|
|
Bekijk resultaten poll: heeft Gaia een punt(je)? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 35.71% |
nee |
7 | 50.00% |
een beetje |
2 | 14.29% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
http://www.ans-online.nl/ingezonden/...t-erasmusplein
in dit stuk. Kan iemand er eentje vinden? Volgens mij zijn bijna alle argumenten die ze gebruikt drogredenen namelijk.
|
![]() |
||
Citaat:
|
''Drie serieus uitziende beveiligers kwamen erbij en gristen ons spandoek naar beneden. Ik vind het jammer dat er geen plek was voor een afwijkende mening op de universiteit: een plek waar juist ruimte moet zijn voor discussie. Daarna wilde de beveiliging foto’s van onze paspoorten maken, omdat we de ‘regels van de universiteit’ overtraden. ''
dit is inderdaad wel debiel trouwens, laat haar lekker protesteren als ze wilt zolang ze de cantus niet verstoort, prima toch.
|
Ik snap het niet helemaal. Waarom is ze er op tegen?
Misschien is een schoolterrein niet de aangewezen plek om een feest te organiseren. Mij maakt het niet uit, maar ze heeft er blijkbaar een mening over. Daarom stuurt ze een brief in. Deze brief staat dit geschreven. Klopt het zover?
|
Ze kwam met een spandoek protesteren tijdens de activiteit en is toen van het terrein verwijderd. Dag erna heeft ze deze brief ingezonden.
||
Citaat:
|
Die reden is denk ik het aantal aankomende studenten wat er op afkomt. Waren dit jaar geloof ik iets van 1700 deelnemers, als je dat midden in de stad gaat organiseren gaan omwonenden weer zeiken. En rondom de universiteit zijn er geen huizen binnen gehoorsafstand.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En verder toont dit wel aan dat je me echt niet kent ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gelukkig heb ik nog een ingenieursdiploma om op terug te vallen mocht je mijn werk overnemen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder vind ik de reactie van de universiteit en de beveiliging nogal overtrokken. En even los van het onderwerp, dat het universiteitsbestuur een protest onzin vindt is één ding, maar het zomaar van straat vegen vind ik echt een aanfluiting.
||
Citaat:
||
Citaat:
Hoe dan ook zijn er ongetwijfeld méér kosten aan verboden dan puur de aankoopprijs van het bier natuurlijk, dus subsidie lijkt me nog steeds mogelijk. En zoals ik al zei, ik vind dat studenten die het ergens mee oneens zijn de ruimte moeten krijgen om een beetje een rel te schoppen. Dat lijkt me een noodzakelijke vrijheid, als je als universiteit gelooft dat je kritisch denkende, zelfstandige en intelligente mensen opleidt. Edit: Nu ik teruglees zie ik dat de meesten de reactie van de uni en beveiliging nogal overtrokken vonden. Dus op zich hadden er meer mensen op "een beetje" kunnen stemmen Dus vandaar "een beetje". Aan de andere kant vind ik haar betoog dat eerstejaars hun grenzen niet kennen alsof ze nog nooit gedronken hebben een beetje naïeve bullshit. En de verwijzing naar de zesjescultuur en het Erasmus citaat zijn compleet willekeurig ![]()
Laatst gewijzigd op 30-08-2015 om 00:00. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Stelling + Argumenten over kredietcrisis! Hulp gezocht Tistochwat | 3 | 07-11-2008 08:40 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Argumenten gezocht voor mijn stelling over abortus!! Floortje12 | 18 | 24-09-2006 22:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
pi=3? Verwijderd | 30 | 30-04-2006 11:25 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
evolutietheorie see it | 500 | 29-03-2005 23:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ilse weigert pedofielensite Verwijderd | 415 | 04-02-2005 19:54 | |
Algemene schoolzaken |
[Debat] Koningshuis [M@ximus] | 8 | 13-02-2004 18:23 |