![]() |
|
ze zal het wel heel genant vinden om erover te praten, maar dan nog wil het feit dat ze het toen lekker vond niet zeggen dat ze het dus nog een keer wil. kunnen jullie over andere dingen wel gewoon praten samen?
|
Naakt gezien van boven? Dat klinkt eng...
![]() Praat er inderdaad gewoon over joh... Dat is juist heel prettig! Alleen daardoor kun je erachter komen waar ze al aan toe is en wat ze wilt. Ik en mijn vriend praten vaak schaamteloos over seks en wat we prettig vinden, en dat komt de seks alleen maar ten goede ![]() Dus, gewoon lekker ongegeneerd lullen over seks.. Who cares? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Oké dit klinkt misschien heel raar.
Maar is je vriendin klaar gekomen toen je haar vingerde? Want na de eerste keer (en enige keer) dat mijn vriend mij klaar liet komen, 'durfde' ik daarna ook niet echt meer. Omdat je dan gewoon alle controle kwijt bent. En ik weet dat het niet logisch klinkt, maar ik vind het gewoon verschrikkelijk. Ik voel me zó machteloos op zo'n moment, en daar kan ik niet tegen. Dus ik stop mn vriend nu gewoon vóórdat ik klaarkom, hij weet het, en vindt het niet erg. En als je vriendin dit ook heeft, het is heel moeilijk om te zeggen. Omdat het kan overkomen alsof ze je niet vertrouwd. Mn vriend heeft het ook uit me moeten trekken. Dus ik zou het haar gewoon vragen, maar als ze geen duidelijk antwoord heeft kan het dit zijn? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hoe je weer in haar broek kunt komen? Wtf.
Ik snap dat je graag de reden wilt weten, maar die kunnen wij je niet vertellen; dat zul je aan haar moeten vragen. Maar je moet onthouden dat je gewoon pech hebt als ze het niet meer wil, zelfs als ze je niet wil zeggen waarom. En als je dan gaat pushen verpest je het alleen maar. Dat meisjes iets lekker vinden wil niet zeggen dat dat een vrijbrief is. |
![]() |
||
Citaat:
Hoe je daar achter kunt komen? Vráág het haar. |
![]() |
|
Soms zijn mensen in het echt te verlegen om over zulke dingen te praten, maar durven ze wel via facebook of whatsapp ofzo. Dat zou je ook nog kunnen proberen als het irl niet werkt. Praten in het echt is natuurlijk beter (voordat ik alle volwassenen over me heen krijg
![]()
|
![]() |
bedankt voor de reacties ik heb het haar vanmiddag gevraagd en ze zei dat ze het wel heel fijn vond maar dat ze een beetje overdonderd was omdat het zo ineens gebeurde we hebben nu afgesproken om het even zo te laten tot dat ze er klaar voor is
ps voor degene die het willen weten ze is niet klaargekomen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik vond hem leuk, en nu ineens niet meer. HELP! lastige situatie! OnlytoFly | 22 | 04-11-2011 07:27 | |
Software & Hardware |
MSN doet het niet meer (windows 7) freakinaround | 7 | 09-08-2010 05:46 | |
Liefde & Relatie |
Eerst wel verliefd, daarna niet meer.. gR.. | 28 | 10-01-2006 16:08 | |
Software & Hardware |
[Email] Kan geen mail meer ontvangen Verwijderd | 4 | 06-09-2004 16:45 | |
Software & Hardware |
[geluid] Mijn geluid doet het ineens niet meer. Verwijderd | 36 | 18-01-2004 09:34 | |
Liefde & Relatie |
[Verkering] Meisje voelt ineens niets meer voor jongen en kan het niet plaatsen? Xerxes | 26 | 23-03-2003 14:17 |