Advertentie | |
|
![]() |
||
Hij woont een uur riUden bij mij vandaan. Dus ik moet eerst een afspraak maken om langs te gaan.. Maar daarom weet ik niet of ik nu al moet vragen wanneer hij tijd heeft ik wil ook niet pushen ofzo
Citaat:
|
![]() |
|
Je hebt deze lieve jongen flink laten schrikken en afgewezen, dat is waarschijnlijk niet zo één twee drie gefixed. Wel kan het helpen om gelijk open boek te spelen. Je zou eventueel op kunnen schrijven waarom je gezegd heb wat je zei en hoe je er nu zelf in staat. Dan kan hij dit lezen en rustig op zich in laten werken voor hij gelijk op jou moet reageren.
Pushen gaat niet helpen, maar je kunt best voorzichtig weer een stap in zijn richting zetten. Als hij weet hoe jij er wel in staat kan dat hem ook weer helpen te bepalen wat hij wil.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Waarom is Nederland zo laag met de straffen ferdinandfrees | 154 | 09-07-2013 14:33 | |
Liefde & Relatie |
Fout herstellen Lingelang | 4 | 05-06-2010 14:47 | |
Eindexamens 2007 |
Domme fouten! nanathenai | 20 | 19-06-2007 14:46 | |
Verkeer & Vervoer |
Rijbewijs / Rijles topic deel 4 Gimme more beer | 500 | 10-11-2005 08:18 | |
VWO |
Wiskunde B1,2 Bloedpropje | 109 | 29-06-2005 18:47 | |
Algemene schoolzaken |
Mensen Die Vaak Domme Foute Maken, Niet Voor Flippow (sorry sas) Anti-Flippow | 16 | 25-12-2003 22:19 |