Advertentie | |
|
![]() |
|
Binnen het korps is uitmuntende lichamelijke conditie niet zo belangrijk als uitmuntende geestelijke conditie. Fysiek kan je uitgeput raken, dat is prima, maar geestelijk moet je altijd in topvorm blijven. Als je dat laatste kan maak je al heul veul kans.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Crazycamel: Je bent best wel jong en hoewel je denkt alles te weten, zou het kunnen dat je nu een keuze maakt die veel invloed heeft op de rest van je leven en die je niet had gemaakt als je wat ouder was geweest. En geloof het of niet, je ouders hebben het beste met je voor. Zet voor jezelf op een rijtje waarom je dit precies wil en ga met je ouders aan tafel in een volwassen gesprek. Het er niet over hebben is geen optie, je bent officieel nog een kind. Als je er alleen maar agressief van wordt, zegt dat al heel wat over jouw instelling en volwassenheid. En denk daarnaast na over alternatieven. De geselecteerde mensen zijn niet altijd geschikt, maar de selectie is zeker wel zwaar. |
![]() |
||
Citaat:
Iedereen raakt een keer fysiek uitgeput. Maar fysieke conditie kan makkelijk worden getraind. Mentale conditie is moeilijk tot helemaal niet te trainen. Als je dus een goede mentale conditie hebt en een redelijk tot goede lichamelijke conditie, kom je er eerder in als iemand die fysiek in topvorm is maar mentaal 'redelijk'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bij de landmacht kan je wel een ontzettend mietje zijn, bij de mariniers is dat anders.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Kan je je ouders niet meenemen naar een open dag? Die mensen daar kunnen jou ook overtuigen om daarvoor te kiezen en wellicht begrijpen je ouders het dan ook beter?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ruzie met ouders kloentje2 | 13 | 07-12-2013 21:45 | |
Liefde & Relatie |
mijn ouders willen dat ik het uit maak sjlot | 48 | 02-03-2005 11:26 | |
Psychologie |