Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vond alleen de graphics voor mirror-image nogal dom eigenlijk, en volgens mij klopt de implementatie ook niet helemaal. Hmm. Misschien toch maar weer 'es intalleren. Kost in ieder geval niet zo veel geld als UO ![]() |
![]() |
||
BG2 rulez egt wel...
Citaat:
dat is bij BG2 niet zo... veel meer questen etc..
||
![]() |
Citaat:
![]() Ehm Fallout2 heeft geen magie... RP staat voor iets anders als 'zwaarden & magie'. Als je nou had gezegd AD&D dus zwaarden en magie... dan okee ![]() NWN is gonna rock. En als je meer info over Baldur's Gate wil zou ik eens wat review sites doorzoeken op internet want het is niet moeilijk om informatie over te vinden. Mzzl |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In BG2 heb je Sorcerers dus hoef je niet meer te plannen. Wel onthouden dat Cha voor Sorcerers is wat Int voor Wizards is. In BG1 heb je niet echt een Wizard nodig, op die lage levels zijn ze niet bijzonder. Mzzl |
![]() |
||
Citaat:
Nah, geef mij Mincs (o.i.d.) maar. |
![]() |
||||
Citaat:
Sorce is trouwens wel my fav class, magic owns. ![]() Citaat:
Fireball is ook gezellig, en vergeet vooral niet monster summoning I II en III, en animate dead. Toch fijn als je out of nowhere 6 skelletons kan summonen die je vijanden bezig houden terwijl jij ze van af een afstand bestookt met projectielen. Citaat:
![]() "Magic is impressive, but now Minsc leads. Swords for everyone!" /me is BG freak. ![]()
|
![]() |
|
|