Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zal je vertellen dat ik mij kritieke stem toch behoorlijk laat horen hoor en niet omdat ik naar complimentjes voor mezelf wil vissen. Het element 'feedback' vind ik een wat slapjes-achtige term, ik weet het, kritiek klinkt zo eenzijdig zwaar en negatief maar dat is het niet. De conceptuelen onder ons die het woord negatief ontleden zullen merken dat dit een vrij neutrale term is. Ik hoop, door mijn aanzet, een vlammender geheel te creeeren. Dichters in de branding, zich staande houden tegen de golven die tegen hun aan slaan. De wind die de golven weer omlaag of omhoog slaan, lijkt me prachtig....en een prima klimaat voor dichters met een echt gevoel.
alsjeblief
|
![]() |
Persoonlijk denk ik dat ik zelden pure reacties geef zoals 'wauw, ik ben verstomd'. Dat er hier dichters en dichteressen zijn die van mij vaak positieve reacties krijgen, dat is zo. Maar dat is zo, omdat hun werk dat verdient. Als bepaalde gedichten dat niet verdienen volgens mij, dan breng ik die mindere punten ook aan. Kritiek geven is echter ook een kunst... niet alleen zeggen wat er fout of juist is, maar ook waarom en ook wat er kan veranderen: de mensen hier willen immers kritiek om uit te leren, en ik met hen
![]() Groetjes, Dreampoet
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Beleid] Het plaatsen van reacties/topics CSN | 66 | 03-02-2006 17:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Engels gedicht (geen titel) Legend Of Rusj@ | 2 | 09-06-2005 19:46 | |
Beleidszaken |
een keer kritiek op DoP skull-head | 43 | 21-05-2005 10:10 | |
Psychologie |
Gedichtje over mijn oom: PEDO! HelpMePlease | 111 | 27-06-2002 10:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |