Heej,
Goed dat je er weer aan begonnen bent!
Ik zal je mijn enorme verhaal besparen, maar in het kort komt t erop neer dat ik nu weer 3 weken op school zit, (een nieuwe), na een jaar lang rondgezworven te hebben (in elk geval geen school). Bij mij gaat t best heel goed maar dat komt ook omdat ik op zoveel scholen heb gezeten en zoveel heb meegemaakt rondom school dat ik er anders mee omga. Bovendien heb ik besloten dat het me gaat lukken, inplaats van het te proberen. Ik zit met kinderen in de klas 2 jaar jonger dan mij, tja, ik pas me gewoon aan aan ze, en doe leuk mee, maar echt ECHT aansluiting vinden lukt natuurlijk niet. Echter, omdat ze jonger zijn dan mij vind ik het makkelijker om met ze te praten, en ze te vertellen waaraan ik me bv erger of nee kunnen zeggen, want daar ben ik niet goed in.
In elk geval: doe je best, en maak het nu af! Zie het als je laatste kans. Als t nu niet lukt, lukt t nooit, dan moet je je best wel doen.
En wennen heeft tijd nodig.
Voor mij was de grote ommeslag die beslissing, want ik ben op meerdere scholen geweest en als je je problemen mee blijft zeulen en jezelf als een uitzondering blijft zien is de kans dat t lukt zeer klein.
Succes ermee.
|