Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2013, 14:51
meisjee1234
meisjee1234 is offline
ik heb iets heel doms gedaan.
na ongeveer 6 maanden een relatie te hebben gehad met een hele lieve jongen, heb ik deze twee dagen geleden verbroken. hij had het er heel moeilijk mee en had het ook helemaal niet zien aankomen. ik zie hem elke dag nog, want we zitten bij elkaar op school. maar nu heb ik er heeeeel erg spijt van. ik mis hem, zijn lieve woordjes, en de gezelligheid, het goede gevoel dat ik bij hem had. heb voel helemaal niet goed zo. maar ik weet dus niet wat ik moet doen. de dag dat ik het tegen hem had gezegd dat ik niet meer verder wilde, voelde het goed. maar die avond had ik er al spijt van. ik hou nog steeds heel erg veel van hem. maar ik weet niet of ik tegen hem moet zeggen dat ik er spijt van heb, of dat dat niet slim is...
wat denken jullie
xxxxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2013, 14:54
Elin3
Elin3 is offline
Als je hem echt terug wilt zal je zelf in actie moeten komen. Maar denk er toch nog even goed over na. Waarom heb je het uit gemaakt?
Met een goede reden om de relatie te verbreken is het natuurlijk onverstandig om het nog een keer met deze jongen te proberen. Hem missen is heel normaal, maar dat betekent niet gelijk dat jullie een relatie zouden moeten hebben.
Oud 19-09-2013, 16:36
Verwijderd
Je maakt het uit zonder reden en wil hem daarna weer. Niet doen, hij kan betere meisjes vinden.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2013, 18:43
love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Waarom heb je het sowieso uitgemaakt? Ik vind het een beetje stom, je had er beter over moeten nadenken op het begin. Als je het na 6 maanden (wat behoorlijk lang is) uitmaakt, doe je dat met een goede reden. Ik denk dat het bij jou niet zo'n goede reden was, anders krijg je niet gelijk spijt. Ik zou hem niet weer vragen want hij zegt waarschijnlijk nee, of het moet een hele lieve jongen zijn...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2013, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Waarom heb je het sowieso uitgemaakt? Ik vind het een beetje stom, je had er beter over moeten nadenken op het begin. Als je het na 6 maanden (wat behoorlijk lang is) uitmaakt, doe je dat met een goede reden. Ik denk dat het bij jou niet zo'n goede reden was, anders krijg je niet gelijk spijt. Ik zou hem niet weer vragen want hij zegt waarschijnlijk nee, of het moet een hele lieve jongen zijn...
Eerder hopeloos en niet rationeel.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2013, 17:58
Verwijderd
Na uitmaken is het niet gek als het rot voelt. Je kwam toch tot het punt hem niet meer te willen. Als je hem nu terugneemt weet je niet of het wel of niet goed was het uit te maken. De enige manier waarop je er wél achter komt is door even te wachten tot die eerste golf voorbij is. Wacht eens een maandje af, als jullie samen horen dan ook over een maand nog. En het is nog shitter als je zo je dumpdrang terugkrijgt.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 10:22
Verwijderd
Als we even aannemen dat je het hebt uitgemaakt met een goede reden zoals dat je niet meer verliefd was, en niet gewoon zo maar in een opwelling, dan denk ik dat je nu niet per se hém mist maar gewoon het hebben van een vriendje in het algemeen. Dat hoort er bij als het uit gaat, daar mag je je ook best rot om voelen. Maar het is geen reden om hem terug te nemen - dat zou je dan niet doen omdat je hem wil maar gewoon omdat je iemand wil en hij toevallig beschikbaar en vertrouwd is, en dat zou niet eerlijk zijn tegenover hem.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten