Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2002, 20:05
~ice~
~ice~ is offline
Heb nu een half jaar een vriend en ik ben afgelopen maand voor het eerst met hem naar bed geweest. Het deed veel zeer en ik bloedde een beetje, maar dacht dat dat door de eerste keer kwam. De tweede keer echter had ik nog steeds pijn en bloed. Ik had ook het idee dat het niet helemaal paste, zijn penis in mijn vagina.
De derde en vierde keer isie er wel helemaal in geweest, ik bloedde niet meer, maar de pijn was er nog steeds!! Ik kan er gewoon niet van genieten, nu nog niet.
Een keer ben ik on top geweest en dat ging wel iets beter, maar ik zou het zo graag ook es "gewoon" willen doen zonder veel pijn enzo.
Daar baal ik dus vreselijk van, hij vindt het zo ook niet leuk.

Duzzzz
Zijn er meiden/jongens met soortgelijke ervaringen en weet iemand de oplossing? Help me pleez...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 20:17
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
oplossing?? gewoon zo doorgaan, je zegt zelf al dat het minder is, het kan soms ff duren, maar na een paar keer doet het geen pijn meer. (tenzij hij echt enorm geschape is)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 09:11
~ice~
~ice~ is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef:
oplossing?? gewoon zo doorgaan, je zegt zelf al dat het minder is, het kan soms ff duren, maar na een paar keer doet het geen pijn meer. (tenzij hij echt enorm geschape is)
Weet je dat zeker? Ik word nu namelijk ook steeds zenuwachtiger voor "het neuken" en dat lijkt me ook niet bevorderlijk werken...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 09:53
Whuzz
Whuzz is offline
Ik denk inderdaad dat zenuwen het grootste probleem is. Ben je wel opgewonden en vochtig genoeg? Probeer het in elk geval eens met wat glijmiddel, dat scheelt vaak al een hele boel.
Oud 19-08-2002, 12:17
Bitchalicious
Bitchalicious is offline
Je moet ontspannen...En er zelf wel zin in hebben..Misschien andere standjes proberen
Oud 19-08-2002, 13:16
silla02
silla02 is offline
uhhhmmm tsjaa...heb je het echt heel de tijd, of alleen als tie er net in gaat?(misschien beetje rare vraag maarjah )
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 13:44
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
~ice~ schreef:

Weet je dat zeker? Ik word nu namelijk ook steeds zenuwachtiger voor "het neuken" en dat lijkt me ook niet bevorderlijk werken...
zenuwen zijn er idd ook niet goed voor, probeer de angst voor de pijn opzij te zetten en je zal zien dat het al veel minder pijn doet, neem ook de tijd voor het voorspel, dan ben je vaak al een stuk ontspannender , suc6
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 18:33
~ice~
~ice~ is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Ik denk inderdaad dat zenuwen het grootste probleem is. Ben je wel opgewonden en vochtig genoeg? Probeer het in elk geval eens met wat glijmiddel, dat scheelt vaak al een hele boel.
Citaat:
Bitchalicious schreef:
Ja en dat is dus best vreemd want ik voel me echt ontspannen en hij is ook voorzichtig. Van tevoren "geilt hij me op", ik kom nog niet van zijn handelingen klaar, maar ik ben nat zat. Maar misschien is glijmiddel wel een oplossing ja.

Citaat:
silla02 schreef:
uhhhmmm tsjaa...heb je het echt heel de tijd, of alleen als tie er net in gaat?(misschien beetje rare vraag maarjah )
Nou, alsie er net ingaat verga ik van de pijn, moet echt cm voor cm. Als hij eenmaal echt begint te bewegen dan wordt het wel steeds minder, maar het blijft vrij onprettig. Het gaat beter als ik bovenop zit, dan kan ik zelf bepalen hoe snel en hoe diep het gaat. Maar voordat ie er helemaal in zit zijn we al weer een kwartier en veel pijn verder...

Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 22:27
silla02
silla02 is offline
Citaat:
~ice~ schreef:

Nou, alsie er net ingaat verga ik van de pijn, moet echt cm voor cm. Als hij eenmaal echt begint te bewegen dan wordt het wel steeds minder, maar het blijft vrij onprettig. Het gaat beter als ik bovenop zit, dan kan ik zelf bepalen hoe snel en hoe diep het gaat. Maar voordat ie er helemaal in zit zijn we al weer een kwartier en veel pijn verder...
Oeiii jah da's zeker kut...ik had altijd alleen pijn als tie er net inging, en na 2 keer bewegen was het meestal wel over. Maar vaak doet het zo'n zeer omdat je weer verw8 dat het zeer gaat doen, dus dan span je automatisch je spieren aan(dat merk je vaak zelf niet eens!!!). De laatste keer d8 ik ff aan iets anders en toen viel het hartstikke mee!!!
Maar misschien help glijmiddel idd wel beter...proberen kan nooit kwaad

kuzzz
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 17:55
Verwijderd
Ik had t ook in t begin, ik was echt bang dat ik 'te klein' was. Maar ik heb 1 hele goed tip, die bij mij goed werkte. Zorg ervoor dat je net voordat hij naar binnen gaat klaargekomen bent, dan ben je extra vochtig, extra ontspannen. En als dat gelukt is merk je dat het heerlijk kan zijn, en ben je de volgende keer ook minder zenuwachtig.

Heel veel succes!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 18:18
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
silla02 schreef:

Oeiii jah da's zeker kut...ik had altijd alleen pijn als tie er net inging, en na 2 keer bewegen was het meestal wel over. Maar vaak doet het zo'n zeer omdat je weer verw8 dat het zeer gaat doen, dus dan span je automatisch je spieren aan(dat merk je vaak zelf niet eens!!!). De laatste keer d8 ik ff aan iets anders en toen viel het hartstikke mee!!!
Maar misschien help glijmiddel idd wel beter...proberen kan nooit kwaad

kuzzz
Ik denk idd dat je automatisch je spieren aanspant.
Ik heb soms ook nog wel eens last in het begin en dan doet het best pijn maar dat gaat snel over. Probeer je zo veel mogelijk te ontspannen. dat scheelt stukken.
Oud 21-08-2002, 18:37
~ice~
~ice~ is offline
Citaat:
silla02 schreef:
Misschien is dat wel het probleem, want bij de eerste stoot verkrampt het allemaal al. Aan iets anders denken dan maar?

Citaat:
bigmoi schreef:
Ik had t ook in t begin, ik was echt bang dat ik 'te klein' was. Maar ik heb 1 hele goed tip, die bij mij goed werkte. Zorg ervoor dat je net voordat hij naar binnen gaat klaargekomen bent, dan ben je extra vochtig, extra ontspannen. En als dat gelukt is merk je dat het heerlijk kan zijn, en ben je de volgende keer ook minder zenuwachtig.
Dat is ook nog een probleem, want ik kom moeilijk klaar bij anderen... Gister heeft hij me echt heerlijk gelikt, maar ik kom net niet over dat randje heen... Maar het gaat steeds beter, zijn technieken ook Dus als dat snel lukt, gaat het vrijen zelf misschien ook wel beter. Ben blij dat ik iig niet de enige ben/was!

Citaat:
Mystique schreef:
Ik denk idd dat je automatisch je spieren aanspant.
Ik heb soms ook nog wel eens last in het begin en dan doet het best pijn maar dat gaat snel over. Probeer je zo veel mogelijk te ontspannen. dat scheelt stukken.
Hoe kun je je het beste ontspannen? Want ik geloof dat het behoorlijk onbewust gaat, ik voel me wel ontspannen enzo. Iemand tips?

Verder is mijn vriend zo conservatief dat hij geen glijmiddel wilt gebruiken, omdat volgens hem het probleem niet daar ligt. Ik heb er hele discussies over gevoerd, maar hij wil echt niet. Stom hè?!
Ik heb hem wel over kunnen halen om een keer een condoom (met glijmiddel) te gebruiken, dus dan laat ik wel even weten wat het resultaat daarvan was...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 14:32
silla02
silla02 is offline
Citaat:
~ice~ schreef:

Misschien is dat wel het probleem, want bij de eerste stoot verkrampt het allemaal al. Aan iets anders denken dan maar?
jah dat bedoelde ik dus..en je denkt dat je ontspanne bent, of je voelt je ontspanne maar zodra hij erin komt span je je die spieren wel automatisch...dus probeer een keer ff aan iets anders te denke als tie er net in gaat (niet heel de tijd dan he ...... ) hahaha suc6 nog!!!!!

kusss sil
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 17:11
~ice~
~ice~ is offline
Mensjuhs, ik wil jullie bij deze hartelijk bedanken voor de reacties met nuttige tips. Gister heb ik (mbv glijmiddel, de nodige ontspanning ed) 2 keer heerlijk gevreeën! In een keer zonder pijn! Ik genoot er écht van!!!

