Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2013, 22:36
Anoniemxx
Anoniemxx is offline
Helloooo,

Binnenkort is het weer moederdag.. ik zat te denken aan een ontbijtje op bed en een cadeautje ( ieder jaar het zelfde liedje ) maar als iemand iets leukers weet hoor ik het graag Dus wat gaan jullie doen met moederdag?

Aju paraplu
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2013, 00:05
Daantjer
Daantjer is offline
Ik doe dit jaar waarschijnlijk niks, ik vind het de meest waardeloze feestdag. Misschien laat ik een bloemetje versturen, mijn moeder gelooft namelijk in die ongein, maar ik ben bang dat ik studeer voor mijn examens.
Oud 08-05-2013, 00:12
Verwijderd
Ik moet werken en kan dus niet naar mijn ouders toe. Helaasch.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 00:55
DAH
DAH is offline
Ik zorg ervoor dat er een doosje bonbons klaar ligt. Ik ga die dag naar Tsjechie, dus kunnen we wenig doen wat moederdag betreft.
Oud 08-05-2013, 04:23
Vowel
Vowel is offline
Helemaal niets. Gelukkig vindt mijn moeder het net zo'n grote onzin als ik.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 07:15
Hawahaai
Hawahaai is offline
Mijn moeder krijgt voor Moederdag en (alvast) voor haar verjaardag een kookboek wat ze graag wil hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 07:29
Verwijderd
Ik ga proberen een projectje af te naaien om haar cadeau te doen, lukt dat niet, dan ga ik nog iets anders verzinnen. Mijn ouders hechten wel waarde aan het denken (niet per se aan het doen op) aan die dagen en ik denk nu wat meer dan vroeger omdat ik vorig jaar in coma lag en niet in staat was aan mijn moeder te denken. Zij heeft toen een ring gekocht voor zichzelf als cadeau van mij zodat ze het gevoel had dat ik bij haar was. Toen ik die ring voor de eerste keer zag heb ik naar het schijnt hele grote ogen opgezet omdat het wel een opvallend ding is. Ze heeft altijd gezegd dat ik hem zou krijgen als ik uit het ziekenhuis kwam, dus tegenwoordig draag ik hem <3

Maar deze moederdag wil ik dus zeker niet zomaar voorbij laten gaan.

Laatst gewijzigd op 08-05-2013 om 14:12. Reden: weer 2 woorden samengetrokken tot iets wat niet klopte :D
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 11:51
Verwijderd
niks.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 13:07
Verwijderd
Ik heb een mooie stofzuiger voor d'r gekocht.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 15:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Niks natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 17:28
Anoniemxx
Anoniemxx is offline
Citaat:
Ik heb een mooie stofzuiger voor d'r gekocht.
Dat geeft toch zo'n bericht af van; doe je ding.. ga schoonmaken
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 17:32
Anoniemxx
Anoniemxx is offline
Citaat:
Ik ga proberen een projectje af te naaien om haar cadeau te doen, lukt dat niet, dan ga ik nog iets anders verzinnen. Mijn ouders hechten wel waarde aan het denken (niet per se aan het doen op) aan die dagen en ik denk nu wat meer dan vroeger omdat ik vorig jaar in coma lag en niet in staat was aan mijn moeder te denken. Zij heeft toen een ring gekocht voor zichzelf als cadeau van mij zodat ze het gevoel had dat ik bij haar was. Toen ik die ring voor de eerste keer zag heb ik naar het schijnt hele grote ogen opgezet omdat het wel een opvallend ding is. Ze heeft altijd gezegd dat ik hem zou krijgen als ik uit het ziekenhuis kwam, dus tegenwoordig draag ik hem <3

Maar deze moederdag wil ik dus zeker niet zomaar voorbij laten gaan.
Aww sweet! Succes met je projectje en veel plezier deze moederdag
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 17:45
Miekje*
Miekje* is offline
Ik kocht een bakblik en koop morgen nog even een kaartje. Ik vind het echt onzin, maar mijn moeder hecht wel waarde aan Moederdag en dan vind ik het zo sneu om niks te kopen

En het is een bakblik omdat ze die zelf wilde hebben. Niet dat ik dat zelf heb bedacht ofzo
Oud 08-05-2013, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Aww sweet! Succes met je projectje en veel plezier deze moederdag
Dank je Ik ga er (denk ik) niet heen, want ze wonen nogal ver. Maar dan krijgt ze het maandag.

Citaat:
Niks natuurlijk.
Waarom is dat natuurlijk?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 18:20
Verwijderd
Niets, want volgende week woensdag is ze jarig. Dan krijgt ze haar cadeaus. Ze vindt Moederdag ook meer voor basisschoolleerlingen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 20:20
Tink*
Tink* is offline
Mijn moeder hecht wel belang aan moederdag, dus daarom doen we het nog. Ik neem haar mee naar de musical Sister Act.
Oud 09-05-2013, 10:35
Verwijderd
Niks.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 13:26
Verwijderd
Niks, ik zie mijn moeder niet meer.

Ik krijg zelf een knutselwerkje van mijn zoon. Ik zeg hem altijd dat hij na de verplichte knutselwerkjes op de basisschool nooit meer iets aan deze ongein hoeft te doen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 16:54
Diamera
Diamera is offline
Ik heb toevallig vanmiddag iets voor haar gekocht, want ik was eerder klaar met werk en ging de stad maar in. Maar als ik dat niet doe of me, zoals met veel feestdagen, die hele dag pas herinner als ie al voorbij is, boeit het verder ook niet echt. Ze vindt het wel leuk om iets te krijgen of als ik iets voor d'r doe, maar op andere dagen is dat net zo.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 16:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Waarom is dat natuurlijk?
Ik geef mijn moeder nooit wat, maar als ik dat wel zou doen laat ik dat niet afhangen van de kalenderdatum. Ze is al blij genoeg als ik eens langskom.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2013, 16:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik moet werken en kan dus niet naar mijn ouders toe. Helaasch.
Dit, maar mijn moeder gaat toch naar voetbal, dus ze is niet eens thuis.
Ik bel 'r iig wel en geef 'r de volgende keer dat ik 'r zie wel een cadeautje.
Oud 12-05-2013, 07:06
Oezem
Oezem is offline
Ik heb een kaartje gestuurd want ik zit in het buitenland. Meer omdat ik mijn oma ook een kaartje stuurde en het anders wat suf vond. Mijn oma voelt zich namelijk direct vergeten en achtergesteld als ik het niet doe.
En volgende week dinsdag gaan we proberen een dagje Amsterdam te doen als ze vrij kan krijgen.
En de hond krijgt ws een paprika want zij is immers ook moeder (en houdt enorm van paprika).
Oud 12-05-2013, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Niks.
Alleen een cadeautje geven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten