Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En dat associatieverdrag snap ik vast niet, maar het kost vast geld en ik laat liever nog een paar duizend vluchtelingen binnen dan dat we met poetin gaan vechten. Al is dat natuurlijk weer veel te simpel gesteld en blablabla ![]()
|
Verwijderd
|
Nee, ik ben het er niet zo mee eens dat de EU per se democratischer moet worden. Het zijn veel te complexe processen waar ze over beslissen en ik denk niet dat de stem van het volk hierin tot optimale uitkomsten gaat leiden. Vooral niet bij dingen als uitbreiding van de EU, waar er op de korte termijn vaak hoge, meetbare kosten zijn voor huidige lidstaten maar op de lange termijn hogere maar soms lastig/onmeetbare baten voor de nieuwe leden maar ook de EU als geheel. Ik denk dat als je dit democratiseert, men zich toch gaat blindstaren op de korte-termijn uitkomsten.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uiteraard is hoe het nu gaat ook niet perfect, maar perfecte besluitvorming bestaat helaas niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed het is mijn mening dat een referendum niet tot betere uitkomsten gaat leiden dan de huidige vorm van besluitvorming, ieder ander is vrij om zijn mening te hebben ![]() |
![]() |
|
Zal behalve boos schreeuwende usual suspects dat de politiek niet naar het volk luistert wel geen fuck opleveren, maar toch leuk dat het gelukt is!
|
De meeste mensen zullen tegen gaan stemmen omdat ze boos zijn en niet precies weten wat het verdrag inhoudt, maar het heeft iets met Europa te maken boehoe en de politiek luistert toch niet boehoe en asielzoekers boehoe dus tegen alles stemmen waar de regering voorstander van is.
Nuttig hoor zo'n referendum ![]() |
![]() |
|
Het meer dan 1x invullen/tekenen (onder je eigen en/of een andere naam uiteraard sowieso, maar dat laatste is lastiger te bewijzen natuurlijk) is trouwens een misdrijf en wordt bestraft met maximaal 1 jaar gevangenisstraf. Ik ben die "waarschuwing" zo zelf volgens mij nergens tegengekomen. Zou wel een stunt zijn/rel geven als daar mensen voor vervolgd gaan worden, want dat er mensen zijn die dat hebben gedaan is wel waarschijnlijk
![]() ![]() |
![]() |
|
|