Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2011, 18:24
Telesmurf
Telesmurf is offline
--

Laatst gewijzigd op 07-08-2013 om 10:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2011, 18:25
Vowel
Vowel is offline
Hoe kun je nou verliefd worden op iemand die je nooit hebt gesproken?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 18:27
Telesmurf
Telesmurf is offline
Weet ik ook niet, maar blijkbaar kan dat dus, aangezien ik wel vlinders in m'n buik had.

En ik vraag hier om tips.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 18:33
Vowel
Vowel is offline
Ik kan je niet zo veel tips geven, behalve: spreek hem eens aan. Maar dat durf je niet, zeg je. Dus ik zou het verder ook niet weten.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 18:39
Telesmurf
Telesmurf is offline
Oke, in ieder geval bedankt voor het antwoorden en het lezen! Haha.

Liefs, Maura.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 18:43
Vowel
Vowel is offline
Je kunt natuurlijk, als je hem ooit weer tegenkomt in het OLC, plotseling niet weten hoe de printer werkt, en dan aan hem hulp vragen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 18:44
Verwijderd
Verliefd zijn is altijd spannend, maar probeer toch eens om een keer met hem te gaan praten.
Laat anders eens een beetje merken dat je hem leuk vind bijv om hem net iets langer dan normaal aan te kijken.

Wat je ook zou kunnen doen is een complimentje geven, bijv; dat hij mooie schoenen heeft ofzoiets.

Vraag zijn msn, na een aantal gesprekken kun je zeggen als hij online komt: heey schatje;p. Als hij dan net zoiets terug zegt heb je raak! Maar probeer het wel rustig aan te doen, dus niet te opdringerig.

Voor de rest is het erg van belang dat jij er altijd pico bello uitziet. Je haar gedaan/gestyled etc.

heel veel succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 18:54
Telesmurf
Telesmurf is offline
Oke, bedankt!

Nog wat meer flirt-tips? Niet van die standaard dingen zoals: met je haar spelen. die ken ik allemaal al!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 20:03
Merible
Merible is offline
als je hem tegen komt kun je gewoon hoi zeggen dat is niet meteen een gesprek.

maar als jij t niet in real durft kun je natuurlijk op hyves proberen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2011, 18:26
Dipsaaus
Dipsaaus is offline
Citaat:
Hoe kun je nou verliefd worden op iemand die je nooit hebt gesproken?
Gaat heel gemakkelijk.... Ben het zelf ook.

@Topic; ik heb ongeveer zo'n forum aangemaakt en kreeg tips als; maak digitaal contact, begin met hoi zeggen in de gangen... etc

Maar je bent niet de enige, ik durf ook niet op die jongen af te stappen!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2011, 18:41
Telesmurf
Telesmurf is offline
Oke, fijn dat ik niet de enigste ben, haha! Heb 'm vandaag trouwens niet gezien.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2011, 00:56
bierkoning
bierkoning is offline
Maak in dat open leer centrum van je een klein praatje met hem, gewoon een hoi alles goed en blabla.
Dan ken je hem een beetje, en heb je een reden hem toe te voegen op facebook hyves etc....
En dan kun je het via de computer doen.

Of wees heel bijdehand, en zeg gewoon hey mag ik jou telefoonnummmer. Maar dat zal wel te hoog ingezet zijn voor je ?
Oud 19-11-2011, 12:25
Telesmurf
Telesmurf is offline
Danje bierkoning voor je reactie! Goed idee!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 07:46
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zou zelf nogal terugschrikken als iemand die ik niet ken opeens mijn telefoonnummer vraagt, maar ik ben een meisje dus misschien zit dat anders ofzo. Sowieso een goed plan om eerst daadwerkelijk een gesprekje met hem aan te knopen en als je hem weer eens aankijkt erbij te glimlachen.
Succes!
Oud 20-11-2011, 12:10
LouBega
LouBega is offline
Als jij niet durft om op hem af te stappen, laat hem dan op jouw afkomen! Klinkt makkelijker dan gedaan, maar je zegt dat er al een soort van chemie tussen jullie is ( kijken, niet kijken etc.).

Probeer dus inderdaad een keer gedag te zeggen, zoals hierboven al vaker is gemeld. Misschien via hyves / facebook een keer een reactie onder zijn foto te zetten of te wel zet jezelf in de schijnwerpers! Kijk hoe hij hierop reageert, en misschien hoef je dan zelf wel helemaal niet meer zoveel te doen

En owja, dat met heey schatje op msn zou ik je afraden... Misschien dat het de leeftijd is, maar dat vind ik nogal ontmoedigend klinken...
Oud 20-11-2011, 13:06
Telesmurf
Telesmurf is offline
Citaat:
Als jij niet durft om op hem af te stappen, laat hem dan op jouw afkomen! Klinkt makkelijker dan gedaan, maar je zegt dat er al een soort van chemie tussen jullie is ( kijken, niet kijken etc.).

Probeer dus inderdaad een keer gedag te zeggen, zoals hierboven al vaker is gemeld. Misschien via hyves / facebook een keer een reactie onder zijn foto te zetten of te wel zet jezelf in de schijnwerpers! Kijk hoe hij hierop reageert, en misschien hoef je dan zelf wel helemaal niet meer zoveel te doen

En owja, dat met heey schatje op msn zou ik je afraden... Misschien dat het de leeftijd is, maar dat vind ik nogal ontmoedigend klinken...
Dat is inderdaad zo, zou ik zelf ook niet gedaan hebben denk ik.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 13:12
Vowel
Vowel is offline
Ik heb dan wel geen Facebook of Hyves, maar ik zou het juist vreemd vinden als een complete stranger mij opeens gaat toevoegen of dingen gaat posten.. Kan aan mij liggen, natuurlijk.

Toch blijf ik erbij dat persoonlijk contact gewoon beter is. Zeg eens hoi, spreek 'm eens aan (met een smoesje als het nodig is). Dan maak je een veel betere indruk en onderscheid je jezelf een beetje van alle andere mensen die hij vast online als vrienden heeft.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 13:20
Verwijderd
Ja ik weet wat een OLC is dat heeft mijn school namelijk ook. dat probleem had een vriendin van mij ook, ze stallkte hem al 2jaar in de kantine en mediatheek, ik vroeg eens waar ze heen keek en zei zij naar een jongen. toevallig kon via via die jongen, zij blij , ik eens met die jongen gepraat. en toen moest ze hem niet meer. nu vind die jongen mij leuk en kijkt die steeds, ook die is ouder wel 2jaar. haha

probeer eens hoi te zeggen als je er niet op durft af te stappen. als je wat vaker hoi zegt en hij weet een beetje wie je bent kun je voorzichtig een gesprekje beginnen. en wie weet komt er meer uit.

good luck
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 17:11
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Danje bierkoning voor je reactie! Goed idee!
graag gedaan! Hoop voor je dat het je lukt! hou ons maar op de hoogte
Oud 20-11-2011, 23:00
SayWhat
SayWhat is offline
Maura,

Zoals de rest al zei is het belangrijk dat jij laat zien dat je hem interessant vind. Dit hoeft niet overduidelijk zichtbaar te zijn. Dit kan door middel van veel oogcontact en lachen als hij langs loopt. Wel belangrijk, wil je er echt werk van gaan maken is dat je in contact met hem komt. En aangezien zo op die kerel afstappen nogal een moeilijke stap is(wat ik zeer begrijp), moet je het via social media aanpakken. Probeer hem een postieve indruk te geven van hemzelf door hem te complimenteren. Voor meer tips, je kan met altijd pm'en

SayWhat!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten