Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2002, 18:26
Lis@nne
Lis@nne is offline
Wie kan voor mij please deze tekst naar het engels toe vertalen? Ik kom er zelf echt niet uit!!!

Ik vind dat het IOC er goed aan heeft gedaan de medaille van Baxter af te nemen, want als je op zo'n manier een medaille wint, dan ben je geen echte sporter. Baxter had, voordat hij de neusinhaler kocht, eerst goed moeten weten wat de gevolgen van zo'n inhaler kunnen zijn. Ik vind niet dat Baxter nog verder gestraft moet worden, want ik denk dat hij al erg genoeg gestraft is met het afnemen van zijn medaille. Ik vind het wel jammer dat zulke dingen in de sport gebeuren. Dit soort gevallen geeft de sport negatieve publiciteit. De sport heeft de laatste jaren al veel temaken gehad met dopinggevallen en dat komt de sport zeker niet ten goede. Ik vind het wel een goed punt dat de dopingcontroles de laatste paar jaren versterkt zijn, want zo worden de sporters indirect geconfronteerd met de mogelijke gevolgen van doping!
Oud 21-03-2002, 19:07
kirsten
kirsten is offline
Ik vind dat het IOC er goed aan heeft gedaan de medaille van Baxter af te nemen,
want als je op zo'n manier een medaille wint, dan ben je geen echte sporter. Baxter
had, voordat hij de neusinhaler kocht, eerst goed moeten weten wat de gevolgen
van zo'n inhaler kunnen zijn. Ik vind niet dat Baxter nog verder gestraft moet
worden, want ik denk dat hij al erg genoeg gestraft is met het afnemen van zijn
medaille. Ik vind het wel jammer dat zulke dingen in de sport gebeuren. Dit soort
gevallen geeft de sport negatieve publiciteit. De sport heeft de laatste jaren al veel
temaken gehad met dopinggevallen en dat komt de sport zeker niet ten goede. Ik
vind het wel een goed punt dat de dopingcontroles de laatste paar jaren versterkt
zijn, want zo worden de sporters indirect geconfronteerd met de mogelijke
gevolgen van doping!

I think that the IOC did a good job by taking Baxter's medal (spelling?), because if you try to win that way you're not a good sportsman. Baxter should have known what the concequences of such inhaler (?) are, before he bought it. I don't think Baxter should be punished more, I think he's punished hard enough by taking his medal. This kind of things give sports negative publicity. Sport has already had much to do with doping the last years and that doesn't do it any good. I certainly find it's good that doping checks have become more common, because like this athletes are confronted indirectly with the possible (?) consequences of doping.

Ik hoop dat je hier iets mee bent. Als er fouten zijn, verbeter ze dan alseblieft, het zou stom zijn een slechte test te hebben door mij...
Oud 21-03-2002, 19:35
Lis@nne
Lis@nne is offline
Hartstikke bedankt!!!
Reageren

Regels voor berichten