Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb geen groene vingers, ik leen die van Miekje* af en toe
![]() De orchidee had lichtgroene gespikkelde bloemen en vijf stengels. Hij was ook best duur, maar m'n moeder was er ook wel heel blij mee. Zij had echt enorm groene vingers, dus we hadden ook altijd tomaten uit eigen tuin enzo ![]()
|
Ik zie nu voor me dat Eline naar Rotterdam rijdt, mij begroet, vraagt of ze even mijn groene vingers mag lenen en als ik ja zeg, ze afsnijdt en naar huis neemt. En paar dagen later krijg ik ze terug via de post
![]()
|
Ik heb twee orchideeën. De een heeft al voor de tweede keer nieuwe stengels en knoppen maar de andere doet al anderhalf jaar niets.
|
Ik heb één orchidee. Mijn moeder had hem verwaarloosd, en dat vond ik zielig. Hij leek eerst dood te gaan, maar heeft de afgelopen tijd nieuwe blaadjes en luchtwortels gemaakt, dus ik heb goede hoop dat hij ooit weer eens gaat bloeien
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik kreeg net van de moeder van mijn vriend een heleboel bloempotjes. Binnenkort mijn cactus-project maar eens van de kweekpotjes naar deze mooie potjes verhuizen
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Krijg geen hoogte van een meisje MyNameIsAnoniem | 3 | 08-11-2010 07:26 | |
Lifestyle |
wat heb je gekocht/van je ouders gekregen? Hella | 500 | 22-09-2006 19:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
VMBO opslitsen? T_ID | 64 | 04-12-2004 21:37 | |
Lifestyle |
Wat hebben we vandaag (of gister) allemaal uitgevreten? AngelLena | 500 | 08-07-2004 14:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Ik zat in een hut Ieke | 0 | 08-12-2003 20:17 | |
Psychologie |
Ontzettende ruzie met m'n vader!!! Steefjuh | 15 | 21-03-2003 15:22 |