Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kocht een bakblik en koop morgen nog even een kaartje. Ik vind het echt onzin, maar mijn moeder hecht wel waarde aan Moederdag en dan vind ik het zo sneu om niks te kopen
![]() En het is een bakblik omdat ze die zelf wilde hebben. Niet dat ik dat zelf heb bedacht ofzo ![]()
|
Ik heb toevallig vanmiddag iets voor haar gekocht, want ik was eerder klaar met werk en ging de stad maar in. Maar als ik dat niet doe of me, zoals met veel feestdagen, die hele dag pas herinner als ie al voorbij is, boeit het verder ook niet echt. Ze vindt het wel leuk om iets te krijgen of als ik iets voor d'r doe, maar op andere dagen is dat net zo.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik bel 'r iig wel en geef 'r de volgende keer dat ik 'r zie wel een cadeautje.
|
Ik heb een kaartje gestuurd want ik zit in het buitenland. Meer omdat ik mijn oma ook een kaartje stuurde en het anders wat suf vond. Mijn oma voelt zich namelijk direct vergeten en achtergesteld als ik het niet doe.
![]() En volgende week dinsdag gaan we proberen een dagje Amsterdam te doen als ze vrij kan krijgen. En de hond krijgt ws een paprika want zij is immers ook moeder (en houdt enorm van paprika).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin zonder geld.... Some | 70 | 17-06-2003 17:41 | |
Psychologie |
Moederdag zonder moeder Des | 38 | 16-05-2003 17:33 | |
De Kantine |
als jongens hun zin krijgen... *supahgirlie* | 63 | 25-02-2003 09:37 | |
Verhalen & Gedichten |