|
Verwijderd
|
Citaat:
Nee Muutje beter lezen he, het gaat over invoerrechten dus op Geld en Recht
![]() Bestaat simlock nog? Want dat zou wel een probleem kunnen opleveren. In geval van telefoonelektronica dan. |
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
Bestaat simlock nog? Want dat zou wel een probleem kunnen opleveren. In geval van telefoonelektronica dan.
|
||||
|
|
|
"
Hartstikke bedankt voor jullie reacties. Ik zelf ga een iPod kopen, dus dan heb ik inderdaad niet te maken met simkaarten en dergelijke. Ik had dat er puur bijgezet, omdat mensen misschien wel iets anders gekocht hadden dan een iPod uit het buitenland. Ik heb ook gezien dat in Amerika de douane erg streng is, en dat iPhones/iPods vaak niet in Nederland aankomen en ergens stranden. Dit wil ik natuurlijk niet meemaken. |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
"
Hartstikke bedankt voor jullie reacties. Ik zelf ga een iPod kopen, dus dan heb ik inderdaad niet te maken met simkaarten en dergelijke. Ik had dat er puur bijgezet, omdat mensen misschien wel iets anders gekocht hadden dan een iPod uit het buitenland. Ik heb ook gezien dat in Amerika de douane erg streng is, en dat iPhones/iPods vaak niet in Nederland aankomen en ergens stranden. Dit wil ik natuurlijk niet meemaken. |
||||
|
|
|
Citaat:
"
||||
|
|
|
Citaat:
Ik heb ook gezien dat in Amerika de douane erg streng is, en dat iPhones/iPods vaak niet in Nederland aankomen en ergens stranden.
Sterker nog; je zou bij het uitgaan van een niet EU-land betaalde belasting over je I-pod terug kunnen krijgen, mits je in de winkel daarvoor enige formulieren invult en meeneemt. (en vervolgens stiekem niet je I-pod in NL aangeeft). In NL daarentegen zouden ze om een bonnetje kunnen vragen om te bewijzen waar je 'm gekocht hebt. Maar bij een I-pod zullen ze dat niet zo gauw (meer) doen. |
||||
|
|
|
||||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| iPod uit Engeland, ervaringen? | hearrtbeatt | Software & Hardware | 1 | 24-04-2013 08:18 |