Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nou het probleem is dat ik verder niks heb om heen te gaan en ik snap dat julie denken dat pubertijd is maar ze is erg geweldadig en steelt aal mijn geld ik werkte ergens een half jaar en nog maar 2 x me eigenloon gebruikt en nog veel meer dingen ik weet gewoon dat me vriend er voor me zal zijn en ik wil ook met me moeder gaan praten of ze toedtemming wil geven en als ze dat niet doet wil ik een back-up plan waar ik voor moet zorgen zodat ik niet trug hoef of met jeugdzorg te maken krijg
|
![]() |
|
Dat je moeder je geld steelt is natuurlijk niet de bedoeling, maar misschien kan je ook zelf je geld in dat geval beter beschermen door het bij je te dragen of op een rekening te storten waar je moeder niet bij kan.
Als ik jou situatie zo hoor zou ik je eigenlijk aan willen raden eens met een maatschappelijk werker te gaan praten, dat kan soms via school en anders via de gemeente. Zij hebben vaak ervaring met dergelijke situaties en kunnen je tips geven om de situatie mogelijk te veranderen of zij kunnen meedenken over een oplossing om thuis weg te kunnen. Zou begeleid wonen overigens geen optie zijn? Daar helpen ze je om zelfstandig te gaan wonen, zonder dat je je relatie met je vriend onder zware druk zet. Het huis uit vluchten naar je vriend kan voor hem namelijk een behoorlijke last zijn. Hij is je vriend en zal je heus niet weigeren als jij thuis geen veilige situatie hebt, maar hij heeft ook zijn eigen leven en jou full time opvangen zou een behoorlijke last voor hem kunnen worden. Thuis wegvluchten is namelijk niet simpelweg je tas pakken en vertrekken, maar brengt voor meer gedoe, praktisch geregel en spanning met zich mee. Daarnaast is het iets om over na te denken of je nu al zodanig afhankelijk wil worden van je vriend.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
16 en het huis uit hoe doe ik dat biokip | 2 | 20-10-2014 15:19 | |
Liefde & Relatie |
Versieren, maar hoe? ricardoalonso | 45 | 14-11-2011 15:04 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken en nog bij je ouders wonen: hoe doe je dat? djebs | 14 | 25-11-2009 14:56 | |
Psychologie |
UIt huis door problemen thuis. Verwijderd | 12 | 08-06-2005 21:10 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boek Verslag..!! Vrijdag Nodig :( !! ThR^ | 7 | 05-06-2003 17:59 | |
Psychologie |
hoe overtuig ik mijn ouders? miep | 14 | 19-05-2002 17:39 |