![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal,
Ik ben Sander en ik ben momenteel bezig met mijn afronde onderzoek voor mijn masterscriptie, hiervoor heb ik veel respondenten nodig! Ik mis voornamelijk nog jongeren (onder de 20 jaar) in mijn onderzoek, echter iedereen die ouder is mag ook mee doen! Het onderzoek zelf is vrij simpel, je mag kort een spelletje spelen en daarna wordt je gevraagd om wat vragen in te vullen. Helaas werkt het wel alleen op je laptop of vaste computer. Het onderzoek duurt ongeveer 10 minuten. Dit is het eerste deel van het onderzoek, deelname aan het tweede deel zou ik ook erg fijn vinden, kost ongeveer 7 minuutjes! Hiervoor hoef je alleen maar je emailadres in te vullen waarna je na ongeveer week een emailtje krijgt met de tweede deel. Je e-mailadres zal na het onderzoek verwijderd worden en verder niet gebruikt worden! De link is www.meedoenonderzoek.nl Heel erg bedankt voor jullie hulp alvast! Groetjes Sander Master student Vrije Universiteit Amsterdam |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Onderzoek naar flaming op forums Baszengerink | 29 | 19-02-2013 09:50 | |
Games |
Onderzoek voor school, gameindustrie hedgy | 13 | 02-06-2012 13:24 | |
Games |
Wij maken een computer spel en hebben je hulp hard nodig! HKU_Smee | 26 | 13-04-2010 10:46 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Hulp met enquete? juneau | 13 | 04-04-2005 14:50 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
antisemitisme Mr.Ed. | 15 | 11-12-2004 00:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
marokkaanse jongeren tegenover joden THC1 | 122 | 13-11-2004 13:03 |