Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb ook zo mijn problemen maar iemand die het niet meemaakt snapt het ook niet. Zelf probeer ik met iedereen zoveel mogelijk rekening te houden. maar ik weet ook hoe het voelt alle pesterijen ik durf niet eens meer door het dorp te lopen bang dat ik een bekende tegenkom.
|
![]() |
ik ken ook wat mensen die hebben vroeger op de basisschool (heb er niet bij op school gezeten maar allemaal gehoord hoe dat ging) 1 jongen gigantisch veel gepest, ok het is ook niet de meest normale persoon die je tegenkomt maar dan kan je hem toch nog wel in zijn waarde laten ?
die jongen is nu een tijdje geleden ook helemaal doorgedraaid en heeft ook al een zelfmoordpoging gewaagd (niet gelukt) ik mag hopen dat die mensen die hem zo gepest hebben nu echt een kutgevoel hebben! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry maar ik vind iemand uitschelden voor anorexialeier echt een ontzettend kwetsende opmerking.. Net als dat je tegen iemand die kanker heeft roept kankerleier.. das toch wel het meest lullige dat je kan zeggen dan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik hoop niet dat mensen het leuk vinden om hun naasten te kwetsen door ze op ziekten te wijzen. Dit is dus de aanname die ik maak bij mijn paradox, maar misschien ben ik naïef.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
[]PS[] Wat het meisje in kwestie uitvoerde, werd me als pesten omschreven. Veranderd echter wel wat aan mijn paradox ![]() Misschien dat ze de psych eens op klassebezoek moeten laten komen.
|
![]() |
|
|