Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nja je ziet dat ze al interesse toont das al top, maar ik zal gewoon keer op haar afstappen en vragen of ze na schooltijd iets wil doen. Bijvoorbeeld lekker uit eten in de buurt bioscoopje pakken enzovoort. Waarschijnlijk vind ze dat hartstikke leuk en leert ze jou ook beter kennen. Verder zal ik tegen haar gewoon open en eerlijk zijn, interesse tonen natuurlijk en beetje humor is ook geen kwaad. Verder blijf gewoon jezelf want je ziet al dat ze je leuk begint te vinden dus ga jezelf niet te veel veranderen. Als je je onzeker voelt om je gewicht, zal ik desnoods uurtje in de week sporten, hardlopen bijvoorbeeld is een leuke bezigheid. Gewoon oortjes in en een uurtje hardlopen en maar gaan. Begin zal dit wel lastig zijn of een drempel waar je je overheen moet zetten, maar alsnog een uurtje sporten is nooit verkeerd lijkt mij en je benoemt denk ik niet voor niks dat je 1,5 kilo boven gemiddelde zit. Verder tja neem gewoon initiatief, dus stap op haar af en vraag gewoon of ze keer wat leuks wil doen
![]() |
![]() |
|
![]() |
colinarjen2003,
Een tip is om het niet via een handboek of tips op het internet te "flirten" (ironisch dat ik het zeg maarja). Het draait in mijn ogen gewoonweg om ervaring. Een chirurg kan leren uit boeken wat ie wilt maar dat betekent nog niet dat hij kan opereren. Ga op je gevoel af en zoals Elin3 zei; gewoon vriendelijk zijn. Be your self! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #44 Methuselah | 500 | 27-09-2006 17:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Liefde & Relatie |
Afknapper bij de dames? Juda[NL] | 93 | 09-09-2005 21:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Liefde & Relatie |
hoe versier jij? urban-tiger | 83 | 07-03-2003 09:18 | |
Liefde & Relatie |
Hoe versier je een meisje ??? VELOCITY | 47 | 23-01-2003 18:54 |