Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2013, 22:36
Anoniemxx
Anoniemxx is offline
Helloooo,

Binnenkort is het weer moederdag.. ik zat te denken aan een ontbijtje op bed en een cadeautje ( ieder jaar het zelfde liedje ) maar als iemand iets leukers weet hoor ik het graag Dus wat gaan jullie doen met moederdag?

Aju paraplu
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2013, 00:05
Daantjer
Daantjer is offline
Ik doe dit jaar waarschijnlijk niks, ik vind het de meest waardeloze feestdag. Misschien laat ik een bloemetje versturen, mijn moeder gelooft namelijk in die ongein, maar ik ben bang dat ik studeer voor mijn examens.
Oud 08-05-2013, 00:12
Verwijderd
Ik moet werken en kan dus niet naar mijn ouders toe. Helaasch.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 00:55
DAH
DAH is offline
Ik zorg ervoor dat er een doosje bonbons klaar ligt. Ik ga die dag naar Tsjechie, dus kunnen we wenig doen wat moederdag betreft.
Oud 08-05-2013, 04:23
Vowel
Vowel is offline
Helemaal niets. Gelukkig vindt mijn moeder het net zo'n grote onzin als ik.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 07:15
Hawahaai
Hawahaai is offline
Mijn moeder krijgt voor Moederdag en (alvast) voor haar verjaardag een kookboek wat ze graag wil hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 07:29
Verwijderd