![]() |
|
![]() |
Ze zijn dus groter geworden begrijp ik?
Schrijf toch eens Nederlands... Uit dit verhaal is heel weinig op te maken, behalve dat je borsten eerst sterk zijn gegroeid en toen opeens zijn gekrompen, en dat ze zo erg zijn gekrompen dat je BH's nu niet meer passen? Niets van te begrijpen... ![]() Belgen... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
wat ik er van maak:
In de vakantie heeft sheba allemaal nieuwe bh´s moeten kopen omdat haar borsten plotseling groeiden van een B naar een C-cup. Maar nu 2 maanden later zijn die nieuwe bh´s (cup C dus), alweer te klein aan het worden. Conclusie: in een paar maanden tijd zijn haar borsten van een B naar een D-cup gegroeid. Terwijl ze dacht dat haar borstgroei toch redelijk stabiel was voor de vakantie. Dus nu de vraag: is het normaal dat haar borsten zo snel groeiden? En heeft nog iemand hier last van?
||
![]() |
Citaat:
En nee mijn gewicht is praktisch constant gebleven, ben de opmerkingen van mn vriend z'n kameraadjes beu! Eventjes is dit leuk, maar een hele avond niet... Maar laat maar vallen, zal het wel zelf uitdokteren
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
m'n borsten shopaholicxoxo | 7 | 18-08-2014 22:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
pijn achter borst DaichiDechu | 15 | 16-09-2013 19:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
M'n borsten AdoraBat | 11 | 29-12-2008 23:31 | |
Lichaam & Gezondheid |