Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2016, 12:45
StarKittyKawaii
StarKittyKawaii is offline
Hallo!

Dus ik vraag me af of ik allergisch ben aan chocolade. Jullie gaan vast zeggen "ga naar de dokter" ofzo. We gaan een afspraak maken maar ik wil gewoon eens kijken of iemand het zelfde heeft zoals ik. Dus op een dag had ik kinder suprise chocolaatjes gekregen. Het was voor sinterklaas en ik at er 3. Drie dagen later kreeg ik wazige vlekken, hoofdpijn en braken. Migraine dus. Ik ben daar heel gevoelig aan. Ik krijg het ook als ik mn bril niet aan heb. Maar ja maanden gingen voorbij en ik dacht ja ik eet altijd deze cakejes met chocolade dus ik ben allergisch aan melk en geen pure chocolade. Ik at 3 cakejes en ik kreeg meteen migraine. In een keer. Is dit een allergie. Hebben andere mensen dit ook. Ik kon niets vinden op google.

Alvast bedankt
Julie
Met citaat reageren
Oud 11-02-2016, 13:02
Elin3
Elin3 is offline
Ik zie weinig verband tussen jouw hoofdpijn ivm je bril en veroorzaakt door chocolade...
Oud 11-02-2016, 14:08
stoelpoot
stoelpoot is offline
Ik heb dit soort migraine ook alleen niet van chocolade, maar van iets anders ik weet niet precies wat het is maar het is een stof wat in sommige dingen etenswaren. Sinds ik hier op let en niet meer die stof eet gaat het bij mij stukken beter. Soms heeft het bij mij ook wel veel te maken met te weining slaap.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2016, 19:46
StarKittyKawaii
Citaat:
Ik zie weinig verband tussen jouw hoofdpijn ivm je bril en veroorzaakt door chocolade...
Ze zeiden dat ik migraine kreeg door "scheel te zien" zal ik maar zeggen want ik had een bril nodig omdat ik bijziend was. Dus kortom ze zeiden door bijziend te zijn dat ik migraine kreeg maar ik denk door chocolade.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2016, 15:25
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Drie dagen later kreeg je hoofdpijn van chocola. Als er 3 dagen tussenzit, hoezo zou het dan chocola moeten zijn?

En vind je het zelf niet een beetje raar dat je het zelf beter denkt te weten dan een professional die dat heeft gezegd?
Oud 21-02-2016, 18:48
StarKittyKawaii
een professional? die gast werkte bij de brillenwinkel -.- en hier weten zo ook niets -.-
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 08:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als je allergisch bent voor chocolade merk je dat meteen als je chocolade in je mond hebt, believe me.
Migraine kan veel triggers hebben en chocolade is geen onbekende trigger. Scheel zien of een verkeerde bril dragen veroorzaakt ook vaak migraine. Dus ik zou eerder aan migraine denken dan aan een allergie.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 21:00
Verwijderd
Waarom zou je een allergie meteen in je mond al merken? Ik ben allergisch voor aubergine, maar krijg pas klachten ruim na het eten.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 21:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Krijg je er migraine van?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2016, 22:52
Verwijderd
Ja, eerst galbulten, dan migraine.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2016, 07:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nu ik gister Nog een allergische reactie had kan ik zeggen dat ik daarna ook migraine krijg
Maar ik merk het ook meteen. Pijn, opgezette keel en buik, overgeven, diarree, trillen. Daarna komt de migraine.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten