Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2012, 20:26
ikheetrobin
ikheetrobin is offline
Hallo,

Is er hier iemand die hier de opleiding applicatieontwikkelaar doet en mij meer kan vertellen over wat je leert?

Leer je juist webapplicatie's, computerapplicaties, of applicaties voor smartphone's en tablets?

En graag vermelden op welke school je zit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2012, 19:40
Verwijderd
Dit is heel erg afhankelijk naar welke universiteit (of HBO) je gaat. Het aanbod wil nog wel eens verschillen en de methodes ook. Ik weet dat TU Eindhoven 2 verschillende opleidingen hiervoor heeft waar 1 de focus heeft op web en de ander of software.
Als je een HBO of Universiteit weet, misschien dat ik je verder kan helpen
Met citaat reageren
Oud 21-10-2012, 11:41
NadeHAVO
NadeHAVO is offline
Daar schijnt wel veel werk in te zijn, omdat het iets is dat in ontwikkeling is... In tegenstelling tot heel veel andere opleidingen en werkgebieden, wanwege de mooie tijd waarin wij verzeild zijn geraakt met zijn allen...

In ieder geval, ik heb op mijn site tot nu toe 2 HBO opleidingen uitgelicht. Dat is de opleiding HBO communicatiesystemen. Maar ook de opleiding HBO opleiding communication & multimedia design.
Misschien zijn deze opleidingen wel wat voor jou...? Je zou in ieder geval wat meer informatie kunnen zoeken over de opleidingen om erachter te komen of ze misschien geschikt zijn voor wat jij wil!

Verder ga ik veel naar open dagen toe (zowel voor mezelf als voor mijn site), en kreeg te horen dat studenten soms meer weten over de nieuwste ontwikkelingen dan de docenten zelf.. Daarom zou ik in jou geval heel goed naar opleidingen gaan kijken, en jezelf constant de kritische vraag blijven stellen of de opleiding je wel goed leert wat jij nou wil!

Heel veel succes met het vinden van jouw geschikte opleiding!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 08:30
Verwijderd
Hoi,

Informatica = programmeren

Technische Informatica = meer programmeren

Andere opleidingen zijn of een tak van de bovenstaande opleidingen of helemaal niet. Communication en Multimedia design is dat het geloof ik niet, maar misschien leer je er wel webpagina's mee maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten