Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Overigens hoeft het niet echt duur te zijn. Bij Fooks bijvoorbeeld hebben ze vaak al mooie korte jurkjes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou gewoon een rokje/jurkje/nette broek+truitje aantrekken. Dat geruite rokje is denk ik niet echt cocktail. Doe dan liever een mooie zwarte broek aan...
||
![]() |
Citaat:
Sowieso vind ik een donkere kleur mooier voor een cocktailjurkje, op welke gelegenheid dan ook. |
![]() |
|
![]() |
als je zwaar punker bent is het ook wel netjes en in eigen stijl om schots rokkie aan te stekken met een nette blous erboven en NETTE schoenen (dus geen kisten met 6 kleuren veters waarmee je je al van 10 km kunt horen aankomen sloffen) en je haar netjes opgestoken en bescheiden met de make-up, ik weet niet wat voor sooort mensen de bruiloft hebben maar bij onze familie zouden ze al enorm blij zijn als je zoiets aan hebt .
anders zou ik je moeder of een stijlvolle vriendin aannemen om met je te gaan shoppen/lenen
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Alex in ontzettende zeikbui) Zoiets heet etiquette en daar is geen meervoud van. Als je het niet eens kan schrijven dan hoef je anderen ook niet op de 'etiquetten' te wijzen. (sorry voor het zeikcommentaar... zit ziek thuis en ben in een zeikerige stemming) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En het is maar een advies, hoor. Het kan mij niet schelen of iemand anders in het wit of crème naar een bruiloft gaat en ik ben zelf niet zo strict met dat soort dingen. Maar ik weet wel dat het zo is, of het goed geschreven is of niet, en het lijkt mij niet prettig als je er op een bruiloft achter komt dat je outfit niet in goede aarde valt. En zeikcommentaar..... inderdaad ja. Word maar snel beter, ik hoop dat je in gezonde toestand wat sympathieker bent dan nu. Laatst gewijzigd op 31-08-2002 om 23:03. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Beetje zielig om daar zo over te gaan zeiken. Als ik bovendien elke keer mijn mond moet opendoen als ik iemand een spelfout zie maken kan ik wel bezig blijven. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|