Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2012, 15:09
ferdyvbrussel
ferdyvbrussel is offline
ik had op dit forum, op contact gezocht, iemand gevonden die met mij wel wou chatten op hotmail.com, en toen vroeg ze of ik misschien foto's van mezelf wou sturen, ik heb dat gedaan.
Toen vroeg ik aan haar of zij foto's wou sturen, dat had zij ook gedaan, en toen vroeg ze of ik meer foto's wou sturen, maar dan in een wat andere vorm. ik vroeg wat voor een andere vorm, zij berichtte een meer naakte vorm.
Dat had ik ook gedaan, en toen ging het zo steeds verder, nou komt zij volgende week maandag om 14.00 uur bij mij langs.

Zou zij echt komen?
En is het niet vreemd dat ik dan al op mijn 13e al seks heb?
Oud 16-01-2012, 15:21
ferdyvbrussel
ferdyvbrussel is offline
by the way, zei heeft al vaker seks gehad, en ik ken haar helemaal niet!
Oud 16-01-2012, 15:49
Bruni
Bruni is offline
misschien zijn die foto's van haar wel nep en is het een pedootje.

Maar ook why the hell ga je, je eigen foto's naar een onbekenden sturen en nee hoe oud is dat meisje 13 zeker ook, wat als ze 13 en zwanger is.
Oud 16-01-2012, 16:06
Volk
Volk is offline
Dus jij hebt naaktfoto's gestuurd naar iemand die je niet kent en haar (als het inderdaad een zij is) ook je persoonlijke gegevens gegeven... Slim hoor...
Oud 16-01-2012, 16:21
steffanx3
steffanx3 is offline
Eigen keus.....Wie is het? ;D
Oud 16-01-2012, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Eigen keus.....Wie is het? ;D
Gaat 'ie der ook ff contacten zeker.. haha
Oud 16-01-2012, 17:31
Hellraider
Hellraider is offline
Citaat:
Gaat 'ie der ook ff contacten zeker.. haha
hahah jah he, maar wel geniaale reactie (:

Ontopic:
Ehy maar het is best dom dat je persoonlijke gegevens naar een onbekende stuurt man...
Oud 16-01-2012, 17:33
steffanx3
steffanx3 is offline
Boyzz ik heb er geen problemen mee! ="D
Oud 16-01-2012, 17:37
ferdyvbrussel
ferdyvbrussel is offline
foto's zagen er betrouwbaar uit, omdat profielfoto van de zelfde persoon was als de foto's die ze daarna stuurden, en ze is 16 (zegt ze)

Laatst gewijzigd op 16-01-2012 om 19:55. Reden: zullen we het e-mail adres eruit laten?
Oud 16-01-2012, 19:56
Pluis
Pluis is offline
jongens het is hier niet contact gezocht en we gaan al helemaal geen e-mail adressen van andere forumsters hier openbaar neerzetten.
Oud 16-01-2012, 19:59
Verwijderd
Wat is je vraag nou? Of ze komt? Die vraag kan niemand beantwoorden.

Of het vreemd is dat je op je 13e seks hebt? Vreemd is relatief. Je klinkt in ieder geval alsof je 10 bent dus in jouw geval is het wel enigszins vreemd.
Oud 16-01-2012, 20:14
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Waarschijnlijk zit je nu met vreugde thuis dat je hoofd krijgt , maar laten we eerlijk zijn...Hoeveel procent van de meisjes komt ook echt langs?
Oud 16-01-2012, 20:15
Verwijderd
Meisjes op dit forum zijn over het algemeen wel makkelijk en komen ook langs.
Oud 16-01-2012, 20:16
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
forum.sletscholieren.com...Oke nou misschien komt ze dan wel. Ze heeft je niet verteld dat ze seks wou hebben , naaktfoto's zijn alleen over en weer verstuurd. Niet teveel verwachten als ze mach is is ze nog strak.
Oud 16-01-2012, 20:27
Em.
Em. is offline
Ik kan me geen meisje voorstellen dat het leuk vindt om via internet met 13jarige jongetjes naaktfoto's te sturen (oké, dat is gewoon dom) en dan graag seks wil hebben met diegene. Dan moet iemand wel heel hopeloos, onvolwassen en dom zijn. In het kwadraat. En dan nog eens.

