hmmz heb mn 1e 1.3 war al gespeeld en ik vind het echt een headshot festijn.. je maakt nu nog sneller een lucky n00b headshot :/
maarja, dat voice ding is wel kewl en de multicast spectator mode ook wel, ik vind 1.3 wel redelijk geslaagd dus
Gister een oude map CS_docks weer eens gedownload en gespeeld.. damn, ik kreeg echt weer heimwee naar beta 6
Toen was CS nog echt LEUK en had je niet zoveel cheaters en andere neppe figuren waardoor CS nu geen fok meer aan is.
Speel nu alleen nog wars, das nog wel leuk, maar op publics, nee, ook mede omdat elke newbie me nu killt met een headshot :/
[Dit bericht is aangepast door Francorchamps (23-09-2001).]
Francorchamps schreef: Gister een oude map CS_docks weer eens gedownload en gespeeld.. damn, ik kreeg echt weer heimwee naar beta 6
Toen was CS nog echt LEUK en had je niet zoveel cheaters en andere neppe figuren waardoor CS nu geen fok meer aan is.
Speel nu alleen nog wars, das nog wel leuk, maar op publics, nee, ook mede omdat elke newbie me nu killt met een headshot :/
[Dit bericht is aangepast door Francorchamps (23-09-2001).]
idd het was vroeger mijn favo map ik speel cs al vanaf beta 1 en ik kan zeggen dat CS door de tijd heen steeds schraper is geworden.
Alle coole maps zoals Docks, die boot en dat metrostation(frantic?) zijn eruit gehaald..
En er zijn steeds meer schrale maps ingekomen die geen reet met anti-terrorisme te maken hebben zoals Cobble Dust en Aztec.
IMO is CS echt achteruit gegaan