Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2012, 09:17
Verwijderd
Hallo iedereen,
Ik ben nu 1 maandje 13 en ik heb nog nooit mijn eikel gezien, waarom? omdat ik mijn voorhuid niet verder naar onder kan schuiven als 1/2 centimeter, in slappe stand dan nog wel, want in stijve lukt dit ik gok net 1 centimeter. Misschien is dit ook wel genoeg maar ik kan mezelf niet goed masturberen, omdat ik de voorhuid wel naar onder kan schuiven maar niet snel dus dat moet heel sloom gebeuren.
Vroeger had ik altijd last van steken toen ik 9/10 jaar was bij mijn penis, toen stonk het ook altijd naar urine. gelukkig is dit nu wel aardig weg, het steekt iniedergeval niet meer.
Hoe moet je oprek oefeningen doen? want ik zie besnijdenis nou niet GELIJK als een optie, Het is voor mij allemaal nieuw de voorhuid oprekken, dus ik weet niet hoe dit moet.

Het kan ook zijn (wat ik weleens gelezen heb) dat ik er gewoon in mijn 16e jaar pas ingroei

Later
Met citaat reageren
Oud 10-03-2012, 18:10
Verwijderd
iemand reageer!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2012, 18:16
Axel11
Axel11 is offline
Dit is een forum, geen MSN. Het kan even duren voordat iemand antwoord geeft.

Over het algemeen kan de voorhuid rond de 10-jarige leeftijd volledig worden teruggetrokken. Soms kan dat echter pas rond je 16de.

Op http://www.sexwoordenboek.nl/nauwe_voorhuid_oprekken staat het advies een oprekoefening te doen:
Citaat:
1. Schuif je voorhuid elke dag iets verder over de eikel als hij slap is, al is het maar een halve millimeter. Doe dit heel voorzichtig: forceer het niet. Voorkom dat er scheurtjes ontstaan in de voorhuid. Je kunt hierbij wat babyolie of glijmiddel gebruiken.

2. Lukt het je eenmaal de voorhuid over de eikel te krijgen als deze slap is, doe dan dezelfde rekoefening als hij stijf is.

3. Haak, als je penis slap is, beide wijsvingers onder de voorhuid. Rek deze op zoals je een elastiekje uitrekt. Doe het zachtjes, zodat het geen pijn doet.
Doe dit één of twee keer per dag gedurende een half jaar. Is er geen verbetering, ga dan naar je huisarts en bespreek de mogelijkheden van een zalf of besnijdenis.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2012, 18:18
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
hmm, een vriend van me had dit probleem ook, hij is naar de dokter gegaan en die gaf hem een soort zalfje ofzo? ;o
hij d8 er ook aan om zich te laten besnijden, maar het zalfje werkt volgensmij aardig goed.
dus misschien kan je naar de dokter?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2012, 21:51
Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Normaal gezien moet je hieraan geopereerd worden.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2012, 22:13
Verwijderd
nee hoor, ik heb gehoord van vele dat je eerst oprek oefeningen moet doen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2012, 20:47
aim_and_fire
aim_and_fire is offline
Citaat:
nee hoor, ik heb gehoord van vele dat je eerst oprek oefeningen moet doen
Hey nick, ik had vroeger precies hetzelfde probleem als jij. Je moet inderdaad je voorhuid iedere dag wat meer naar achteren rekken. Het ging het beste voor mij toen ik in bad lach. en niet zomaar 1x achter trekken, nee gewoon op en neer doen. al na 7/8 dagen kan je hem helemaaaaal naar achteren trekken

dus gewoon in bad doen.

als dit gelukt is, heb k wel een vraagje voor je,
doet het aanraken van je eikel ( onder de huid ) pijn? bij mij namelijk nog wel, en ik heb geen idee hoe je hier van af komt.. x)
Met citaat reageren
Oud 13-03-2012, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Hey nick, ik had vroeger precies hetzelfde probleem als jij. Je moet inderdaad je voorhuid iedere dag wat meer naar achteren rekken. Het ging het beste voor mij toen ik in bad lach. en niet zomaar 1x achter trekken, nee gewoon op en neer doen. al na 7/8 dagen kan je hem helemaaaaal naar achteren trekken

dus gewoon in bad doen.

als dit gelukt is, heb k wel een vraagje voor je,
doet het aanraken van je eikel ( onder de huid ) pijn? bij mij namelijk nog wel, en ik heb geen idee hoe je hier van af komt.. x)
Ja bad is idd een handige manier om het allemaal net wat soepeler te maken, ook vaseline of babyolie gebruiken tijdens het "oprekken" werkt vaak goed.

Je zou dit kunnen proberen om je eikel wat minder gevoelig te maken, trek voor je gaat slapen je voorhuid naar achteren (als ie tenminste blijft zitten, dat verschilt per persoon) door de aanraking van je eikel met bijvoorbeeld de stof van je boxer/pyama komt er een soort "beschermlaagje " op je eikel, waardoor ie net wat minder gevoelig is.

Succes iig.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2012, 10:06
hookee
hookee is offline
Besnijden gaat wat ver, maar een "keepje" is al voldoende.
Ik zou niet langer wachten, onder de huid kunnen nu infecties ontstaan, het moet gewoon dagelijks schoongemaakt worden. Op naar de huisarts.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2012, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Besnijden gaat wat ver, maar een "keepje" is al voldoende.
Ik zou niet langer wachten, onder de huid kunnen nu infecties ontstaan, het moet gewoon dagelijks schoongemaakt worden. Op naar de huisarts.
Duh, hij heeft de te nauwe voorhuid al 13 jaar, en nu zou die op stel en sprong besneden moeten worden?

Laat hem eerst maar oprekoefeningen doen, voordat je het mes in zijn penis zet.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2012, 20:21
astro-rock79
astro-rock79 is offline
Citaat:
Normaal gezien moet je hieraan geopereerd worden.
klopt, ook gehad
Met citaat reageren
Oud 14-03-2012, 10:01
hookee
hookee is offline
Citaat:
Duh, hij heeft de te nauwe voorhuid al 13 jaar, en nu zou die op stel en sprong besneden moeten worden?
Laat hem eerst maar oprekoefeningen doen, voordat je het mes in zijn penis zet.
Als hij nog nooit z'n eikel heeft gezien en spreekt over 5mm, dan denk ik dat rekoefeningen pijnlijk zijn en maanden kan duren. Daarnaast, mocht 't velletje over de eikel heenkomen, krijgt hij 'm misschien niet meer terug. En dan? Alsnog 't mes erin met alle risico's ?
Ik zeg; keepje erin (en dat betekent dus niet meteen de hele voorhuid eraf). Ingreep van 5 minuten en 2 dagen wijdbeens lopen.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2012, 13:34
Catch
Catch is offline
Ik zou sowieso even naar de dokter gaan en gewoon de opties bespreken. Dan weet je zeker dat je goed bezig bent. De dokter kan je hier beter over adviseren dan wij.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2012, 19:24
Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Bij die operatie waar ik het over had nemen ze je voorhuid niet volledig weg hoor.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 17:46
Verwijderd
ik kan mijn voorhuid tot net het midden van de eikel naar beneden doen, hierbij zie ik wel het toompje, is hier een operatie voor nodig? of is onder de douche oprekoefeningen goed?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 18:35
Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
-> dokter
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 13:28
Verwijderd
onder de douche gaat nu me voorhuid er wat gemakkelijk (maar sloom) over me voorhuid, heb mezelf hier te druk overgemaakt en eigenlijk is er weinig aan de hand
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten