Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2012, 22:04
bjornmulder
bjornmulder is offline
hallo ik ben 13 (jongen)

en ik heb een vriendin we hebben al een tijdje verkering
ook al gezoend en zo en heb haar al paar keer naakt gezien (van boven)
ik heb ook al is haar borsten gelikt enzo en laatst was ik een keer bij haar en toen eigenlijk als grapje stopte ik mijn hand iets onder de rand van haar onder broek en tot mijn verbazing vond ze dat niet erg en toen ben ik met mijn hand naar beneden gegaan en heb haar gevingerd niet keihard maar gewoon beetje strelen in haar vagina maar de keren daarna wou ze dat niet meer hebben jullie misschien tips hoe ik weer in haar broek kan komen

ps ik wil graag wat verder gaan als zij het toelaat
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 22:08
Pluis
Pluis is offline
Wat dacht je ervan als je het haar eens gewoon zou vragen? Misschien voelt ze zich niet op haar gemak, of misschien kwam ze erachter dat ze er nog niet aan toe is na die ene keer.
Oud 24-06-2012, 22:11
bjornmulder
bjornmulder is offline
Citaat:
Wat dacht je ervan als je het haar eens gewoon zou vragen? Misschien voelt ze zich niet op haar gemak, of misschien kwam ze erachter dat ze er nog niet aan toe is na die ene keer.
dat heb ik al wel een paar keer gevraagd en dan slaat ze helemaal dicht en word heel rood en volgens mij was ze er wel aan toe want ze deed echt mee en kreunde een beetje (niet te hard haar ouders zaten beneden
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 22:24
Pluis
Pluis is offline
ze zal het wel heel genant vinden om erover te praten, maar dan nog wil het feit dat ze het toen lekker vond niet zeggen dat ze het dus nog een keer wil. kunnen jullie over andere dingen wel gewoon praten samen?
Oud 24-06-2012, 22:25
bjornmulder
bjornmulder is offline
Citaat:
ze zal het wel heel genant vinden om erover te praten, maar dan nog wil het feit dat ze het toen lekker vond niet zeggen dat ze het dus nog een keer wil. kunnen jullie over andere dingen wel gewoon praten samen?
ja voor de rest kunnen we gewoon praten
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 22:35
Inspire
Inspire is offline
Naakt gezien van boven? Dat klinkt eng...

Praat er inderdaad gewoon over joh... Dat is juist heel prettig! Alleen daardoor kun je erachter komen waar ze al aan toe is en wat ze wilt. Ik en mijn vriend praten vaak schaamteloos over seks en wat we prettig vinden, en dat komt de seks alleen maar ten goede Daarnaast doe je nooit iets wat de ander niet lekker vind of nog niet aan toe is...

Dus, gewoon lekker ongegeneerd lullen over seks.. Who cares?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 22:43
klaaaar
klaaaar is offline
Oké dit klinkt misschien heel raar.
Maar is je vriendin klaar gekomen toen je haar vingerde?
Want na de eerste keer (en enige keer) dat mijn vriend mij klaar liet komen, 'durfde' ik daarna ook niet echt meer. Omdat je dan gewoon alle controle kwijt bent. En ik weet dat het niet logisch klinkt, maar ik vind het gewoon verschrikkelijk. Ik voel me zó machteloos op zo'n moment, en daar kan ik niet tegen. Dus ik stop mn vriend nu gewoon vóórdat ik klaarkom, hij weet het, en vindt het niet erg. En als je vriendin dit ook heeft, het is heel moeilijk om te zeggen. Omdat het kan overkomen alsof ze je niet vertrouwd. Mn vriend heeft het ook uit me moeten trekken.
Dus ik zou het haar gewoon vragen, maar als ze geen duidelijk antwoord heeft kan het dit zijn?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 22:46
bjornmulder
bjornmulder is offline
Citaat:
Oké dit klinkt misschien heel raar.
Maar is je vriendin klaar gekomen toen je haar vingerde?
Want na de eerste keer (en enige keer) dat mijn vriend mij klaar liet komen, 'durfde' ik daarna ook niet echt meer. Omdat je dan gewoon alle controle kwijt bent. En ik weet dat het niet logisch klinkt, maar ik vind het gewoon verschrikkelijk. Ik voel me zó machteloos op zo'n moment, en daar kan ik niet tegen. Dus ik stop mn vriend nu gewoon vóórdat ik klaarkom, hij weet het, en vindt het niet erg. En als je vriendin dit ook heeft, het is heel moeilijk om te zeggen. Omdat het kan overkomen alsof ze je niet vertrouwd. Mn vriend heeft het ook uit me moeten trekken.
Dus ik zou het haar gewoon vragen, maar als ze geen duidelijk antwoord heeft kan het dit zijn?
volgens mij iis ze niet klaargekomen maar ik zal eraan denken thx
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 04:20
Vowel
Vowel is offline
Hoe je weer in haar broek kunt komen? Wtf.

Ik snap dat je graag de reden wilt weten, maar die kunnen wij je niet vertellen; dat zul je aan haar moeten vragen. Maar je moet onthouden dat je gewoon pech hebt als ze het niet meer wil, zelfs als ze je niet wil zeggen waarom. En als je dan gaat pushen verpest je het alleen maar.

Dat meisjes iets lekker vinden wil niet zeggen dat dat een vrijbrief is.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 11:06
klaaaar
klaaaar is offline
Als je niet weet of ze is klaargekomen, vraag het haar dan. Mijn vriend had het ook niet eens door.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 14:44
DmCraanen
DmCraanen is offline
Wat vowel zegt. Misschien wil ze niet meer omdat je alleen maar probeert in haar broekje te komen ipv het om haar te laten draaien.
Oud 25-06-2012, 15:37
bjornmulder
bjornmulder is offline
Ik probeer helemaal niet alleen. Maar in haar broek te komen maar ik wil alleen weten waarom ze het eerst wel fijn vond en nu niet meer en hoe ik daarachter kan komen
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 16:00
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik probeer helemaal niet alleen. Maar in haar broek te komen maar ik wil alleen weten waarom ze het eerst wel fijn vond en nu niet meer en hoe ik daarachter kan komen
Wij zeggen niet dat ze het niet fijn vond. Maar zelfs als ze het wél fijn vond kunnen er nog duizenden redenen zijn waarom ze het toch niet meer wil, en wij kunnen jou die redenen niet vertellen.

Hoe je daar achter kunt komen? Vráág het haar.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 16:16
Pluis
Pluis is offline
Soms zijn mensen in het echt te verlegen om over zulke dingen te praten, maar durven ze wel via facebook of whatsapp ofzo. Dat zou je ook nog kunnen proberen als het irl niet werkt. Praten in het echt is natuurlijk beter (voordat ik alle volwassenen over me heen krijg maar ik weet dat ik vroeger achter m'n computer meer durfde dan in het echt)
Oud 25-06-2012, 16:35
bjornmulder
bjornmulder is offline
bedankt voor de reacties ik heb het haar vanmiddag gevraagd en ze zei dat ze het wel heel fijn vond maar dat ze een beetje overdonderd was omdat het zo ineens gebeurde we hebben nu afgesproken om het even zo te laten tot dat ze er klaar voor is

ps voor degene die het willen weten ze is niet klaargekomen
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 17:27
Pluis
Pluis is offline
Kijk, dat is beter
Oud 25-06-2012, 19:02
klaaaar
klaaaar is offline
Goed dat je het hebt gevraagd!
Eerste keer praten daarover is ook moeilijk, ik durfde het ook niet hoor.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten