Advertentie | |
|
![]() |
|
eehmzz heb het zelf 2 keer gedaan. Waarom? Omdat ik me bij hun happy voelde.. en op min gemak.. en er denk ik zin in had..
1x was omdat ik ech zat was.. okee is geen excuus.. maar helpt wel.. en ehmzz die 2e.. tja.. maar toch zal ik het niet gauw meer doen.. heb erook spijt van... je kust toch meestal omdat je iemand heel leuk vind enzo.. en hoopt dat het erna wat kan worden ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Als beide 'partijen' weten dat het slechts voor 1 avond is en van beide kanten geen verdere gevoelens in het spel zijn, behalve de lust dan vind ik het geen misbruik.. Liever zo dan dat ze allebei met iemand zoenen die verliefd op ze is en dan achteraf melden dat het slechts 1-malig is.. dat vind ik wel 'misbruik' ja.. Zeker als je met iemand zoent omdat je weet dat die jou leuk vindt dus dat je die wel kunt 'pakken' ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Zoenen voor een avondje is oké zolang beiden weten waar het om draait, namelijk lust. Ik zie het niet anders als naar de snackbar gaan en een lekker ongezond patatje eten: dat moet je ook niet te vaak doen, maar soms heb je er gewoon zin in.
Eigenlijk geldt hetzelfde natuurlijk voor naar bed gaan met elkaar. Eigenlijk kan dat ook best voor één avondje (of al ná één avondje). Je wordt er allebei heus niet minder van. De grenzen van wat kan en wat niet worden hier aangegeven door de maatschappelijke betamelijkheid en je eigen referentiekader. |
![]() |
||
Citaat:
![]() *gizmo = goede vriendin en tevens klasgenoot van Eef*
||
Citaat:
Neemt niet weg dat ik het zelf niet zou kunnen doen, voor mij moet er toch meer zijn dan lust alleen.. ![]()
|
Verwijderd
|
Heel simpel. Zoenen is lekker. Waarom zou je het dan niet doen? Als je nou zin hebt om elke week vier jongens te scoren, moet je dat vooral doen, hoewel ik dat nou ook een beetje overdreven vind
![]() *denkt even na* Er zit wel iets achter... Als ik met iemand zoen, is dat meer een teken van 'ik vind jou leuk en jij mij, misschien zou het iets kunnen worden', ipv een liefdesverklaring. Als je met iemand zoent, weet je dat die persoon je tenminste leuk genoeg vind voor zoenen (en andersom) en dat het dus de moeite waard kan zijn om er verliefd op te worden... (ok in de praktijk werkt dit niet bij mij (word moeilijk verliefd) maar de theorie is goed ![]() Laatst gewijzigd op 17-09-2002 om 21:23. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm meisjes doen altijd zo overdreven, het is toch oke, als je het allebei wil.
Waarom moet overal nou gevoel achter zitten, als je iemand aantrekkelijk vind dan kan je mij niet wijs maken dat je niet met hem een x wilt zoenen, het is lekker en why not. Maar ja kan natuurlijk niet ontkennen dat zoenen leuker is met iemand waar je een relatie mee hebt en verliefd op bent ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik kan niet zeggen of zoenen voor een avondje oké is of niet, want ik vind uberhaupt dat zoenen als je iemand pas 1 avondje kent gewoon NOT DONE is. Helemaal erg zijn al die breezerchicks die hopen die avond al een scharrel aan de haak te slaan omdat hun ouders dat weekend niet thuis zijn |
![]()
||
Citaat:
kwoon lekker met eefje ergens in limboland... why?
|
![]() |
Ik denk dat het hier gewoon een beetje verschilt in wat gewoon is voor iemand en wat gebruikelijk is in je omgeving. Bij ons gaan er echt zoveel mensen met iemand voor een avondje. Totaal niks mis mee vinden ze hier. Ik vind het ook normaal. Maar er zit natuurlijk wel verschil in met zoenen. Heb ik een vriendin dan betekend zoenen echt veel voor mij, is het echt speciaal. Maar zoals nu, nu ik vrijgezel ben, boeit het me echt weinig en krijg ik er geen speciaal gevoel bij. Tsja, opzich ook wel logisch als het steeds gebeurt op kermissen met allemaal dronken mensen.
Ook als je met iemand op vakantie zoent, kan dat ook nooit echt zo uit liefde zijn, want die persoon ken je nog maar net en meestal kan het toch nooit wat worden, maar als het leuk en soms toch wel spannend is om met iemand te zoenen is er toch niks mis mee? Het spelletje om te spelen om iemand te versieren is ook erg leuk, want je zoent natuurlijk niet zomaar, dus moet er eerst versiert worden, en dat is altijd erg leuk ![]() |
![]() |
|
Ik snap niet waarom er zo moeilijk over gedaan moet worden. Ok als je er per week 3 verslijt vind ik het ook erg veel maar af en toe kan niet kwaad. Het is spannend en geeft je een goed gevoel. Zelfde als een one-night-stand. Je adrealine stroomt door je heen, je krijgt de aandacht die je wilt maar je zit nergens aan vast. Een heerlijk vrij gevoel..ja ik hou er wel van op zijn tijd (als ik weer single ben
![]()
|
Ik kan het ook niet...... Zoenen is voor mij meer dan alleen aan iemand laten blijken 'ik vind je leuk'. Ik voel me er ook helemaal niet lekker bij, heb t 1x gedaan en wat voelde ik me toen slecht (slet ??) zeg....
Kuzzje IK ![]()
|
![]() |
|
achja, natuurlijk moet iedereen het gewoon zelf weten, als je er verder geen bijzondere waarde aan hecht ofzo, tja waarom dan niet..? Dan gewoon vooral doen wat je leuk vindt..
Iedereen is neem ik aan verstandig genoeg om dat voor zichzelf te kunnen beslissen ![]() Tis maar net wat je wilt natuurlijk..
|
Verwijderd
|
Hmz..
Voor mij persoonlijk kan ik zeggen dat het zoenen zelf mij eigenlijk niet zoveel doet, ookal vind ik iemand heel erg leuk. Knuffelen is voor mij veel intiemer en specialer. Zoenen is een beetje met je tong in elkaars mond roeren, neej.. het zoenen zelf is dus met niemand iets heel speciaals voor mij. Waarom ik wel es voor een avondje zoen? Het hele proces eromheen. Eerst een beetje flirten, een beetje praten, je afvragen of het ergens toe zal leiden, steeds dichter bij elkaar gaan staan.. beetje aanraken.. enz enz enz. Dat hele proces, en die kleine aanrakingen, kriebelen door mn hele lijf zeg maar. En dan uiteindelijk zoen je met elkaar, waarbij het dicht tegen elkaar aanstaan enz mij dus meer doet dan het zoenen zelf. Dit is natuurlijk alleen ok als beide partijen weten dat het slechts voor een avondje is. Maar ik vind gewoon het hele ernaartoe werken ontzettend leuk.. Heb ut overigens maar 2x gedaan hoor, waarbij de eerste keer eigenlijk puur om de reden was dat ik toch wel es gezoend wou hebben en zat was. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik ben er niet echt heel erg voor hoor om te zoenen voor 1 avondje, soms gebeurt het gewoon tijdens het uigaan, dan heb je beetje gedronken enzo. Wel vind ik dat er duidelijkheid moet blijven, en je er geen wekelijkse gewoonte van moet maken, alhoewel als je jezelf daarbij goed voelt waarom niet, maar ik zou niet elke week met een andere jongen willen zoenen, dan gaat de leukheid er denk ik ook wel een beetje af... Zoenen met iemand waar je niet echt op verliefd bent is ook een stuk minder leuk...
||
Verwijderd
|
Citaat:
exactly my thoughts :/ |
![]() |
|
![]() |
k kan het ook niet hoor. ik heb het 3 keer gedaan... de eerste keer was met een jongen die k die avond leerde kennen, en toen liet k me een beetje meeslepen. maar k vond die jongen toen echt geweldig. alleen hij mij niet zo bleek achteraf. dus das niks geworden.
die andere 2 kende ik al een tijdje en op hun was ik echt verliefd. de ene niet op mij, hij heeft gebruik gemaakt van me verliefdheid. die andere jongen vond mij ook leuk, dus dat zou in eerste instantie wat worden, maar dat werd een vaag verhaal. kortom, dat werd ook niks... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het is gewoon een stomme actie. en jongens zijn net zo fout als meiden die het doen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De laatste keer dat ik echt maar voor 1 avondje met iemand zoende (beetje vaag bij mij... heb met 2 jongens een soort 'zoenrelatie' gehad, als we allebei in de disco waren en zin hadden in zoenen deden we dat... dus dat was meer dan gewoon voor een avondje, maar ook niet bedoeld voor een relatie...) voelde het ook klote... Maar ik weet niet waarom. 't Was een leuke jongen, ik wou niks meer, hij wou niks meer, maar toch... nu wil ik eigenlijk méér dan alleen zo'n zoen. Tja.... |
![]() |
|
![]() |
Ik had altijd hetzelfde idee als de topicstarter: hoe kun je dat nou doen? Waarom zou je?
Maar afgelopen weekend heb ik ook voor een avondje met iemand gezoend, en echt erg kon ik het niet noemen. Het gebeurde gewoon, was niet omdat ik zo nodig met iemand moest zoenen maar omdat ik hem gewoon wel een leuke jongen vond. Er was aantrekkingskracht tussen ons.. In mijn ogen dus nix mis mee. Je kunt iets niet beoordelen wat je nog nooit gedaan hebt.
||
Citaat:
Maar ik zal je eerlijk zeggen; na een paar keer gezoend te hebben voor een avond is er niks meer aan..
Laatst gewijzigd op 29-09-2002 om 11:22. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb t weleens gedaan, maar ik snap echt niet wat mensen daar leuk aan vinden of waarom ze de verleiding niet kunnen weerstaan ofzo.
Ik deed het alleen wanneer ik gefrustreerd was dat het uit was met iemand of wanneer ik iemand gemeen vond, dat ik ook iets gemeens moest doen. Ja ik ben een bitch ![]() Maar ik vind het echt superranzig om te zoenen met iemand waar ik nix voor voel. Ik zou het ook niet weer doen, want op dat moment denk ik dat ik me er beter door voel, maar daarna voel ik me alleen maar gebruikt. Verder heb ik er nix op tegen als andere mensen het wel doen, iedereen moet gewoon doen waar ie zin in heeft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een echte Slet kan niet zonder Sigaret en gaat iedere avond met een ander naar Bed. |
![]() |
|
Vroeger heb ik dat wel heel veel gedaan, zoenen voor een avond.. Als ik tegenwoordig uit ga, dan kom ik alleen voor de muziek en de gezelligheid.. En mocht ik dan gaan zoenen die avond, dan moet dat meisje wel heel speciaal zijn en moet er een soort van aantrekkingskracht tussen ons zijn..
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Overigens zou ik het ook niet doen hoor. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
"Schade inhalen" hhendrikxx | 61 | 25-12-2005 22:23 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen voor één avond? TranceGirl | 141 | 19-01-2004 23:04 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen voor een avond: minder kieskeurig? Kadaver | 36 | 26-05-2003 19:30 | |
Liefde & Relatie |
een avond met iemand zoenen en dan gevoelens krijgen voor die gene is dat normaal blue_angel | 9 | 01-04-2002 14:37 | |
Liefde & Relatie |
zoenen..... snowboardgirl | 2 | 15-02-2002 18:03 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen voor 1 avondje Demi | 28 | 06-02-2002 18:53 |