Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2001, 14:23
sheba
sheba is offline
Nun vind ik het dus echt niet leuk meer!!! Ik heb in de vakantie al allemaal nieuwe bh's moeten kopen, ze waren allemaal te klein. Nu ja, dat vond ik wel nog leuk, van B-cup naar C-cup. Maar nu, na dik 2 maanden zijn ze bijna terug te klein, allé, het is te zeggen: Mijn linkerborst past nog net in de C-up, maar aan de rechterkant is het te klein, ik kan het nog aan doen, goh... ik weet niet wat ik hier mee wil zeggen. Maar is het normaal dat ze zo snel terug gegroeid zijn? Heeft hier nog iemand last van? Ik vind het echt irri!
Oud 28-10-2001, 16:08
Sophietje12
Sophietje12 is offline
borsten die teruggroeien dat klinkt heel erg vaag in mijn oortjes nooiet van gehoord. Misschien moet je es naar de dokter ofzo, die kunnen wel helpen
Oud 28-10-2001, 16:47
sheba
sheba is offline
neen, ik bedoel: plots zijn m'n borsten redelijk snel van B naar C gegroeid, ik dacht dat het redelijk gestabiliseerd was, maar nu zijn m'n BH's bijna terug te klein!
Oud 28-10-2001, 16:50
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
sheba schreef:
neen, ik bedoel: plots zijn m'n borsten redelijk snel van B naar C gegroeid, ik dacht dat het redelijk gestabiliseerd was, maar nu zijn m'n BH's bijna terug te klein!
Nu snap ik je helemaal niet meer.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2001, 16:52
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Snufje schreef:
Nu snap ik je helemaal niet meer.
Ik dacht al dat ik de enige was
Met citaat reageren
Oud 28-10-2001, 18:17
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Ik snap het Pak je misschien juist de pil ofzow? Bij mij zijn ze ook een maatje groter geworden hoor
Oud 28-10-2001, 18:24
Sannetje
Sannetje is offline
Is belgisch denk ik...

Lees voor die "terug" eens "weer", dan snap je het...

enne, sorry, op de vraag weet ik geen antwoord..

Oud 28-10-2001, 18:32
*meissie*
*meissie* is offline
ben je in de tussentijd afgevallen ofzo?
Oud 29-10-2001, 17:59
sheba
sheba is offline
Citaat:
My$Te®yG!®L schreef:
Ik snap het Pak je misschien juist de pil ofzow? Bij mij zijn ze ook een maatje groter geworden hoor
Toch nog iemand die het begrijpt
Ik neem idd de pil en toen zijn ze ook een maatje gegroeid, maar na enkele maanden leken ze nu toch gestopt te zijn met groeien; maar nu beginnen ze terug
Ik weet echt niet hoe ik het moet uitleggen, maar weet wel dat ik het niet leuk meer vind

Oud 29-10-2001, 22:21
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ze zijn dus groter geworden begrijp ik?

Schrijf toch eens Nederlands...

Uit dit verhaal is heel weinig op te maken, behalve dat je borsten eerst sterk zijn gegroeid en toen opeens zijn gekrompen, en dat ze zo erg zijn gekrompen dat je BH's nu niet meer passen?

Niets van te begrijpen...

Belgen...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 10:05
BlackMystery
BlackMystery is offline
nee, zover ik begrijp zen ze gewoon blijve groeie en ni weer kleiner geworde (belgische inteligentie uc? )
zou zegge
zolag ze groter worde, is er toch geen prob?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2001, 10:01
Zorkman
Zorkman is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Ze zijn dus groter geworden begrijp ik?

Schrijf toch eens Nederlands...

Uit dit verhaal is heel weinig op te maken, behalve dat je borsten eerst sterk zijn gegroeid en toen opeens zijn gekrompen, en dat ze zo erg zijn gekrompen dat je BH's nu niet meer passen?

Niets van te begrijpen...

Belgen...

ze gebruikt het woord "goh" dus echt belg is ze nu ook weer nie hé
Oud 31-10-2001, 14:42
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Belgen...

Elaba!!!

Oud 31-10-2001, 14:47
wicce15
wicce15 is offline
je bent erg snel aangekomen, en afgevallen... borsten bestaan vor 90% uit vet , ent eerste wat kleiner wordt ( hoe tipisch) zei je borsten.....
Met citaat reageren
Oud 31-10-2001, 15:48
Breg
Breg is offline
wat ik er van maak:
In de vakantie heeft sheba allemaal nieuwe bh´s moeten kopen omdat haar borsten plotseling groeiden van een B naar een C-cup. Maar nu 2 maanden later zijn die nieuwe bh´s (cup C dus), alweer te klein aan het worden.

Conclusie: in een paar maanden tijd zijn haar borsten van een B naar een D-cup gegroeid.

Terwijl ze dacht dat haar borstgroei toch redelijk stabiel was voor de vakantie.

Dus nu de vraag: is het normaal dat haar borsten zo snel groeiden? En heeft nog iemand hier last van?
Oud 01-11-2001, 11:36
sheba
sheba is offline
Citaat:
Breg schreef:
wat ik er van maak:
In de vakantie heeft sheba allemaal nieuwe bh´s moeten kopen omdat haar borsten plotseling groeiden van een B naar een C-cup. Maar nu 2 maanden later zijn die nieuwe bh´s (cup C dus), alweer te klein aan het worden.

Conclusie: in een paar maanden tijd zijn haar borsten van een B naar een D-cup gegroeid.

Terwijl ze dacht dat haar borstgroei toch redelijk stabiel was voor de vakantie.

Dus nu de vraag: is het normaal dat haar borsten zo snel groeiden? En heeft nog iemand hier last van?
Dank u! Dit is het dus, was het nu echt zo moeilijk? Sorry hoor...
En nee mijn gewicht is praktisch constant gebleven, ben de opmerkingen van mn vriend z'n kameraadjes beu! Eventjes is dit leuk, maar een hele avond niet...
Maar laat maar vallen, zal het wel zelf uitdokteren
Oud 01-11-2001, 12:00
Zorkman
Zorkman is offline
bijna iedereen heeft nu ongeveer een vertaling gegeven van den tekst...
volges mij was hij toch egwoon overduidelijk goe leesbaar en simpel te begrijpen nuja..
Oud 01-11-2001, 12:28
Breg
Breg is offline
ja, ik vond het ook niet zo moeilijk, maar omdat velen dat blijkbaar wel vonden, heb ik het verhaal even vertaald.

Regels voor berichten