Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2015, 20:38
Otte
Otte is offline
Beste scholieren,

Ik ben samen met een vriend een PWS aan het maken voor een petfles-raket. Als een onderdeel van dit PWS wilden wij op advies van onze begeleider een model in IP Coach maken en onze meetresultaten verwerken d.m.v videometen. Alleen zijn wij niet in het bezit van een licentie. Hebben jullie misschien een idee voor vervangende software of een licentie die we tijdelijk kunnen lenen.

Mvg
Otte
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2015, 23:04
Elin3
Elin3 is offline
Mijn school kon gewoon voor een licentie zorgen toen der tijd. Bij je docent navragen dus!
Oud 30-11-2015, 15:34
Otte
Otte is offline
Citaat:
<link naar torrent-site>
Bedankt voor de links, maar ik kon zelf niks vinden op deze sites. Er is wel een lite versie beschikbaar, maar in die versie kun je niet modelleren of videometen. Dat wordt dus wat lastig.

Laatst gewijzigd op 30-11-2015 om 15:43.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2015, 15:37
Otte
Otte is offline
Citaat:
Mijn school kon gewoon voor een licentie zorgen toen der tijd. Bij je docent navragen dus!
Bedankt voor de snelle reactie. Dit zullen we morgen doen. Helaas is onze begeleider al 1,5 week ziek, maar even langs de ICT dan.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2015, 18:02
Otte
Otte is offline
Citaat:
We hebben het op school nagevraagd, helaas hadden ze geen licentie voor ons. We proberen het nu via een vriendelijke mail naar CMA zelf toe. Verdere suggesties/tips worden natuurlijk altijd gewaardeerd.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2015, 07:45
freyk
freyk is offline
Beetje aan de late kant, maar toch.

Op dit forum stond een paar jaar geleden een topic voor alternatieven:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1774510
Oud 06-12-2015, 14:52
Otte
Otte is offline
Bedankt voor alle hulp, ik heb nu inmiddels al een kopie bemachtigd via de mail met CMA zelf. Als er in de toekomst weer iemand een kopie van CMA coach nodig heeft raad ik aan dat ze hetzelfde doen, de medewerkers die mij daar geholpen hebben zijn echt heel behulpzaam.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten