Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2013, 13:56
ABCCBAXOXO
ABCCBAXOXO is offline

Laatst gewijzigd op 07-02-2014 om 11:52. Reden: Fouten in de tekst
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2013, 14:00
Oezem
Oezem is offline
Hij heeft stiekem nog wel gevoelens voor je en is daar behoorlijk hard tegenaan gelopen toen hij je met een ander zag zoenen.
Beetje kansloos hoe hij reageert, dus ik zou verder gewoon negeren als hij zulk gedrag vertoond. Ga lekker daten met die jongen van het feestje en laat je ex lekker hypocriet boos doen.
Oud 15-09-2013, 14:01
Verwijderd
Het komt er vandaan dat hij nog -enige- gevoelens voor je heeft, het niet prettig vindt jou met een ander te zien. Ik bedoel hier niet mee dat hij je nog leuk genoeg zou vinden voor een relatie. Wat je ermee moet is eenmalig aangeven dat je niet zijn eigendom bent, geen enkele regel overtreedt, hij ook nog hypocriet is en dat je het hier verder bij laat. Vervolgens alleen nog maar negeren.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 14:03
ABCCBAXOXO
ABCCBAXOXO is offline
Dat is inderdaad het beste, maar ik heb voor anderhalf week geleden aangegeven dat ik hem miste waarop hij antwoordde dat er geen gevoelens meer waren en hij geen behoefte meer aan me had. Hier heb ik mij toen overheen gezet. Toen ik eenmaal met de jongen van het feestje had gezoend werd mij het verwijt gemaakt, hoe ik dat nou kon doen terwijl ik eerder had aangegeven hem te missen.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 14:04
ABCCBAXOXO
ABCCBAXOXO is offline
Ook heeft hij aangegeven dat hij er spijt van heeft dat hij mij verlaten heeft en dat hij graag terug wil, alleen dit niet kan omdat er geen gevoelens meer zouden zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 14:07
Verwijderd
Het is een kleuter. Liegt over gevoelens en doet onterecht vervelend. Dikke vinger naar hem en door met je leven.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 14:09
Verwijderd
Gewoon laten praten, met zo iemand zou je niet eens om willen gaan.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 14:14
mytholon
mytholon is offline
Alle contact met hem afkappen. Hij zoent met twee meiden en daarna jij met een jongen en meneer vind dit niet prettig? Wat een hypocriet. En tevens waarom zou hij zonder gevoelens bij je terug willen? Dan krijgt ik het idee dat hij je gebruikt. Of hij heeft wel gevoelens en wil deze niet aan je kenbaar maken. Het punt is dat hij onfatsoenlijk naar jou reageert. Dus focus je liever op mensen die wel normaal tegen je doen dan zo'n kinderachtig ventje.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 14:15
ABCCBAXOXO
ABCCBAXOXO is offline
Citaat:
Alle contact met hem afkappen. Hij zoent met twee meiden en daarna jij met een jongen en meneer vind dit niet prettig? Wat een hypocriet. En tevens waarom zou hij zonder gevoelens bij je terug willen? Dan krijgt ik het idee dat hij je gebruikt. Of hij heeft wel gevoelens en wil deze niet aan je kenbaar maken. Het punt is dat hij onfatsoenlijk naar jou reageert. Dus focus je liever op mensen die wel normaal tegen je doen dan zo'n kinderachtig ventje.
Dat is misschien wel het beste. Ik heb ook aangegeven dat ik liever geen gesprek meer had, vervolgens reageerde hij met: Yes!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 15:03
Verwijderd
Niet op reageren.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 16:39
hookee
hookee is offline
Je vraagt je op zo'n moment wel eens af: "wat heb ik ooit in 'm gezien?"
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 18:24
Vowel
Vowel is offline
Laat 'm lekker in de stront zakken.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 19:41
BorderCross
BorderCross is offline
Je verdient veel beter, laat hem lekker praten.
Oud 16-09-2013, 09:07
igfy
igfy is offline
Omdat de relatie uit is heeft hij geen enkel recht om boos te worden als jij met een ander zoent. Hij heeft geen claim op jou en kan enkel laten blijken dat hij het niet fijn vindt om te zien. Dat heeft hij nu op een erg kinderachtige manier gedaan, en daarmee is de kous af. Verbreek het contact en negeer hem gewoon een tijdje.
Oud 16-09-2013, 10:22
bloodyb
bloodyb is offline
Hij heeft er spijt van dat jullie uit elkaar zijn en wil je terug maar kan niet omdat er geen gevoelens meer zijn? Hij loopt zelf met andere meisjes te bekken waar jij bij bent en wordt pissig als jij dat doet? Dat lijkt me dus vrij duidelijk:
een heel bezitterig sneu figuur. Opzouten en weg blijven!
Oud 16-09-2013, 14:55
ABCCBAXOXO
ABCCBAXOXO is offline
Heel erg bedankt allemaal!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten