Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Morgen hebben we voor 16 personen 25 naturel oliebollen, 25 rozijnen-oliebollen, 25 salami-oliebollen, 2 meditereane quiches, 2 notenquiches, 30 gehaktballetjes met een grote schaal knoflooksaus, een aantal wafels, een grote schaal salade, een rollade, een aantal gevulde paprika's, een leverworst, een knoflookworst, een metworst, een punt brie, een punt gorgonzola dolce, 40 minimozarellabolletjes, een stuk oude kaas, een schaal pigs-in-a-blanket en een grote pan soep. Zou het genoeg zijn?
![]() Oh en een schaal fruitsalade ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Huisgenoot laatst: "Ik krijg een nieuw aquarium voor mijn verjaardag, maar die kan ik niet vullen in mijn kamer nu, dan zakt de vloer nog in!"
Huisgenoot nu: "Woah! Marktplaats dit en dat monstergroot aquarium! Alles erop en eraaaaan<33333" ik: "Je gaat hem toch niet vullen he?" Huisgenoot: "Hoezo?" ik: "De vloer, je was daar bang voor" Huisgenoot: "Dan moet ik dat gewicht testen met mensen, kijken of er dan wat fout gaat" ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als hoffelijke aanspreekvorm kennelijk! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
We zijn vandaag eten wezen kopen in mijn oude stad en het was zo grappig.
![]() S (pleegvader): "Doet u maar vier vissen." G (pleegmoeder): "Vier!?" S: "Ja, of denk je dat dat te weinig is? Ja, je hebt wel gelijk. Vijf vissen!" G: "Nee, veel te veel." S: "Te veel? Hoe kan dat nou te veel zijn? Vis is lekker. En we moeten ook worst kopen." G: "Kat, zeg er wat van, misschien dat hij naar jou luistert." K: "Ja, we moeten zeker ook worst kopen." G: "Zie je wat een verstandig meisje. Doet u maar twee grote worsten." En zo kreeg hij steeds zijn zin. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In de context van mijn werkgever, die niet aan tradiotionele kerstpakketten doet, maar je een ''code'' geeft voor een site ''boordevol prachtige geschenken'', waar je dan iets uit mag zoeken. Het is allemaal zooi, zo triest. Van de > 100 items zijn dit de twee dingen die ik nog overweeg.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: