Advertentie | |
|
![]() |
|
Toen ik 14 was had ik voor het eerst een vriendje. Twee maanden. En daarna jaren niet meer. En als ik dat aan mensen vertel doen ze niet OMIJNGOD HOE HEB JE DAT OVERLEEFT maar vinden ze het helemaal niet zo bijzonder. Moraal van het verhaal: het is niet gek/hopeloos/raar/verloren als je op je 14e geen vriendin hebt. Of op je 15e. Of 16e. Of 17e.
En wat het beste werkt is om niet wanhopig op zoek te gaan. Om niet in elk meisje een potentiële vriendin te zien, om niet overal iets mee te willen, maar om gewoon dingen te doen die je leuk vindt en met mensen te praten omdat ze aardig zijn, dan heb je de meeste kans dat mensen jou leuk gaan vinden. ![]()
|
![]() |
Het komt vanzelf. Ik heb het meisje dat nu mijn vriendin is vorig jaar in de projectweek van school ontmoet. Grappige is dat ze eigenlijk niet in dezelfde groep zouden zitten. Nou we leerde elkaar in november kennen, en sinds Mei hebben we verkering. Geloof me, de "ware" komt vanzelf op je pad.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
in de war eenverlegenjong | 5 | 18-09-2011 12:18 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Justinjayce | 24 | 01-09-2011 18:58 | |
Psychologie |
Wat-roept-het-bij-je-op-topic #16 Verwijderd | 500 | 19-02-2008 22:07 | |
De Kantine |
Corrupt the wish Daboman | 500 | 20-04-2007 17:15 | |
Verhalen & Gedichten |
WEDSTRIJD-POLL: Predikt de waanzin en de zwartgalligheid! xineof | 231 | 22-01-2006 15:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |