Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
iedereen kraakt altijd je gedicht af ik persoonlijk kan dat niet dus dan zet ik er ook geen reactie onder . het voelt gewoon kut als anderen maar steeds zeggen die is verkeerd dan ga je denken dat je alles fout doet dat heb ik een tijdje gehad ik durfde niks te doen want ik was bang het verkeerd te doen en ik vindt dat iedereen een ander smaak heeft dus je kunt je mening geven maar dat hoeft niet voor andern te beteken dat ie slecht is toch?
|
![]() |
oh ja zo ik begrijp wat je bedoelt ..heb ik ook een poos gehad.. maar als je een gedicht schrijft will je aan de wereld tonen hoe blij, verdrietig, onzeker of hoe boos je bent en als je dat aan de mensen kan laten zien is het gedicht heel mooi want het gaat om jouw.. jouw gevoel.. en ik vind dat mooi..
je wilt de mensen hetzelfde laten voelen .. nee als 1 iemand b.v. jouw gedicht slecht vind kan de rest van de wereld hem meschien fantastiesch vinden dus schrijf wat je wilt.. ga gewoon op het gevoel af.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Waarom nou jij... Rossantha | 6 | 03-06-2004 21:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Jij.. Eleanor | 13 | 23-09-2002 20:48 | |
Verhalen & Gedichten |
jij bent waar ik niet ben en ik ben waar jij niet bent silketje | 4 | 02-02-2002 09:56 | |
Verhalen & Gedichten |
...en jij bent in mij *charm girl* | 4 | 25-12-2001 15:37 | |
Verhalen & Gedichten |
jij St.pje | 1 | 03-12-2001 17:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Als jij me pijn doet Da Girl | 1 | 22-08-2001 06:06 |