Hoi iedereen, ik ben een jongen van bijna 17 jaar oud en heb een aantal problemen die ik maar niet kan vatten. Hier zijn ze even op een rijtje:
1. Ik ken een heleboel mensen buiten school. Zij kennen me zo goed als allemaal als een opgewekte jongen. In school echter, ben ik stil en zeg bijna niets. Een jaar geleden had ik nog een heleboel vrienden waar ik fun mee had, maar om 1 of andere reden heeft iedereen me stilletjes aan laten vallen en nu is het alsof we mekaar niet kennen. Ik word altijd als laatste gekozen bij bv. een groepswerk. Nochtans had ik dit probleem een jaar geleden niet. Het afgelopen jaar word ik steeds meer uitgesloten enzovoort. Maar ik laat me niet kennen en doe alsof ik het niet doorheb.
2. Ik had hobby's en wil ze nu veranderen, maar ik weet dat ik niet zal mogen van mijn vader (moeder is gestorven). Wat nu? Ik wil ook meer uitgaan want de afgelopen jaren heb ik naar zo goed als geen enkele fuif ofzo geweest, wel naar vrienden enzo.
3. Steeds meer problemen doen zich voor terwijl ik niets verkeerd doe, ik word van alles beschuldigt en vandaag viel mijn vader me aan omdat onze poetsvrouw m'n laken niet vond en ik zei dat het op mijn kamer lag en wilde het halen om het te bewijzen, dan viel hij me aan en zei dat ik moest opletten wat ik zei. Ik heb niets verkeerd gezegd? Ik heb dit al meerdere malen meegemaakt, hij heeft me ook al achtervolgt met zijn auto en me meerdere malen achternagezeten voor dingen waar ik niets mee te maken heb.
IK HEB GENOEG VAN DE VALSE BESCHULDIGINGEN, DE ONRECHTVAARDIGHEID EN DE MENSEN DIE MIJN LEVEN EEN WARE HEL MAKEN!
|