BEDANKT
Kusjes ICE
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 12:13
liefkindje
liefkindje is offline
ik heb ook wel een au daar in de buurt een dag na de tijd maar is dat altijd met een klein beetje glijmiddel al op te lossen???
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 13:20
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
liefkindje schreef op 25-03-2003 @ 13:13:
ik heb ook wel een au daar in de buurt een dag na de tijd maar is dat altijd met een klein beetje glijmiddel al op te lossen???
Het helpt echt! Door het glijmiddel schuurt er geen slijmvlies kapot. Want dat is het, wat zo pijn doet. Die spieren rekken vanzelf wel op, door de bewegingen, maar dan ben je al te laat. Er is dan al te veel druk en wrijving geweest op het slijmvlies. Door het glijmiddel glijdt het er langs in plaats van in. Er zit een laagje tussen. Spuug is vaak niet slijmerig genoeg.

Je hebt twee soorten, vloeibare en gelei. De gelei moet je vaak nog verdunnen met een klodder spuug, maar kan tenminste niet omvallen en leeglopen in je bed...
Oud 25-03-2003, 13:25
sofie3
sofie3 is offline
Als ik het goed heb begrepen heb je dan toch te weinig vaginaal vocht van jezelf? Want het is net het 'nat' worden dat normaal de functie van dat glijmiddel heeft, toch?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 13:31
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 25-03-2003 @ 14:25:
Als ik het goed heb begrepen heb je dan toch te weinig vaginaal vocht van jezelf? Want het is net het 'nat' worden dat normaal de functie van dat glijmiddel heeft, toch?
Ja, soms ben je wat natter en soms wat droger. Het kan met opwinding te maken hebben, met angst, met vermoeidheid of met je hormonen. Ga maar lekker naar de drogist voor een tube K-Y .
Oud 25-03-2003, 13:35
sofie3
sofie3 is offline
Hehe... heb ik voorlopig nog niet nodig... in tegendeel! Bestaat er ook iets wat de vochtigheid kan *afremmen*?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 13:44
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 25-03-2003 @ 14:35:
Hehe... heb ik voorlopig nog niet nodig... in tegendeel! Bestaat er ook iets wat de vochtigheid kan *afremmen*?
Wees blij. Gewoon doekje onder je billen leggen.
Oud 25-03-2003, 21:06
Meissie16
Meissie16 is offline
Bij mij doet het na 2 jaar ook nog alijd pijn als zijn penis in me vagina komt, na een paar keer is alles gewoon weg.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 23:07
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Meissie16 schreef op 25-03-2003 @ 22:06:
Bij mij doet het na 2 jaar ook nog alijd pijn als zijn penis in me vagina komt, na een paar keer is alles gewoon weg.
Wat zonde, wat zonde. Het moment van penetratie moet juist superlekker zijn en niet pijnlijk. Toch een kwestie van te droog bij de ingang, gecombineerd met strakke bekkenbodemspieren. Gebruik een klodder spuug of wat glijmiddel. Laat hem je van te voren eerst met een en dan twee vingers vingeren, terwijl hij je likt en de boel dus goed kan nathouden. Als je echt gek wordt, dan kan hoj zo in je komen, gaat heel soepeltjes.

En gebruik anders ook nog de vanzelf-erin-glip methode, waarbij hij hem er wel tegenaanhoudt, maar er niet in een beweging in duwt. Alleen een beetje op druk houden, af en toe wat terughalen, dus centimetertje voor centimetertje grotere heen en weer bewegingen maken. Als hij dan zo de spieren rondom heeft opgerekt, glipt hij er opens helemaal in, zonder pijn, en alleen genot.

Voor jullie allebei wel te verstaan, want de langzame penetratie voelt ook voor hem heel speciaal.

En zeg hem, dat hij je pijn doet! Het hoort er niet bij, het is niet normaal en nergens voor nodig!
Oud 26-03-2003, 12:45
Meissie16
Meissie16 is offline
We hebben altijd lang voorspel met beffen en pijpen enzow maar als dit niet gebeurt doet het alleen pijn.Als zijn penis er eenmaal inzit is er niks meer aan de hand alleen het erin komen zeg maar
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 12:59
sofie3
sofie3 is offline
Dat komt omdat het vocht zich nog helemaal moet verspreiden over de schede. De kliertjes die de vagina nat maken zitten niet helemaal vooraan aan de schaamlippen. Het is dus normaal dat als je niet van nature erg nat bent, het vocht pas bij de eerste stoten van de penis over de hele vagina wordt verdeeld.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 20:56
zzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzz is offline
Nog een tip voor als je erg gespannen bent:
alcohol!

en dan hoef je je natuurlijk niet helemaal klem te zuipen, maar het helpt wel met ontspannen!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 11:32
-lievie-
-lievie- is offline
ja ik heb precies hetzelfde, ik kan er ook nog niet van genieten en daardoor mijn vriend ook niet, ik heb de eerste 4 x gebloed en het deed ook pijn en dat doet het nu nog steeds.

maar we blijven proberen
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 18:15
Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb al 2,5 jaar een vriend, we gaan sinds 2 jaar met elkaar naar bed. Maar ik vind het nooit fijn, bij mij doet het ook nog altijd pijn als hij erin komt, zeg maar. Daarna gaat het wel, maar als we dan klaar zijn, dan is alles geïrriteerd. Very frustrating.
Ik knuffel dan ook liever met mn vriend, frunnik liever aan hem, dan dat we all the way gaan. Al doen we dat wel natuurlijk.
Soms heb ik ook ontzettend veel zin, maar die zin gaat meteen over als ik weer die vervelende pijn voel....
Oud 28-03-2003, 18:29
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 28-03-2003 @ 19:15:
Ik heb al 2,5 jaar een vriend, we gaan sinds 2 jaar met elkaar naar bed. Maar ik vind het nooit fijn, bij mij doet het ook nog altijd pijn als hij erin komt, zeg maar. Daarna gaat het wel, maar als we dan klaar zijn, dan is alles geïrriteerd. Very frustrating.
Ik knuffel dan ook liever met mn vriend, frunnik liever aan hem, dan dat we all the way gaan. Al doen we dat wel natuurlijk.
Soms heb ik ook ontzettend veel zin, maar die zin gaat meteen over als ik weer die vervelende pijn voel....

Koop dan toch een tube glijmiddel, dan heb je geen last meer van droogheid, schrijnen en pijn achteraf.

En een anti-schimmelkuurtje lijkt me ook helemaal geen overbodige luxe. Niet alle vaginale schimmelinfecties verlopen heel heftig. Je kunt het ook een beetje hebben, dat het sluimert.

En condooms schelen ook flink in de irritatiefactor.
Oud 29-03-2003, 18:42
Mnemosyne
Mnemosyne is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 28-03-2003 @ 19:15:
Bij mij precies hetzelfde...

Poesiefox, volgens mij heb jij een keer in een ander topic verteld hoe dat middeltje tegen schimmelinfecties heet en waar je het kunt halen. Ik weet alleen niet meer waar, zou je het nog een keertje kunnen vertellen?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 21:12
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Mnemosyne schreef op 29-03-2003 @ 19:42:
Bij mij precies hetzelfde...

Poesiefox, volgens mij heb jij een keer in een ander topic verteld hoe dat middeltje tegen schimmelinfecties heet en waar je het kunt halen. Ik weet alleen niet meer waar, zou je het nog een keertje kunnen vertellen?
Miconazol creme. Apotheek, zonder recept. 6 euro. Paar WEKEN smeren, allebei!

Hij heeft misschien de symptomen niet, maar hij besmet jou steeds weer.

Regels voor berichten