Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk niet dat alles een doel heeft zoals jij het stelt en zeker niet met een 'God' die alles in de hand zou hebben. Ik ben van mening dat de dingen die op je pad komen zo gebeuren bij toeval, maar dat je daar wel lering uit moet trekken en dat die ervaringen, hoe pijnlijk ook, je uiteindelijk helpen een beter of volwaardiger persoon te worden.
|
Het kan dan wel een doel hebben maar je kan ook leren van andermans ervaringen zonder dat je het zelf helemaal moet ervaren... Dus het kan ook op een makkelijkere manier..
Ik weet niet of het voor een "volgend" leven is.. maar het zou eventueel mogelijk zijn.. Denk niet dat je in je "volgende" leven weet dat je deze kennis al hebt vergaard in een "vorig" leven.. Al kan dat ook weer wel want er zijn kleine kinderen die op een bepaalde plaats nog nooit geweest zijn (in dit leven..) en toch precies weten wat er is en hoe het er uit ziet... Dat is dan wel weer verbazend..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Drie uur saaiende telefoongesprekken #1253 Verwijderd | 500 | 23-12-2010 15:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe sta jij in je geloof als christen? Miekje* | 285 | 25-11-2008 19:22 | |
Werk, Geld & Recht |
Woningnood !!! Bubbeldoosje | 66 | 29-01-2008 13:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Stukje: Teuntje! bon bon block | 9 | 17-01-2006 18:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor of tegen een aanval op Irak Rafael | 5 | 12-02-2003 11:21 |