Hoi, Ik schrijf dit bericht omdat ik al 3 maanden kranten bezorg voor buijze, dit ging een hele tijd goed. Ik hoefde maar 1 uur kranten te bezorgen voor ongeveer 7,50.
Nu opeens krijg ik de dubbele hoeveelheid kranten en heb ik er nog een ander blad bijgekregen dat net zo dik is als het blad wat ik normaal al moet bezorgen.
Normaal krijg ik 3 eurocent per adres en voor deze extra krant maar 1 cent per stuk.
Ik vind dit nergens op slaan, ik ben nu veel langer dan een uur bezig voor maar 2,50 extra.
En dit moet ik nu ook volgende week gaan doen, zal ik dan maar gewoon die shit wegflikkeren?
Heb hun een emailtje gestuurd en begon die gast te praten over dat het handig was om wat extra bij te verdienen, hij ging niet in op mijn standpunten...
Ik heb namelijk wel een vast contract, misschien dat dat uitmaakt ofzo? Bij het formulier stond dat ik af en toe een extra bijlage erbij moest, maar een hele extra krant? Ik heb er wel eerder foldertjes bij gekregen maar die waren heel klein, dit is echt een krant die 100x groter is dan die kleine foldertjes.
|