Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Berlin, die Pleite-Stadt Deutschland's *kuch* .. aber Spass bei Seite: Deutschland ist ein grosses Land, mit unterschiedlichen Bundeslaender und Sitten. Wie gross der Unterschied zum Hollaender liegt, haengt also davon ab in welchen Teil von Deutschland du dich befindest.. [edit] Und Berlin ist also nicht representativ fuer Deutschland! Laatst gewijzigd op 04-04-2002 om 10:22. |
![]() |
||
Citaat:
Grüß, DeuS
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Selber habe ich noch nie in Deutschland gewohnt, aber ich sehe mir regelmäßig die Deutschen Nachrichten an (meine Eltern zwingen mich oft dazu ![]() Der Osten ist immer noch 'ne Baustelle, es gibt bekanntlich ganze Geisterstädte da drueben. Und dass ein Ossie einer bleibt, ist jawohl logisch. Fast jeder "Wessie" ( ![]() Na ja, es wird sich schon noch aendern.. Und der Spruch: "Berlin ist die größte Baustelle Europas" wird schon etwas öffter verwendet ![]() ![]() |
![]() |
|
Sorry, ik heb het geprobeerd..Maar ik kan het echt niet in het Duits..En dat zit dan in een eindexamenklas..
![]() Ik zal het wel ff in het NL zeggen: Ik denk dat Duitsers dikker zijn. Ik denk dat Nederlanders langer zijn. Ik denk dat Duitsers erg modegericht zijn. Ik denk dat Duitsers erg nationalistisch zijn. |
![]() |
||
Citaat:
En bovendien aten de duitse meisjes veel minder dan de nederlandse meisjes. die lengte viel volgens mij oowk wel mee hoor.. ik heb er nix van gemerkt
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() "dem Wurst" .. dat zegt dus niemand ![]() ![]() ![]() "Wurst" is vrouwelijk ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Juist wat het onderwijs betreft lopen ze in Duitsland achter op Europa ![]() Er is nog maar weinig over van die goede oude Zucht und Ordnung ![]() ![]() Note: dit verwijst niet naar WOII en Hitler. Voordat jullie rare dingen van mij gaan denken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
psies.
![]() //off topic: In Leiden zijn ze trouwens nog erger: zinnen als: "Toen liep ik daar over straat liept ik. zijn vrij normaal (leiden is dan ook wel de domste gemeente van Nederland ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heel toevallig voor vandaag een opdr8 over moeten maken....
-Duitsers feliciteren alleen de jarige op verjaardagen, de Nederlanders de hele familie, buren, enz. -Duitsers komen rond 15:30 op de koffie, en eten er meestal gebak bij, de Nederlanders om 11:00, met 1 koekje erbij (die zuinigheid van Nederlanders is waarschijnlijk nog een beetje blijven hangen door de oorlog las ik laatst). -Duitsers drinken vaak bier bij het eten -Duitsers hebben andere eetgewoonten Kun je weer ff vooruit ![]() Laatst gewijzigd op 13-04-2002 om 13:27. |
![]() |
||
Citaat:
Dan ben jij waarschijnlijk een uitzondering op de regel, ik heb ook nooit gezegd dat dat absoluut en altijd waar is... Maar deze veronderstelling gaat voor de meeste mensen wel op... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kortom, of je nu Duitser bent of Nederlander, in beide landen behoor jij niet tot de slimsten. Wel tot de onbeschaafdsten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik vind jouw pretenties echt zielig..op alle fora waarin ik je tegenkom heb ik nog geen enkele keer iets vriendelijks van je gelezen...als je met problemen zit dan zijn daar andere fora voor hoor
||
Verwijderd
|
Citaat:
M.a.w., ga Nederlands leren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben meer voor een hernieuwde kennismaking en een open dialoog tussen Nederlanders en Duitsers. Dat vind ik een heel stuk vriendelijker dan een keer optreden tegen bekrompen forumleden. Wie is er dus zielig? Helaas voor jou... bijvoorbeeld jij. Waarom? Zonder alles goed tot je te hebben laten doordringen reageer je op de persoon en niet op de zaak. Sterkte verder... (je hebt het nodig). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Christenen moeten meebetalen aan abortus. Verwijderd | 135 | 15-12-2004 20:00 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Psychologie |
Waarom zijn mensen anti-semitisch? Rabbi Daniel | 57 | 19-03-2003 10:59 |