Advertentie | |
|
![]() |
|
Voor de korte termijn: uitstel van betaling (van de eerste termijn) aanvragen met toelichting van de omstandigheden.
Heeft je moeder al de "tegemoetkoming ouders" van de DUO/IB-Groep aangevraagd? Dan krijgt ze waarschijnlijk € 658,99 per jaar, bedoeld voor jouw opleiding. Zie http://www.ib-groep.nl/particulieren...ing_ouders.asp |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
We zijn inderdaad al bezig met dat geld aanvragen, alleen krijg je dat in twee delen. Dus dat is een beetje het moeilijke er aan. |
![]() |
|
![]() |
Heb het zelfde probleem, ik moet mijn hele opleiding zelf betalen. Ga langs bij burgerzaken in je gemeentehuis. De gemeente heeft namelijk allemaal 'potjes' voor mensen die het wat moeilijker hebben. Uiteindelijk heeft de staat er wat aan als je een opleiding doet (zo kan je weer meer belasting betalen
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hey allemaal!
Bedankt voor de reacties! Mijn gedoe met de boeken is helemaal geregeld, Ik heb boeken over kunnen kopen van leerlingen die gestopt zijn, Via bol.com (tweedehands) en via marktplaats. En inderdaad, een aantal boeken hoef ik pas na januari te hebben, dus kan ik die (helaas moeten ze nieuw zijn) via van dijk kopen. en voor de reactie over de pc, Dat is regelrechte onzin. Ik doe marketing en communicate en mijn laptop is zo'n beetje het belangrijkste voor de opleiding. Eerst even nadenken voordat je gaat oordelen ![]() Superbedankt allemaal! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De boeken die ik verplicht nieuw moest kopen zijn al bijna 300 honderd euro + Ik heb een laptop nodig voor mijn opleiding. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Wat is hoger, MBO of havo? MavoKind | 14 | 09-02-2013 17:16 | |
Algemene schoolzaken |
Slechte school Yasminalove | 19 | 17-05-2010 21:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 16:55 | |
VMBO examens afschaffen? Verwijderd | 122 | 11-03-2005 13:09 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Algemene schoolzaken |
leeftijdsdiscriminatie: 17 jarige zonder OV en studiebeurs Optima | 55 | 20-09-2002 08:14 |