Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2014, 16:25
Megamandy
Megamandy is offline
Oké eerst even in het kort, een tijdje geleden ben ik best wel heel erg gekwetst door een jongen, we hadden een soort "geheime relatie" omdat hij wou dat niemand dat wist. Uiteindelijk bleek dat hij ook nog met andere meisjes bezig was en ik dus ook niet goed genoeg meer was.

Nu heb ik een ontzettend lieve jongen leren kennen. Eindelijk eens niet zo'n "bad boy" maar iemand die zich volwassen gedraagt.. hij vond mij ook leuk, en hij deed alles om samen leuke dingen te doen, uit eten, rozen kopen etc. Etc. Maar doordat ik dus ontzettend ben gekwetst door die ene jongen heb ik met mijn domme hoofd hem een berichtje gestuurd naar die lieve jongen met dat ik geen gevoelens voor hem had. Dat is natuurlijk niet zo, maar ik ben gewoon ontzettend bang dat ik weer gekwetst wordt. Na een goed gesprek met een vriendin van mij heb ik besloten dat ik mijn hart moet volgen en dus ook weer achter hem aan gaan. Ik weet alleen niet hoe ik deze ontzettend domme fout recht moet zetten... Ik heb hem ook een bericht gestuurd dat ik hem wil uitleggen waarom ik zo gedaan heb, maar daar kreeg ik urenlater pas antwoord op, namelijk "als we daar de gelegenheid voor hebben kan dat wel" maar wanneer is dan die gelegenheid? Moet ik nu gaan pushen of juist wachten? Wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2014, 17:18
Verwijderd
Vertel de waarheid! Bel hem of stuur een sms.
Hij begrijpt je wel.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 17:36
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Vertel de waarheid! Bel hem of stuur een sms.
Hij begrijpt je wel.
als je weet waar hij woont ga je langs. en praat met hem face to face. Dat is altijd het beste.
Oud 02-02-2014, 17:40
Megamandy
Megamandy is offline
Hij woont een uur riUden bij mij vandaan. Dus ik moet eerst een afspraak maken om langs te gaan.. Maar daarom weet ik niet of ik nu al moet vragen wanneer hij tijd heeft ik wil ook niet pushen ofzo
Citaat:
als je weet waar hij woont ga je langs. en praat met hem face to face. Dat is altijd het beste.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 17:40
Elin3
Elin3 is offline
Je hebt deze lieve jongen flink laten schrikken en afgewezen, dat is waarschijnlijk niet zo één twee drie gefixed. Wel kan het helpen om gelijk open boek te spelen. Je zou eventueel op kunnen schrijven waarom je gezegd heb wat je zei en hoe je er nu zelf in staat. Dan kan hij dit lezen en rustig op zich in laten werken voor hij gelijk op jou moet reageren.
Pushen gaat niet helpen, maar je kunt best voorzichtig weer een stap in zijn richting zetten. Als hij weet hoe jij er wel in staat kan dat hem ook weer helpen te bepalen wat hij wil.
Reageren

Regels voor berichten