Sowieso omdat het dom is naaktfoto's naar onbekenden te sturen. Verder ken ik niet veel 16 jarige meisjes die zich aangetrokken zouden voelen door 13 jarige jongetjes (lees: geen één), die zijn nog zoveel jonger en kleiner en shit. Jongens van 13 houden nog net wel van knikkeren, meisjes van 16 doen dramatisch over Liefde. En zomaar bij een onbekende langskomen voor seks is heel dom en niet echt iets wat ik verwacht dat mensen snel doen. En als je toch als meisje met iedereen seks wil hebben, dan zijn er vast nog wel genoeg jongens/mannen die toehappen en dan kun je leuke oudere jongens kiezen, en geen 13jarige jongetjes. Die immers nog zoveel kleiner/jonger zijn.

En verder zou ik ook willen zeggen dat je nog beter kunt wachten met seks tot je een echt leuk iemand vindt en je wat volwassener bent en niet meer zo naïef. Maar dat moet je zelf weten. Hoewel ik het wel heel wat toffer zou vinden als iemand op z'n 20ste nog maagd is en gewacht heeft op iemand waar hij echt seks mee wil hebben, dan als iemand zich op z'n 13e heeft laten ontmaagden door één of andere slet. hoe wilde je het dan noemen?

Wat ik trouwens wel kan geloven is dat iemand toevallig naakt(ere) foto's heeft van een tienermeisje en het heel grappig vind om 13-jarige jongetjes naaktfoto's van zichzelf te laten sturen en te doen geloven dat ze op bezoek zullen komen. Dat is niet zo heel moeilijk voor te stellen. Het 16-jarige meisje dat zich langskomt bij een 13jarige die ze via internet kent om er seks mee te hebben, is een stuk moeilijker voor te stellen.

Als dat trouwens zo is, en diegene is geen 16jarig meisje, kun je je natuurlijk afvragen wat er met je foto's zal gebeuren. Als diegene het wel is ook, trouwens. Sowieso is het iemand die je niet goed kent of kan vertrouwen, dus wie weet waar die foto's eindigen nu zij ze heeft.
Oud 16-01-2012, 20:30
steffanx3
steffanx3 is offline
Em. daar heb je gelijk in....Goeie uitleg.
En al ben je zo ver om te gaan....*neuken* doe het dan met een vertrouwd persoon (:
Oud 16-01-2012, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Je klinkt in ieder geval alsof je 10 bent dus in jouw geval is het wel enigszins vreemd.
Oud 17-01-2012, 17:08
Verwijderd
Genitaal idee haha (nee niet zo'n heel goed idee volgens mij )
Oud 17-01-2012, 18:09
rallone
rallone is offline
dus als ik het goed lees. dan komt ze voor het eerst langs en dan ga je seks hebben?
ik snap nie waarom je het gelijk met iemand zou doen die je maar amper kent.
Oud 17-01-2012, 18:18
Hellraider
Hellraider is offline
Misschien ziet hij in plaats van dat meisje wel een paar huurmoordenaars voor zn deur staan ?
Oud 17-01-2012, 18:31
ferdyvbrussel
ferdyvbrussel is offline
hellraider? hoeveel fantasie heb jij?
en ik had nog een beter gevoel, voordat ik het op het forum had gezet.
Oud 17-01-2012, 18:33
Diamera
Diamera is offline
Je hebt haar(?) naaktfoto's gestuurd? Verstandig... Nou je moet het zelf maar weten, en of er iemand komt, tja daar kom je nu ook wel achter als ze over 6 dagen voor je deur staan.
Oud 17-01-2012, 18:37
Verwijderd
Straks moet je in de prostitutie werken

