Hoi allemaal, ik weet niet of jullie me uberhaupt kunnen helpen maar ik vertel toch wel even mijn verhaal...
Zoals jullie al eerder op dit forum zagen het was in het begin wat ontrustig maar na anderhalve maand alles angsten weg en had onzettend veel vertrouwen in haar, Gewoon samen de hele tijd gelukkig, lachen, romantisch nooi meer iets om op aan te merken
Tot de gedoemde dag een paar dagen geleden uit het niets maakte ze het uit....., terwijl ze nog een dag van te voren riep ik hou van je, helemaal nog blij en echt niks waar aan je iets kon merken, Mijn wereld storte in (ik had al een hele date voor valentijn geregeld om haar te verassen)
Kom ik er op valentijnsdag erachter dat ze 2 a 2 en een halve week geleden met een andere jongen heeft zitten zoenen en rotzooien (klasgenoot)..

(dit was het laatste wat ik had verwacht van haar.
Ik weet nu niet wat ik moet doen, ik hou nu echt even afstand en ga binnekort nog met haar praten waarom het nou is uit gegaan maar dit is echt een enorme klap geweest...
Miss iemand tips wat tegen haar te zeggen of whatever...?
Zoals ik zei misschien kunnen jullie me geen eens helpen maar ik moest het toch even kwijt, Kwa liefdesverdriet red ik het aardig want mijn vrienden steunen me echt verschrikkelijk
Groeten