Ik kan me geen meisje voorstellen dat het leuk vindt om via internet met 13jarige jongetjes naaktfoto's te sturen (oké, dat is gewoon dom) en dan graag seks wil hebben met diegene. Dan moet iemand wel heel hopeloos, onvolwassen en dom zijn. In het kwadraat. En dan nog eens.
Sowieso omdat het dom is naaktfoto's naar onbekenden te sturen. Verder ken ik niet veel 16 jarige meisjes die zich aangetrokken zouden voelen door 13 jarige jongetjes (lees: geen één), die zijn nog zoveel jonger en kleiner en shit. Jongens van 13 houden nog net wel van knikkeren, meisjes van 16 doen dramatisch over Liefde. En zomaar bij een onbekende langskomen voor seks is heel dom en niet echt iets wat ik verwacht dat mensen snel doen. En als je toch als meisje met iedereen seks wil hebben, dan zijn er vast nog wel genoeg jongens/mannen die toehappen en dan kun je leuke oudere jongens kiezen, en geen 13jarige jongetjes. Die immers nog zoveel kleiner/jonger zijn.
En verder zou ik ook willen zeggen dat je nog beter kunt wachten met seks tot je een echt leuk iemand vindt en je wat volwassener bent en niet meer zo naïef. Maar dat moet je zelf weten. Hoewel ik het wel heel wat toffer zou vinden als iemand op z'n 20ste nog maagd is en gewacht heeft op iemand waar hij echt seks mee wil hebben, dan als iemand zich op z'n 13e heeft laten ontmaagden door één of andere slet. hoe wilde je het dan noemen?
Wat ik trouwens wel kan geloven is dat iemand toevallig naakt(ere) foto's heeft van een tienermeisje en het heel grappig vind om 13-jarige jongetjes naaktfoto's van zichzelf te laten sturen en te doen geloven dat ze op bezoek zullen komen. Dat is niet zo heel moeilijk voor te stellen. Het 16-jarige meisje dat zich langskomt bij een 13jarige die ze via internet kent om er seks mee te hebben, is een stuk moeilijker voor te stellen.
Als dat trouwens zo is, en diegene is geen 16jarig meisje, kun je je natuurlijk afvragen wat er met je foto's zal gebeuren. Als diegene het wel is ook, trouwens. Sowieso is het iemand die je niet goed kent of kan vertrouwen, dus wie weet waar die foto's eindigen nu zij ze heeft.