Nee geen goed idee, en je bent fucking 13 man, en je pik is misschien zelfs te klein ( dat ook weer niet maarja ) echt, ik zou wachten maarja jou leven he.
Oud 17-01-2012, 19:58
art4live
art4live is offline
Citaat:
minder dan jij met je fantasie dat iemand van 16 seks met iemand van 13 wilt die ze niet kent. of ze moet inderdaad een hoer zijn maar dat gaat jou fantasie waarschijnlijk te boven
Oud 18-01-2012, 11:50
bierkoning
bierkoning is offline
ze doet het voor 5 euro beltegoed!
Oud 18-01-2012, 15:36
Hellraider
Hellraider is offline
Citaat:
Ik zou het liever niet fantasie gaan noemen, ik denk aan de gevolgen voor jouw, jij hebt daar duidelijk niet aan gedacht
Oud 18-01-2012, 16:04
bambambam
bambambam is offline
Zou het geen priester zijn ?
Oud 18-01-2012, 21:22
art4live
art4live is offline
Citaat:
Zou het geen priester zijn ?
Oud 18-01-2012, 21:49
zomaariemand123
zomaariemand123 is offline
inderdaad niet echt slim, dacht je toem uberhaubt wel na? maar zelf weten,
als ze echt komt en als je seks gaat hebben wel een condoom aan he
Oud 18-01-2012, 21:51
nils holgerson
nils holgerson is offline
1e idee dat door mn hoofd gaat nu ik dit lees:
WTF -facepalm-
Zowieso no nudy pics naar mensen die je irl niet kent....
Oud 18-01-2012, 23:12
art4live
art4live is offline
Citaat:
1e idee dat door mn hoofd gaat nu ik dit lees:
WTF -facepalm-
Zowieso no nudy pics naar mensen die je irl niet kent....
daar hebben we hele leuke smileys voor

maar ben het zowieso met meneer nils eens GEEN naaktfoto's naar mensen die je niet kent en je moet zowieso al heel goed nadenken om ze naar mensen te sturen die je wel kent...
Oud 19-01-2012, 03:16
Verwijderd
hoe snel kun je een soa krijfen.
Oud 19-01-2012, 03:17
Verwijderd
krijgen
Oud 19-01-2012, 04:23
Verwijderd
Citaat:
hoe snel kun je een soa krijfen.
Als degene waar je seks mee hebt een soa heeft vrij snel.
Oud 19-01-2012, 06:09
Verwijderd
Citaat:
krijgen
bij 13 jarige jongetjes niet snel. Bij 16 jarige pijpsletjes wel snel
Oud 19-01-2012, 16:43
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Wat een onzin. Bij iedereen even snel. It only takes once.
Oud 19-01-2012, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin. Bij iedereen even snel. It only takes once.
ik bedoelde te zeggen dat die meid van hem nogal makkelijk is, en dus waarschijnlijk een soa heeft. niet dat je leeftijd iets te maken heeft met de besmettingskans.
Oud 20-01-2012, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je het eigenlijk doen met een wild vreemd iemand. Ze lijkt dan wel een hoertje.
Oud 20-01-2012, 08:38
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Jij bent snel.

Goed topic dit, lach me dood .

Sowieso geen pics van je naakte lichaam maken, laat staan versturen. Je bent zo zwaar de pineut als ze in verkeerde handen vallen.
Oud 23-01-2012, 14:54
dk95
dk95 is offline
Kwam ze opdagen, of was het toch een oude man van 50 jaar?
Oud 23-01-2012, 15:53
Diamera
Diamera is offline
Ja wat is er gebeurd TS?
Oud 23-01-2012, 18:11
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik was het .
Oud 23-01-2012, 19:20
Miss Rainbow
Miss Rainbow is offline
Is ze gekomen?

... is hij gekomen?
Oud 23-01-2012, 22:05
priepie
priepie is offline
Of nog erger hetXD
Oud 23-01-2012, 22:08
Verwijderd
Lacheh dit topic! Maar ik zomaar dat ze niet echt is gekomen. Anders was 'ie het allang trots hier komen melden.
Oud 24-01-2012, 11:51
Verwijderd
Niet hier reageren maar ondertussen wel op contact gezocht. Het lijkt erop dat iemand naast het net heeft gevist en nu opnieuw de hengel uitgooit.
Oud 24-01-2012, 15:27
Em.
Em. is offline
Slotje, aangezien dit nergens meer heen gaat, en de TS ook niet meer lijkt te reageren (en het trouwens te laat zou zijn om nog advies te geven). Mocht de TS alsnog problemen hebben al dan niet voortvloeiend uit dit topic kan dat vast wel in een nieuw topic.

Regels voor berichten