Goedenacht,
Ik lag zonet te woelen in mijn bed en me druk te maken over het feit dat ik nog geen vriendin heb. Ik herinnerde me dat een vriend van me in 2011 me dit forum had aangeraden maar dat ik er nooit wat mee gedaan had, maar omdat ik toch niets beters nu te doen heb (dan slapen...) besloot ik maar even de tijd te nemen om hier een account te maken. Toen ik mijn laptop opstartte bedacht ik me ook dat dit forum handig is voor andere dingen.
Ik kreeg een privébericht van iemand genaamd "Jon", ik gok een automatisch bericht van een moderator/beheerder en daarin werd me aangeraden om mezelf voor te stellen, dus vandaar!
Mijn naam is Tom, hier genoemd Nederlander1999 (Ik ben Nederlands, geboren in 1999 en dat was mijn inspiratie voor mijn gebruikersnaam). Ik ben ouder dan 14,5 en jarig in januari, afkomstig uit Zuid-Holland en sinds dit schooljaar doe ik VMBO-T op school. Mijn hobby's zijn niet heel bijzonder; muziek, computers en alles rondom foto's & video's.
Dit topic zal wel erg lang zijn in verhouding tot de andere nieuwe topics maar omdat het me werd aangeraden besloot ik maar gewoon dit te maken.
Tot ziens op het forum.