Hoi,
Ik lees de laatste tijd veel antwoorden op mijn vragen terug op Fok, dus wil hier graag het volgende voorleggen.
Ik ben 20 jaar en bijna klaar met mijn MBO niveau 4 opleiding. Ik wil volgend jaar naar het HBO gaan en zit te denken aan Bedrijfskunde, tevens twijfel ik nog voor International Business & Languages. Echter twijfel ik of IBL voor mij haalbaar is, het internationale karakter van de opleiding spreekt mij ontzettend aan maar ik vraag mij af of de opleiding niet te zwaar is voor mij als ik hier ook nog 2 vreemde talen bij moet studeren. Ik heb vroeger op school nooit Frans of Duits als vak gehad en volg nu Spaans maar dat vind ik geen fijne taal. Het lijkt mij leuk om nog 2 talen te leren maar ik denk dit naast de rest van de opleiding te misschien zwaar valt.
Mijn vraag luidt daarom als volgt: In hoeverre is Bedrijfskunde internationaal? Ik lees op verschillende sites van hogescholen dat het wel een internationaal tintje heeft maar ben benieuwd wat een ''onafhankelijke partij'' ervan zegt.
Ik wil graag een opleiding volgen waarbij ik later eventueel internationaal kan werken en dus niet gebonden ben aan Nederland en dus bijvoorbeeld kan reizen voor me werk of bij een multinationaal aan de slag kan.
Hebben jullie hier tips?
Bij voorbaat dank!
Laatst gewijzigd op 27-11-2013 om 12:42.
|