![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
voor de rest vind ik camsex wel leuk maar je moet er natuurlijk alletwee voor in zijn. Als je elkaar vertrouwd is er geen enkel probleem(met je lief ofzo) maar als je met een vreemde doet is het natuurlijk beter je gezicht niet te laten zien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Met 2 jongens gedaan. Één daarvan is m'n huidige vriend, dus ja.. Die vertrouw ik er wel mee. Aan de andere kant maakt dat het ook minder interessant aangezien het natuurlijk veel leuker is om gewoon echt met elkaar bezig te zijn. De ander was gewoon puur uit geilheid. Was een knappe jongen op het juiste moment met hetzelfde idee, wie houd je dan nog tegen?
![]() Al met al; wees er voorzichtig mee, kleed je niet voor de eerste de beste uit voor de camera, maar als je het echt leuk lijkt moet je een klein beetje risico wel durven nemen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Of net als die ene reclame dat die jngen zo zijn broek uitdeed enzo en die zus liet haar borsten zien en toen riep die ma ETEEENNN dus ze gingen allebei naar beneden en toen keken ze zo naar elkaars kleren en toen camde ze samen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
dat hoor ik dus wel vaker dat je daar alleen oude mannen tegen komt maar probeer het zelf maar is! dat is dus echt totaal veranderd je ziet nooit meer naakt zonder dat je het wilt, en bovendien je kan als je een geschikt persoon gevonden hebt beter met die gene gaan skypen aangezien chatroulette een un-ban systeem heeft waar je live (screenshot) meekijkt met mensen en zegt of ze ''nude'' zijn of niet
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Verkloot mn quote deeltje 8 Shadow-sword | 500 | 15-11-2008 12:55 | |
Seksualiteit |
Msn en sex strigoii | 56 | 25-10-2006 20:53 | |
Seksualiteit |