Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2012, 07:26
thebest07111
thebest07111 is offline
Hallo.

Ik praat steeds met een meisje via msn steeds als ze doei zegt doet ze xxx.
Ik vroeg dus aan een ander meisje doen ze dat altijd die zei nee alleen bij speciale mensen.
Weer iemand anders zij dat ze het wel altijd doen.

Dus doen meisjes het meestal wel of niet en als ze het wel doen wat betekent het dan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2012, 08:31
Ieniemienie!
Ieniemienie! is offline
Wat xxx betekent, verschilt per meisje. Sommige meisjes sturen het altijd en overal naar iedereen, anderen sturen het alleen als ze iemand leuk vinden. Wel stuurt (vrijwel) elk meisje xjes naar haar vriendinnen. Het kan dus ook dat ze je gewoon als vriend beschouwt en daarom de xxx stuurt (doe ik ook naar vrienden). Maar ik denk dat je uit jullie gesprekken ook wel een beetje kunt afleiden hoe ze over je denkt. Is ze heel geïnteresseerd in je en wil ze van alles over je weten? Dan vindt ze je waarschijnlijk leuk. Als het initiatief meer van jou uitkomt, dan zal ze je niet zo heel leuk vinden vermoed ik.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 10:24
bloodyb
bloodyb is offline
Eigenlijk betekent het 3 kusjes. Lucky Bastard!
Oud 28-11-2012, 12:52
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Het stelt vermoedelijk niet zo veel voor =) Ik stuur t niet alleen naar een speciaal iemand maar naar vrijwel al mijn vriendschappelijke contacten. Maar ik weet niet wat je band met het meisje is en hoe zij verder is.
Oud 28-11-2012, 13:06
Verwijderd
Het stelt geen reet voor. Chicks, en zeker de wat jongere variant spammen die dingen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 18:45
arPos
arPos is offline
XXX is toch x-rated pr0n
Oud 29-11-2012, 16:34
Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Het stelt geen reet voor. Chicks, en zeker de wat jongere variant spammen die dingen.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 17:09
Volk
Volk is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 17:12
Verwijderd
Vroeger toen ik nog modemgeluiden hoorde als ik op internet ging betekende XXX nog wat heel anders!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2012, 15:36
Project S
Project S is offline
tsja "xxx" mijn beste vriendin stuurt ook "XXX", bij mij betekend t niks met liefde ofzo. Als het er meer worden, dan kan het zijn dat ze een crush op je heeft
Met citaat reageren
Oud 01-12-2012, 17:56
njc
njc is offline
Onder vriendinnen wordt dit vaak gebruikt voor groetjes op het einde van een bericht.
Als een jongen dit naar een meisje stuurt (of omgekeerd) kan xxx eerder kusjes betekenen
Met citaat reageren
Oud 01-12-2012, 20:01
Aqualia
Aqualia is offline
Ik doe dit naar al m'n jongensvrienden (nu ik erover nadenk zijn dat er best veel eigenlijk ) Maar dan meer in de trant van : 'Hahaha, kspreek je later 'mopje' hahahaxxx' En dan krijg ik meestal iets terug als 'hahaha, ik hou ook van jou, xx' Of het gaat andersom. Maar ik en mijn vriendengroep zijn aardig raar, dus of je hieraan iets hebt weet ik niet. Iedergeval zou ik het niet sturen aan iemand die ik amper/niet goed ken, alleen aan (goede) vrienden. Maar, ik ken meiden die xxx naar iedereen doen, duss, het ligt er helemaal aan wat voor type zij is.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 16:14
Zertab
Zertab is offline
Ik vind het onzin om hier een nieuw topic voor te openen, dus een vraagje: Als een jongen een X achter zijn berichtje zet, betekent het dan hetzelfde als dat een meisje dat doet?
Ik zet er trouwens ook een X achter, als ik een berichtje naar hem stuur,
Oud 02-12-2012, 17:27
Volk
Volk is offline
Ik zou geen waarde hechten aan X of xxx of welke combi dan ook. Daarbij maakt het niet uit of het van een jongen of een meisje komt.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 21:25
katinka1997
katinka1997 is offline
ik doe altijd en naar iedereen xx aan t eind van een bericht/gesprek dus kan geen betekenis hebben
Met citaat reageren
Oud 06-12-2012, 11:56
Coco 13
Coco 13 is offline
Dat zal gewoon betekenen dat die u graag heeft man.
Of dat die gewoon wat extra aandacht van u wilt hebben, wat ge die dan ook moet geven..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten