Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2015, 21:45
colinarjen2003
colinarjen2003 is offline
Hallo.
ik ben Colin en ben 12 jaar. Ik heb moeite met een meisje versieren. Ikzelf denk vanwege mn omvang. Ik ben niet heel veel te dik maar wel maximaal 1.5 kg te zwaar. Ik ben heel netjes en volg alle tips op die ik lees, en het helpt ook wel, niet heel erg maar wel een beetje(het meisje dat ik leuk vindt begint n beetje interesse in me te tonen. Wat moet ik doen?

Laatst gewijzigd op 27-10-2015 om 21:58. Reden: staat vrkeerd geschrven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2015, 22:18
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Hallo.
ik ben Colin en ben 12 jaar. Ik heb moeite met een meisje versieren. Ikzelf denk vanwege mn omvang. Ik ben niet heel veel te dik maar wel maximaal 1.5 kg te zwaar. Ik ben heel netjes en volg alle tips op die ik lees, en het helpt ook wel, niet heel erg maar wel een beetje(het meisje dat ik leuk vindt begint n beetje interesse in me te tonen. Wat moet ik doen?
1.5 kilo kun je niet afzien. Je moet gewoon jezelf zijn, dan komt het vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2015, 22:45
Elin3
Elin3 is offline
Gewoon vriendelijk en geïnteresseerd overkomen. Leg contact en breng tijd met haar door. Die anderhalve kilo verpest dat heus niet
Oud 28-10-2015, 06:03
colinarjen2003
Bedankt voor de tips
Met citaat reageren
Oud 31-10-2015, 00:12
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Nja je ziet dat ze al interesse toont das al top, maar ik zal gewoon keer op haar afstappen en vragen of ze na schooltijd iets wil doen. Bijvoorbeeld lekker uit eten in de buurt bioscoopje pakken enzovoort. Waarschijnlijk vind ze dat hartstikke leuk en leert ze jou ook beter kennen. Verder zal ik tegen haar gewoon open en eerlijk zijn, interesse tonen natuurlijk en beetje humor is ook geen kwaad. Verder blijf gewoon jezelf want je ziet al dat ze je leuk begint te vinden dus ga jezelf niet te veel veranderen. Als je je onzeker voelt om je gewicht, zal ik desnoods uurtje in de week sporten, hardlopen bijvoorbeeld is een leuke bezigheid. Gewoon oortjes in en een uurtje hardlopen en maar gaan. Begin zal dit wel lastig zijn of een drempel waar je je overheen moet zetten, maar alsnog een uurtje sporten is nooit verkeerd lijkt mij en je benoemt denk ik niet voor niks dat je 1,5 kilo boven gemiddelde zit. Verder tja neem gewoon initiatief, dus stap op haar af en vraag gewoon of ze keer wat leuks wil doen . Ik hoop dat je hieraan iets hebt en mocht het niet zo zijn, is er wel een volgende met goede ideeën.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2015, 17:01
blaches
blaches is offline
colinarjen2003,

Een tip is om het niet via een handboek of tips op het internet te "flirten" (ironisch dat ik het zeg maarja). Het draait in mijn ogen gewoonweg om ervaring. Een chirurg kan leren uit boeken wat ie wilt maar dat betekent nog niet dat hij kan opereren.
Ga op je gevoel af en zoals Elin3 zei; gewoon vriendelijk zijn. Be your self!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2015, 18:35
colinarjen2003
Bedankt allemaal. Dat overgewicht is niet echt een probleem meer. Ik zat al op kickboksen maar ben voor de zomer gestopt vanwege vakantie. Maar ik ben weer begonnen en het verschil is al duidelijk te zien.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2015, 18:40
Elin3
Elin3 is offline
Super goed dat je er aan werkt! En sporten (zeker vechtsport) is ook nog eens goed voor je zelfvertrouwen. Goed bezig
Reageren

Regels voor berichten