Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2015, 16:09
RoBoT15
RoBoT15 is offline
Hallo,

Ik heb een meisje die ik best wel erg leuk vind. Ze zit een klas lager dan mij en ze zit bij een vriend in de klas. Ik sta best vaak bij die groep. Mede omdat ik buitengesloten wordt in mijn eigen klas. Door dat buitensluiten en is mijn zelfvertrouwen verschrikkelijk laag. Ik zou graag met dat meisje een keer afspreken maar ik kan nooit goed met haar praten. Ze is zo vaak bij haar vrienden. Ik ben bang voor hun reactie. Als jullie tips hebben laat me ze dan weten alsjeblieft.

Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2015, 17:20
Elin3
Elin3 is offline
Kan je misschien met die groep van school, met dat meisje, jouw vriend, jij zelf en nog wat anderen wat afspreken. Samen naar het zwembad gaan of bij iemand thuis een film kijken of BBQ'en in de tuin? Als het gewoner wordt om elkaar buiten school te zien wordt het ook makkelijker om een keertje een op een met haar af te spreken.

Wees niet te bang voor reacties van anderen. Jij hoeft hen niks te vertellen over jouw gevoelens en je hoeft hun al helemaal geen verantwoording af te leggen. Het is een stuk belangrijker dat dat meisje positief over je denkt, toch?
Oud 04-07-2015, 23:09
Ik heet
Ik heet is offline
Ik heb ook z'n probleem.
Ik heb een paar maanden terug een meisje verkering gevraagd maar zei nee omdat het net uit was met de vorige maar wilde wel hele goede vrienden blijven.
Ik wil haar nu weer vragen maar weet niet hoe(vorige keer via app) nog 2dagen school dus help snel!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2015, 23:21
Elin3
Elin3 is offline
Spreek af buiten school om! Leer haar kennen, ga samen leuke dingen doen, dan komt er vanzelf wel een goed moment om het te vragen.

Als ze aangeeft niet een op een af te willen spreken, dan weet je ook genoeg.
Oud 05-07-2015, 09:16
Ik heet
Ik heet is offline
Oke maar me ouders weten het nog niet en ben daar niet zo gemakkelijk over...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2015, 09:33
Elin3
Elin3 is offline
Je kunt toch zeggen dat je het een aardig iemand vind en graag een keer wil afspreken. Het is makkelijker vertellen dat je wat leuks met een meisje gaat doen, dan out of the blue komen zeggen dat je een vriendin hebt.

Verkering hebben met iemand waar je normaal niet buiten school mee omgaat en niet mee kan afspreken valt behoorlijk tegen. Juist tijd met z'n tweeën doorbrengen is fijn. Probeer dat mogelijk te maken
Oud 07-07-2015, 19:38
xgirlstime
xgirlstime is offline
geen reclame. gewoon je tips hier zelf typen. (toegevoegd door bierkoning)

misschien kan dit je helpen? Het is eigenlijk voor meisjes geschreven maar voor jou kan het misschien ook helpen!

Laatst gewijzigd op 09-07-2015 om 09:47. Reden: link
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten