![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar misschien help glijmiddel idd wel beter...proberen kan nooit kwaad ![]() kuzzz |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had t ook in t begin, ik was echt bang dat ik 'te klein' was. Maar ik heb 1 hele goed tip, die bij mij goed werkte. Zorg ervoor dat je net voordat hij naar binnen gaat klaargekomen bent, dan ben je extra vochtig, extra ontspannen. En als dat gelukt is merk je dat het heerlijk kan zijn, en ben je de volgende keer ook minder zenuwachtig.
Heel veel succes! |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb soms ook nog wel eens last in het begin en dan doet het best pijn maar dat gaat snel over. Probeer je zo veel mogelijk te ontspannen. dat scheelt stukken.
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Verder is mijn vriend zo conservatief dat hij geen glijmiddel wilt gebruiken, omdat volgens hem het probleem niet daar ligt. ![]() ![]() Ik heb hem wel over kunnen halen om een keer een condoom (met glijmiddel) te gebruiken, dus dan laat ik wel even weten wat het resultaat daarvan was... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() kusss sil |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je hebt twee soorten, vloeibare en gelei. De gelei moet je vaak nog verdunnen met een klodder spuug, maar kan tenminste niet omvallen en leeglopen in je bed...
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En gebruik anders ook nog de vanzelf-erin-glip methode, waarbij hij hem er wel tegenaanhoudt, maar er niet in een beweging in duwt. Alleen een beetje op druk houden, af en toe wat terughalen, dus centimetertje voor centimetertje grotere heen en weer bewegingen maken. Als hij dan zo de spieren rondom heeft opgerekt, glipt hij er opens helemaal in, zonder pijn, en alleen genot. Voor jullie allebei wel te verstaan, want de langzame penetratie voelt ook voor hem heel speciaal. En zeg hem, dat hij je pijn doet! Het hoort er niet bij, het is niet normaal en nergens voor nodig!
|
Dat komt omdat het vocht zich nog helemaal moet verspreiden over de schede. De kliertjes die de vagina nat maken zitten niet helemaal vooraan aan de schaamlippen. Het is dus normaal dat als je niet van nature erg nat bent, het vocht pas bij de eerste stoten van de penis over de hele vagina wordt verdeeld.
|
![]() |
|
Ik heb al 2,5 jaar een vriend, we gaan sinds 2 jaar met elkaar naar bed. Maar ik vind het nooit fijn, bij mij doet het ook nog altijd pijn als hij erin komt, zeg maar. Daarna gaat het wel, maar als we dan klaar zijn, dan is alles geïrriteerd. Very frustrating.
Ik knuffel dan ook liever met mn vriend, frunnik liever aan hem, dan dat we all the way gaan. Al doen we dat wel natuurlijk. Soms heb ik ook ontzettend veel zin, maar die zin gaat meteen over als ik weer die vervelende pijn voel....
||
![]() |
Citaat:
Koop dan toch een tube glijmiddel, dan heb je geen last meer van droogheid, schrijnen en pijn achteraf. En een anti-schimmelkuurtje lijkt me ook helemaal geen overbodige luxe. Niet alle vaginale schimmelinfecties verlopen heel heftig. Je kunt het ook een beetje hebben, dat het sluimert. En condooms schelen ook flink in de irritatiefactor.
||
![]() |
Citaat:
Poesiefox, volgens mij heb jij een keer in een ander topic verteld hoe dat middeltje tegen schimmelinfecties heet en waar je het kunt halen. Ik weet alleen niet meer waar, zou je het nog een keertje kunnen vertellen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij heeft misschien de symptomen niet, maar hij besmet jou steeds weer.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
eierstok...pijn lotus01 | 6 | 12-10-2009 21:01 | |
Seksualiteit |
Neuken doet nog steeds erg veel pijn! Gehazi | 33 | 19-10-2006 13:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn in nek --> rare plaats Tsu | 2 | 18-07-2006 15:02 | |
Liefde & Relatie |
Nog steeds geen sex? John_doe | 42 | 05-04-2005 00:52 | |
Seksualiteit |
kheb al een jaar sex maar het doet nog steeds heel erg pijn als hij in me komt help!! **~yvie~** | 13 | 02-12-2002 00:21 | |
Seksualiteit |
Nog steeds pijn :s freaky me | 27 | 18-07-2002 15:06 |