Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2013, 20:39
Jack Londen
Jack Londen is offline
Hallo iedereen, laatst is mijn mobiel gestolen.
En daar ben ik 100% van uit want ik had 'm op de bar staan, en na een gesprek met iemand achter me bleek hij weg te zijn. camera beelden zijn bekeken etc.
Dus me vraag, als ik een screenlock op me iphone heb, kunnen ze dan via een of ander manier een truc uitvoeren waardoor ze alsnog binnenkomen?
Oud 03-05-2013, 22:10
Mahad
Mahad is offline
Citaat:
Hallo iedereen, laatst is mijn mobiel gestolen.
En daar ben ik 100% van uit want ik had 'm op de bar staan, en na een gesprek met iemand achter me bleek hij weg te zijn. camera beelden zijn bekeken etc.
Dus me vraag, als ik een screenlock op me iphone heb, kunnen ze dan via een of ander manier een truc uitvoeren waardoor ze alsnog binnenkomen?
Als eerst begin. Wat voor telefoon was het ? Een Samsung of Iphone
Met citaat reageren
Oud 04-05-2013, 08:26
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Als eerst begin. Wat voor telefoon was het ? Een Samsung of Iphone
manman, lees eens goed. er staat toch dat het een iphone is

Er zijn handigerts die een iphone met screenlock gewoon leeghalen en dan de firmware er opnieuw opzetten. Maar dan kunnen ze niet bij je bestanden. Meestal vinden ze die bestanden toch al niet zo boeiend, ze willen gewoon die telefoon aan iemand verkopen.
Oud 04-05-2013, 22:51
Mahad
Mahad is offline
Citaat:
manman, lees eens goed. er staat toch dat het een iphone is

Er zijn handigerts die een iphone met screenlock gewoon leeghalen en dan de firmware er opnieuw opzetten. Maar dan kunnen ze niet bij je bestanden. Meestal vinden ze die bestanden toch al niet zo boeiend, ze willen gewoon die telefoon aan iemand verkopen.
Over het hoofd gezien.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2013, 22:52
Mahad
Mahad is offline
Al ze de telefoon opnieuw resetten en instellen met de USB op iTunes dan is alles weg inclusief de screenlock.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 21:57
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Als iets werkt dan kan het gehackt worden. Key rule. Vraag is, wat boeit het? je telefoon is gestolen en dat moet je gewoon doorgeven zodat ze je telefoon blokkeren. Ook qua verzekering ed is dat nodig.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 21:54
Jack Londen
Jack Londen is offline
Citaat:
Al ze de telefoon opnieuw resetten en instellen met de USB op iTunes dan is alles weg inclusief de screenlock.
Zo makkelijk is 't toch niet... of ligt t aan mij..
Oud 07-05-2013, 23:52
Mahad
Mahad is offline
Citaat:
Heb zelf sinds kort een Iphone 4s dus ik weet hoe het werkt , heb het bij mezelf een keer uitgeprobeerd en ja hoor.... Zo makkelijk is het inderdaad......
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 08:25
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
^ de vraag geeft al aan dat lang niet iedereen dat weet. Iets zegt mij dat mensen die stuff stelen over het algemeen ook niet de grootste genieen zijn. En zelf iets hebben geeft niet aan dat je weet hoe iets werkt ;x. Ik heb een computer, en ik heb verdomd weinig verstand van ddrsdram.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 13:14
Mahad
Mahad is offline
Citaat:
^ de vraag geeft al aan dat lang niet iedereen dat weet. Iets zegt mij dat mensen die stuff stelen over het algemeen ook niet de grootste genieen zijn. En zelf iets hebben geeft niet aan dat je weet hoe iets werkt ;x. Ik heb een computer, en ik heb verdomd weinig verstand van ddrsdram.
Je bent toch niet blind ? Ik geef aan dat ik het uitgeprobeerd heb en het lukt vrij gemakkelijk. Dat jij nou geen verstand hebt, ja....
Met citaat reageren
Oud 26-06-2013, 11:36
Pater Noster
Pater Noster is offline
je kan toch je iphone zoeken via icloud?? find my iphone zeg maar.... dan kan je zo achterhalen waar ie nu is..
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Het ligt aan jou.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 12:57
hookee
hookee is offline
Citaat:
je kan toch je iphone zoeken via icloud?? find my iphone zeg maar.... dan kan je zo achterhalen waar ie nu is..
Ik begrijp dat je die dan wel eerst hebt moeten installeren/aanmelden.
Overigens wèl een ideaal tooltje om je vriendje 's-nachts te lokaliseren....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten