Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2013, 20:34
foreveryoung16
foreveryoung16 is offline
Hee,

Ik ben een meisje van bijna 18 jaar en ik ben 1.65 m lang. Ik weeg ongeveer 56 kg. Iedereen zegt tegen mij dat dat een normaal gewicht is en dat is ook. Alleen ik heb hele forse bovenbenen en dat is gewoon heel erg lelijk verder loop ik 2x in de week hard. weet iemand hoe ik mijn bovenbenen dunner kan maken?

X
Met citaat reageren
Oud 17-11-2013, 21:29
Elin3
Elin3 is offline
Waarom zijn stevige bovenbenen lelijk? Mijn bovenbenen zijn ook niet de dunste, maar ik heb daar absoluut geen moeite mee. Als ik zit en naar mijn benen kijk lijken ze inderdaad behoorlijk dik, maar wanneer ik staand in de spiegel kijk zijn ze gewoon mooi gevuld. Zittend worden je benen natuurlijk een beetje plat gedrukt waardoor ze extra breed lijken, en ook is het perspectief als je van bovenaf kijkt minder gunstig. Als ik jou was zou ik me dus niet zo druk maken over de dikte van je bovenbenen
Oud 17-11-2013, 22:16
Buddyke
Buddyke is offline
Mijn bovenbenen zijn ook heel dik ik ben dansmarietje en zelfs met die sport krijg ik het niet weg ik zou gewoon blijven zoals je bent.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2013, 12:33
Martiño
Martiño is offline
Nee natuurlijk krijg je met dansen en hardlopen 'dikke' bovenbenen niet weg. Het vet zal verdwijnen, maar je traint je spieren óók waardoor ze in omvang niet echt zullen afnemen.

Als je van boven naar beneden kijkt, ziet je lichaam er heel anders uit dan als hoe de rest van de wereld je ziet. Je perspectief is zo dat een normaal been al snel dik lijkt (ook omdat je enkels van bovenaf juist heel dun lijken; wat je beeld nog meer vervormt).
Kijk eens in de spiegel, maar dan van een meter of vier afstand. Je zult zien dat je benen dan een stuk minder dik lijken. Als je daar niet van overtuigd bent, vraag dan een zus of vriendin om naast je te gaan staan, grote kans dat jullie vergelijkbare benen hebben.
Het kan ook dat de vorm van je heupen je bovenbenen iets breder laten lijken, maar dat hebben veel vrouwen en is normaal, veel mannen vinden dat ook aantrekkelijk dus niks om je druk over te maken.
Oud 18-11-2013, 21:00
Buddyke
Buddyke is offline
Nog niet over na gedacht en echt blond xD
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten