Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2012, 15:59
C-REAL
C-REAL is offline
Hallo allemaal,

Volgens mij moest dit topic hierheen, zo niet dan sorry. In ieder geval, ik heb sinds gisteren/vandaag een probleem. Gisteren moest ik mijn computer, die het altijd goed gedaan heeft, uitschakelen, maar mijn muis reageerde opeens niet meer. Even opnieuw ingeplugd, maakte geen verschil. Toen heb ik maar gewoon op de knop gedrukt en gewacht tot de computer op die manier uitging, want het was al laat. Mijn muis zit aan kabel, dus ik dacht dat die het de volgende dag wel weer zal doen. Nu probeerde ik mijn computer aan te zetten, en hij start ook wel, maar het beeldscherm reageert niet omdat die muis het niet doet. Een paar andere muizen geprobeerd, waaronder die van mijn moeder en broertje, maar allemaal reageren ze niet. Bij hun op de computer en laptop werken ze wel gewoon, dus aan de muizen kan het niet liggen.

Snap er niets van en weet ook niet hoe ik het op moet lossen. Nu gebruik ik even mijn moeder's laptop, maar ik wil graag mijn eigen computer weer kunnen gebruiken.

Iemand een idee hoe je dit kunt oplossen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2012, 11:13
bierkoning
bierkoning is offline
een usb muisje kopen en dat proberen
Oud 08-08-2012, 15:42
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
een usb muisje kopen en dat proberen
ik denk dat het wel usb muizen zijn die hij geprobeerd heeft. mischien een ander sb poort proberen op je computer. het lijkt me eerder dat die aansluiting op je computer het niet meer doet dan.
Oud 08-08-2012, 15:47
Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
ik denk dat het wel usb muizen zijn die hij geprobeerd heeft. mischien een ander sb poort proberen op je computer. het lijkt me eerder dat die aansluiting op je computer het niet meer doet dan.
Dat vermoed ik ook. Steek eventueel een usb-stickje oid in de poort om te kijken of die wel worden herkend. Zo niet, dan ligt het waarschijnlijk idd aan de poorten.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2012, 15:50
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Dat vermoed ik ook. Steek eventueel een usb-stickje oid in de poort om te kijken of die wel worden herkend. Zo niet, dan ligt het waarschijnlijk idd aan de poorten.
dit is ook een idee ja.
en als het op de frontpanel van een desktop is zou je even kunnen kijken of er niet door een of andere onverklaarbare reden de aansluiting van de USB los is gegaan. sit probleem had ik namelijk zelf een tijd terug.
Oud 09-08-2012, 11:06
Chris95
Chris95 is offline
denk usbpoort idd kapot
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten