn als ik eindelijk een vast en fatsoenlijk inkomen heb, zodat ik tenminste fatsoenlijk kan rondreizen door Nederland en altijd duo penotti kan kopen in plaats van vies huismerk, en verloofde en ik tenminste elke nacht samen kunnen slapen. Maar ik denk niet dat ik gelukkiger kan worden dan ik nu ben.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2011, 00:15
Jefar
Jefar is offline
De Melkweg veroveren
Oud 07-11-2011, 16:12
Verwijderd
Eigenlijk zou ik dan zo willen leven dat iedereen er gelukkig van werd...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2011, 16:43
*oma*
*oma* is offline
Meer geld
Oud 08-11-2011, 00:50
Verwijderd
Ik zou wat meer ruimte voor mijn spulletjes willen en meer boeken en meer boekenkasten. Maar ik wil mijn huisgenootjes houden! Alleen wonen lijkt me niets. En als ik meer ruimte heb, kan ik meer knuffelige huisdiertjes in huis nemen. Oh en dan wil ik ook katten, dus dan moet er wel genoeg ruimte zijn voor de beestjes om (veilig) buiten rond te struinen! En uhm... verder niet zo veel denk ik. Ja, gezondheid. Me voelen zoals ik me nu voel, maar dan zonder medicijnen met nare bijwerkingen.
En ik zou wel een parttime baan willen denk ik. Met aardige, begripvolle, gezellige, vrolijke collega's. Wel een betekinsvolle baan. Dus toch wel in de zorg/hulpverlening denk ik.

Behalve gezond zijn, zijn het allemaal wel wensen die op den duur misschien te bereiken zijn!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 17:27
Volk
Volk is offline
Zelfde als nu, maar met een paar verschilletjes. Mijn broertje niet bij ons in huis en een grote tuin voor een kas met cactussen en een kas met vleesetende planten. En ik heb een rijbewijs, maar geen auto.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 19:58
Miekje*
Miekje* is offline
Ik zou een mooi boerderijtje kopen, met een beetje klassieke/sjieke uitstraling. Met dikke muren en een binnenplaats. En ik zou een paar koeien nemen, en varkens, en die dan weiden op het grote stuk land aan de boerderij. Het liefste een heuvel. Ik wil ook wel een ezels. En een moestuin. En dan woon ik daar samen met mijn vriend, en ik ben dan vrijwilliger bij de bibliotheek in de stad. Ja, dat lijkt me leuk .
Reageren

Regels voor berichten